Конспект уроку на тему: «Малювання абстракції в цифровому живописі»

Про матеріал
Підготувала: Вчитель образотворчого мистецтва та дисциплін художньо-естетичного циклу Довганюк Наталія Володимирівна Малювання абстракції у цифровому живописі Мета: навчитися користуватися та малювати в програмах для малюванння, встановленому на телефоні, планшеті та комп’ютерах. Розвивати і вдосконалювати відчуття прекрасного. Формувати композиційні вміння учнів. Розвивати оцінну та пізнавальну діяльність учнів, вміння аналізувати, уважність, спостережливість, інтелектуальні здібності. Обладнання та матеріали: телефон з будь якою встановленою програмою для малювання, репродукції картин на тематику абстракції, роботи відомих художників. Музичний ряд: «Дев’ята соната» Л.Бетховена Між предметні зв’язки: музичне мистецтво, інформатика Основні поняття: «цифровий живопис» , «візуалізація», «Абстракціоні́зм» Коментар Як наочний матеріал для пояснення теми нижче надаються зразки робіт для учнів та вчителя
Перегляд файлу

Коломийський ліцей №3

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

на тему:

 «Малювання абстракції

в цифровому живописі»

Цифровая абстракция/постер CXC Цифровое искусство | Абстракционизм на  аукционе современного искусства ArtsLand | Принты, Аукцион, Магазины

 

 

 

Підготувала:

Вчитель образотворчого мистецтва

та дисциплін художньо-естетичного циклу

Довганюк Наталія Володимирівна

 

 2021р. 

Тема : Малювання абстракції у цифровому живописі

Мета: навчитися користуватися та малювати в програмах для малюванння, встановленому на телефоні, планшеті та комп’ютерах. Розвивати і вдосконалювати  відчуття прекрасного. Формувати композиційні вміння учнів. Розвивати оцінну та пізнавальну діяльність учнів, вміння аналізувати, уважність, спостережливість, інтелектуальні здібності.

Обладнання та матеріали: телефон з будь якою встановленою програмою для малювання, репродукції  картин на тематику  абстракції, роботи відомих художників.

Музичний ряд:  «Дев’ята соната» Л.Бетховена

Між предметні зв’язки: музичне мистецтво, інформатика

Основні поняття: «цифровий живопис» , «візуалізація», «Абстракціоні́зм»

Коментар

Як наочний матеріал для пояснення теми нижче надаються зразки робіт для учнів та вчителя

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь

Вправи «Знаю – не знаю» .

Питання

 

  • Чи знаєте ви щось про цифрове малювання? Чим вони вам подобаються ?
  • Чи видно вам різницю між традиційним і цифровим матеріалом?
  • Чи вже вмієте чи  пробували малювати цифровий малюнок?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроку.

Слово вчителя.

– 2D художники використовують для малюнків комп’ютерні програми, найпопулярніші – це Photoshop (програма для малювання, це як електронне полотно на якому ви малюєте) і Illustrator (це векторна програма для створення графіки, більш «мультяшної», простої і легкої). 2D художник малює за допомогою комп’ютера або планшета, це зараз називають digital-art, тобто цифровий малюнок. А звичайний художник малює на папері або полотні.

Інструменти, які є в сучасних програмах, дуже круті, і ті спецефекти, які можна використовувати, навряд чи можна відтворити на полотні або на папері. І це дуже сильно полегшує роботу в ситуаціях, коли вручну це можна було б робити дуже довго, монотонно і нудно. Припустимо, потрібно скопіювати дуже багато однакових деталей. У програмі ти це робиш елементарно. Якщо щось не виходить, можеш повернутися назад, стерти, додати. Це дуже крутий інструмент. На папері все не так швидко. Digital art – це новий крок у сучасному мистецтві.

IV. Вивчення нового матеріалу.

 

Цифровий живопис — новий вид мистецтва, в якому традиційні техніки живопису, такі як акварель, олія,  та ін., імітуються за допомогою комп'ютера, графічного планшету, стилуса та програмного забезпечення. Це малювання за допомогою техніки як телефон, комп’ютер чи планшет з встановленим додатком для малювання. Різниця полягає в тому що замість паперу іде екран. Малювати можна як за допомогою мишки, стилуса (технічна ручка чи олівець) так і пальчиком по екрану.

Сьогодні на уроці ми будемо малювати цифрову абстракцію. Тобто те як ви побачите в образі саме те під час прослуховування музичного твору Л.Бетховена – «Дев’ята симфонія» .

Абстракціоні́зм, абстрактне мистецтво, безпредметне мистецтво, конфігуративне мистецтво — одна течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму  ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків.  Абстракція – це щось нереальне.  

 

  1.                 Практична робота

 

Пояснення вчителя

Малюємо ми за дорогою інструментів, які вже знаходяться в програмі для малювання так званими цифровими пензликами. Також в більшості програм для малювання є розміри паперу та шари.

Виконання абстракції за допомогою своєї фантазії і уяви до музичного твору, щоб передати образ засобами цифрового живопису. Учитель коригує діяльність учнів, за потреби надає допомогу.

Робота виконується під супровід музики Л.Бетховена «Дев’ята симфонія»

І4. Закріплення вивченого матеріалу

Отже за допоможе цифрового малювання ми також можемо створити навіть ілюстрацію до певної теми . Знання і навички як малювати в таких програмах надають нам необмежені можливості для створення своєї роботи.

 

  1.                   Аналіз учнівських робіт. Демонстрація кращих робіт та виставлення балів.

Виставка  з малюнків на дошці

  1.                   Метод «Незакінчене речення»:
  • Завершуючи урок, візьмемо з собою знання, уміння і настрій сьогоднішнього уроку.
  • Я дізнався, що……
  • Я навчився…
  • Мені сподобалося…
  • Вчитель: сподіваюсь, що сьогодні ви багато чого навчились. Мені дуже хочеться, щоб після сьогоднішнього уроку ви не тільки вміли малювати абстракцію, але і вміли цінувати красу навколишнього світу, займалися творчістю.
  •  Дякую вам за плідну працю!
  1.                   Домашнє завдання

Спробувати намалювати цифровий малюнок вдома.

Проголошення уроку завершеним.

  • До побачення. Бажаю натхнення та творчості у навчанні !

 

 

1

 

docx
Додано
2 вересня 2021
Переглядів
1197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку