План-конспект уроку англійської мови
Вчитель СШ №63 Зеленіна Ірина Ігорівна
Спеціаліст ІІ категорії
Педагогічний стаж – 8 років
Методична проблема : Використання інтерактивних методів навчання та комп’ютерних технологій на уроках англійської мови в початковій школі.
Клас: 1-Г
Тип уроку: комбінований
Тема: Colours.
Мета: створити умови для формування лексичних та мовленнєвих навичок по темі, застосовуючи інтерактивні технології навчання.
Завдання: - формувати лексичні навички по темі;
Використані технології: інтерактивні, здоров’я зберігаючі.
Використані методи навчання: наочність, словесний, пошуковий, репродуктивний.
Час: 35 хвилин
Обладнання уроку: картки, мультимедійний проектор, комп’ютер, відео, м’яч або іграшка, казкове піаніно, розфарбовка веселки.
Хід уроку
Greeting:
T: Good morning!
Ps: Good morning.
T: My dear students, tell me how are you? (Учні по черзі обирають смайлик, прикріплюють за допомогою защіпки і говорять, який у них настрій.)
T: Чомусь мені здається, що ви ще не прокинулися. Давайте заспіваємо пісеньку, щоб нам стало трішки веселіше і вам не хотілося більше спати. (Додаток 1: відео з піснею “Hello! How are you?”) https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
Warming up:
T: А зараз пропоную трішки погратися. Let’s play a game. ( Гра з м’ячем або іграшкою). Здобувачі освіти стають в коло, учитель всередині, кидає по-черзі м’яч-іграшку, ставлячи питання: What is your name? How are you? How old are you? Діти відповідають, кидають м’яч-іграшку учителю)
Theme
T: Well done! А зараз я вам пропоную подивитися невеличке відео і спробувати здогадатися, що сьогодні ми будемо вивчати. (Додаток 2) https://www.youtube.com/watch?v=75p-N9YKqNo
T: Ну що здогадалися? Так сьогодні ми завітаємо до казкової країни Rainbow – Веселка. Давайте разом вимовимо Rainbow (учні повторюють 3 рази). Молодці!
Vocabulary
T: Скажіть будь ласка, чи вмієте ви грати на музичних інструментах.
Ps:…
T: Давайте спробуємо. (Діти спочатку дивляться відео, потім переглядають ще, намагаються натискати на кольори казкового піаніно, які вони чують, вимовляючи їх. Піаніно можна замінити кольоровими олівцями ) Додаток 3 та Додаток 4)
Practising Vocabulary:
T: Repeat after me Green, Red,.. (Учитель демонструє картки ,кольорові паперові кульки, називаючі кольори, діти повторюють.}
Game “Day – Night” T: Let’s play. (Коли вчитель говорить “Day”, здобувачі освіти закривають очі. У цей час учитель прибирає одну з кульок і говорить “ Night, діти відкривають очі і мають назвати, яка кулька зникла.)
T: Let’s have a rest. (Зарядка. Додаток 5) https://www.youtube.com/watch?v=fHqjNHxmB7c&t=31s
T: Let’s count 1, 2, 3, 4. А зараз давайте розрахуємося на 1, 2, 3, 4. (Діти об’єднуються в групи відповідно цифрам.)
Game “ Who is faster.” (На партах знаходяться картки з кольорами)
(Додаток 6).
Учитель називає колір, учні повинні схопити картку відповідного кольору. Хто вихопить більшу кількість карток, той і переміг. Під час гри руки учасників мають знаходитися на колінах.)
T: Чи подобається вам розфарбовувати?
Ps:…
T: Я пропоную вам розфарбувати веселку і розповісти, які кольори ви використали. (Діти розфарбовують веселку і по черзі називають кольори, які
вони використали. Додаток 7)
T: Ну ось наш урок підійшов до його завершення. Скажіть, будь ласка, до якої країни ми сьогодні з вами подорожували і що вивчали?
Ps:…
T: Ви молодці! Мені було приємно з вами працювати. Thank you very much! Good bye! Учні співають пісню Bye Bye https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY
Список використаних джерел:
В своїй практиці я використовую наступні інтерактивні методи:
На своїх уроках також користуюсь сайтом https://www.abcya.com/. Учні виконують вправи онлайн за допомогою комп’ютера та проектора. Учні вдома також працюють з програмою Duolingo.