Конспект уроку на тему Кольори.

Про матеріал
конспект уроку англійської мови на тему Colours( Кольори) з використанням інтерактивних технологій.
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови

Вчитель СШ №63 Зеленіна Ірина Ігорівна

Спеціаліст ІІ категорії

Педагогічний стаж – 8 років

Методична проблема : Використання інтерактивних методів навчання та компютерних технологій на уроках англійської мови в початковій школі.

 

Клас: 1-Г
Тип уроку: комбінований

Тема: Colours.

Мета: створити умови для формування лексичних та мовленнєвих  навичок по темі, застосовуючи інтерактивні технології навчання.

Завдання: - формувати лексичні навички по темі;

  • формувати логічне мислення;
  • розвивати вміння працювати в парах та групах;
  • формувати інтерес до вивчення та пізнавальну активність учнів;
  • виховувати повагу до традицій, культурної та історичної спадщини Батьківщини та країни, мова якої вивчається.

Використані технології: інтерактивні, здоров’я зберігаючі.

Використані методи навчання: наочність, словесний, пошуковий, репродуктивний.

Час: 35 хвилин

Обладнання уроку: картки, мультимедійний проектор, комп’ютер, відео,  м’яч або іграшка, казкове  піаніно, розфарбовка веселки.

 

 

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Greeting:

T: Good morning!

Ps: Good morning.

T: My dear students, tell me how are you? (Учні по черзі обирають смайлик, прикріплюють за допомогою защіпки і говорять, який у них настрій.)

T: Чомусь мені здається, що ви ще не прокинулися. Давайте заспіваємо пісеньку, щоб нам стало трішки веселіше і вам не хотілося більше спати. (Додаток 1: відео з піснею “Hello! How are you?”) https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

 

 Warming up:

T: А зараз пропоную трішки погратися. Let’s play a game. ( Гра з м’ячем або іграшкою). Здобувачі освіти стають в коло, учитель всередині, кидає  по-черзі м’яч-іграшку, ставлячи питання: What is your name? How are you? How old are you? Діти відповідають, кидають м’яч-іграшку учителю)

Theme

T: Well done! А зараз я вам пропоную подивитися невеличке відео і спробувати здогадатися,  що сьогодні ми будемо вивчати. (Додаток 2) https://www.youtube.com/watch?v=75p-N9YKqNo

T: Ну що здогадалися? Так  сьогодні ми завітаємо до казкової країни Rainbow – Веселка. Давайте разом вимовимо Rainbow (учні повторюють 3 рази). Молодці!

 

 

  1. Основна частина уроку

Vocabulary

T: Скажіть будь ласка, чи вмієте ви грати на музичних інструментах.

Ps:…

T: Давайте спробуємо. (Діти спочатку дивляться відео, потім переглядають ще, намагаються натискати на кольори казкового піаніно, які вони чують, вимовляючи їх. Піаніно можна замінити кольоровими олівцями ) Додаток 3 та Додаток 4)

C:\Users\Ирина\Desktop\пиан1.pngC:\Users\Ирина\Desktop\пиани 2.png

Practising  Vocabulary:

T: Repeat after me Green, Red,..  (Учитель демонструє картки ,кольорові паперові кульки, називаючі кольори, діти повторюють.}

 Game “DayNight T: Let’s play. (Коли вчитель говорить “Day”, здобувачі освіти закривають очі. У цей час учитель прибирає одну з кульок і говорить “ Night, діти відкривають очі і мають назвати, яка кулька зникла.)

T:  Let’s have a rest. (Зарядка. Додаток 5) https://www.youtube.com/watch?v=fHqjNHxmB7c&t=31s

T:  Let’s count 1, 2, 3, 4.  А зараз давайте розрахуємося на 1, 2, 3, 4. (Діти об’єднуються в групи відповідно цифрам.)

GameWho is faster.” (На партах знаходяться картки з кольорами)

C:\Users\Ирина\Desktop\Screenshot_1.png

 (Додаток 6). C:\Users\Ирина\Desktop\Screenshot_3.png

Учитель називає колір, учні повинні схопити картку відповідного кольору. Хто вихопить більшу кількість карток, той і переміг. Під час гри руки учасників мають знаходитися на колінах.)

T: Чи подобається вам розфарбовувати?

Ps:…

T: Я пропоную вам розфарбувати веселку і розповісти, які кольори ви використали. (Діти розфарбовують веселку і по черзі називають кольори, які

вони використали. Додаток 7)

C:\Users\Ирина\Desktop\Screenshot_4.png

  1. Заключна частина уроку

 

T: Ну ось наш урок підійшов до його завершення. Скажіть, будь ласка, до якої країни ми сьогодні з вами подорожували і що вивчали?

Ps:…

T: Ви молодці! Мені було приємно з вами працювати. Thank you very much! Good bye! Учні співають пісню  Bye Bye https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

Список використаних джерел:

  1. ILSColective.com
  2. learnenglishkids.britishcouncil
  3. Pinterest.com
  4. https://www.youtube.com

 

 

 

 

 

 

В своїй практиці я використовую наступні інтерактивні методи:

  1. Ігри –змагання. Для закріплення теоретичних знань, синтезу матеріалу.
  2. Ти мені- я тобі. Робота в групах та парах.  Ця технологія навчання в групах  ефективна для навчання учнів роботі в парах та малих групах. Робота в групах дає учням час подумати, обмінятись ідеями зі своєю групою. При виконанні таких завдань жоден учень не зможе ухилитись від виконання завдань. Така робота не займає багато часу.
  3. 3. Мозковий штурм.  Цей метод дає можливість поділити клас на групи або праціювати відразу зі всім класом. Цей метод допоможе дітям звільнитись від зніяковіння, скутості. Цей метод розвиває пізнавальний інтерес і акивність учнів, мислення, формулювати власну думку, уміння працювати в групі, слухати інших учнів, краще осмислювати навчальний матеріал.
  4. 4. Мікрофон. Цей метод дає змогу кожному  учню висловити свою думку. На уроках англійської мови цей метод може бути використаний для повторення вивченого матеріалу, лексики, тощо.
  5. 5. Іподром. Улюблена гра моїх учнів, тим паче що в НУШ не забороняється вільне переміщення по класу.
  6. Прийом ЗХД. Цей метод допомагає мені краще зрозуміти що учні бажають дізнатись з певної теми, та наприкінці уроку цей метод допомагає мені дізнатися що учні засвоїли а що ні.
  7. «Використане фото» Цей метод корисний тим що розвиває логічне мислення, уяву. Учні говорять  те що побаили не замислюючись.
  8. Вірю-не вірю.
  9. Ментальні карти. Розвиває увагу, мислення, та вміння працювати в групі.
  10. Спіймай помилку.  Цей метод розвиває увагу в учнів.
  11. Знайди помилку. Цей метод схожий з «Спіймай помилку»
  12. М’яч зі словами. Я використовую іграшку замість м’яча. Цей метод корисний для повторення лексики та граматичних правил.

 

На своїх уроках також користуюсь сайтом https://www.abcya.com/. Учні виконують вправи онлайн за допомогою компютера та проектора. Учні вдома також працюють з програмою Duolingo.

 

docx
Додав(-ла)
Зеленіна Ірина
Додано
14 березня 2020
Переглядів
1469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку