Конспект уроку на тему : Л. Глібова «Вовк і кіт».

Про матеріал
Байка Л. Глібова «Вовк і кіт». Підручник з української мови та читання для учнів 4 класів( 2 -х частинах). Вашуленко М., Дубовик С.,Васильківська Н.
Перегляд файлу

      ТЕМА :    Байка Л. Глібова «Вовк і кіт». 

МЕТА : поглибити знання учнів про байкарську спадщину 

Л. Глібова; розвивати  творчі, аналітичні здібності, логічне та образне мислення навички виразного читання байок, коментування їхнього змісту та побудови, визначення головної думки; виховувати кращі моральні якості дітей, почуття гумору, прагнення боротися з людськими вадами; створити атмосферу толерантності та співробітництва

Тип – уроку: урок - дослідження

 

Обладнання: портрет письменника, збірки його байок, ілюстрації до них, літературознавчі словники.

 

Зміст уроку

І. Активація уваги учнів, мотивація навчальної діяльності.

1. Вставте пропущені слова в байці “ Лебідь, Рак і Щука”( учні працюють в парах ,завдання на листочках).

 

 

СИЛА. ВИДИ СИЛ - Рукотворні системи - Природні та штучні системи в  середовищі життя людини - ПРИРОДОЗНАВСТВО 6 КЛАС - О.Г. Ярошенко - Генеза -  2006 рік

 

 

 

 

 

У товаристві___  — усяк тому радіє;
Дурне _____ лихо діє,
І діло, як на гріх,
Не діло — тільки ___.

Колись-то Лебідь, Рак та Щука
Приставить ____ узялись.
От____  разом запряглись,
Смикнули — катма ходу…
Що за морока? Що робить?
А й не ____, бачся, штука,-
Так Лебідь рветься ______,
Рак упирається, а Щука тягне в _____.
Хто винен з них, хто ні — судить не нам,
Та _____ хура й досі там.

Слова для довідки: лад,троє,підлетіть,велика,безладдя,сміх,воду, хуру,тільки.

2. Саморефлексія

 

-Пропоную вам зараз опорну схему. Це завдання  на «Листі читача».

- Що ви знаєте, вмієте та цінуєте, позначте (+), а якщо ні – позначкою (-).

 

Знаю

 

Про творчий та життєвий шлях

 

Що таке байка, її особливості

 

Кого називають байкарем

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вмію

 

Шукати додаткову інформацію

 

Знаходити мораль байки

 

Інтонаційно читати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

л

 

Ціную

 

Думки товаришів

 

Корисні поради

 

Справедливе ставлення до себе

 

 

 

 

 

 

 

-Отже, тепер всім зрозуміло над чим доведеться працювати.

 

 

ІI.  Оголошення теми і мети  уроку.

III.    Узагальнення й систематизація матеріалу.

1.Вступна бесіда вчителя.

 

  - Байка швидко стала найпопулярнішою і найпоширенішою формою критичного мислення людини. Байкарі у своїх творах проводять думку, що людина повинна вміти завжди постояти за себе. Для цього в основному і розповідалися байки. Автори байок не сміються, а повчають  людину. 

  2. Дослідницько-пошукова робота. Запитання до учнів.

-За допомогою яких засобів автор підводить читачів до думки, що за свої вчинки слід відповідати; не слід чекати добра від інших, коли ти сам робиш зло?

-Які слова й вирази з байки говорять про національний колорит, оригінальність твору?

(Відповіді  учні занотовують в зошит)  

Робота з байкою.

- Читаємо інтонаційно байку, нумеруючи кожне слово байки, пропускаючи кожне наступне слово, ззаді наперед, рахуючи кількість букв у словах, рахуючи кількість звуків у словах.

Фізкультхвилинка.

Потягнулись кошенята,

Поморгали оченята.

Вправо, вліво подивились, (3 рази)

Вгору, вниз і зупинились.

Заплющили оченята, (3 рази)

Розплющили оченята.

І потерли міцно лапки,

Лапки-цапки, цап-царапки.

Ось вони гарячі стали

І до очок їх приклали.

Подивились у віконце,

Пошукали в небі сонце.

Один до одного повернулись

І весело посміхнулись.

Гра “ Ти мені- я тобі”( один учень ставить запитання, а інший відповідає).

 

Складання плану байки ( Робота в парах). 

1Х.Підведення підсумків уроку.

Кубування(учні відповідають на запитання які відповідають на гранях куба.

Утворення Фішбоун.

IMG_256

 

          2.Повідомлення домашнього завдання.

 

 

     

 

doc
Додано
20 березня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку