Майстер клас «Малюванння стікера-смайлика в цифрі»

Про матеріал
Підготувала: Вчитель образотворчого мистецтва Довганюк Наталія Володимирівна Тема: «Стікер-смайлик» цифровий живопис Мета: навчити малювати в цифровому живописі; навчитися користуватися програмою для цифрового малювання в Autodesk SketchBook; розвивати логічне мислення, та почуття внутрішнього контролю через малювання; виховати естетичний смак, інтерес до живопису. Завдання: Створити стікер в програмі для малювання Обладнання: програма для малювання Autodesk SketchBook (мал.1) та по можливості стилус, зразки цифрових малюнків «смайлики» (мал.2),
Перегляд файлу

Майстер-клас

 

Коломийський ліцей №3 Коломийської міської ради

Івано-Франківської області

 

 

 

Майстер клас

«Малюванння стікера-смайлика в цифрі»

 

 

    https://i.pinimg.com/564x/1f/b5/6a/1fb56aeb2168698557b2a3c8f2fc2bef.jpg

  

 

 

 

 

Вчитель образотворчого мистецтва Довганюк Наталія Володимирівна

 

м. Коломия

2021

 

 

 

Тема: «Стікер-смайлик» цифровий живопис

 

Вікова категорія:для дітей та дорослих.

Мета: навчити малювати в цифровому живописі; навчитися користуватися програмою для цифрового малювання в Autodesk SketchBook; розвивати  логічне мислення, та почуття внутрішнього контролю через малювання; виховати естетичний смак, інтерес до живопису.

Завдання: Створити стікер в програмі для малювання

Обладнання: програма для малювання Autodesk SketchBook (мал.1) та по можливості стилус, зразки цифрових малюнків «смайлики» (мал.2),

 

План.

І.  Вступна частина.

  1.      Організація. Оголошення теми, мети , завдання.
  2.      Розбір інструментів та шарів в програмі для цифрового малювання.
  3.      Різниця малювання певних елементів на різних шарах .
  4.      Мотивація та актуалізація навчальної діяльності.

ІІ.  Основна частина

  1.      Формування нових знань та умінь.
  2.      Виконання практичної діяльності.

ІІІ. Підсумкова частина.

    Додатки

 

Хід майстер класу

І.  Вступна частина.

  1.      Організація. Оголошення теми, мети , завдання.

Перед тим як приступати до роботі нагадаю вам про правила з техніки безпеки під час користування технікою.

 

  1. Розбір інструментів та шарів в програмі для цифрового малювання.

Всі традиційні матеріли для малювання переводиться в так званий цифровий вимір - це всі пензлики та олівчики стають цифровими. Саме в програмі для цифрового малювання їх називають «інструменти». Також є інші інструменти які мають своє певне призначення.

 

  1.           Різниця малювання елементів та використання їх в  шарах.

У традиційному малюванні є одна або дві спроба підправити малюнок.  Тоді як в цифровому малюванні можна на окремому шарі певний елемент забрати без школи для цілої композиції.

Я підготувала для вас творче завдання через яке кожна бажаюча людина зможе відтворити свої емоції за допомогою фігури стікера смайлика  і створити позитивний арт ,який прикрасить будь яке приміщення.

 

ІІ.  Основна частина

  1.           Формування нових знань та умінь.

Вміти малювати на графічному моніторі особливо важливо для тих, хто планує поєднати з цим заняттям своє життя. Дизайнери працюють в цифровому просторі, усі макети і листівки створюються саме на комп'ютері.

 

  1.           Постановка практичного завдання.

Я покажу вам, як можна відкривати новий лист у програмі для малювання.     Отже відкриваємо лист розміром А4 або ж 4000х2000 рх.

 

  1.                Виконання практичної діяльності.

1.Намалюйте контуром фігуру вашого стікера на одному шарі. Не замальовуємо даний малюнок зараз, лиш самі контури. ( мал. 3)

2. Добавляємо новий чистий шар і переносимо вниз під шар, де вже є контури та малюємо по формі основними кольорами.(мал. 4)

3.На наступному окремому шарі який стоїть зверху ми малюємо світло і тінь для стікера.(мал.5)

4. Промальовуємо деталі при потребі (мал.6)

5. Оформіть гарно ваш фон для стікера, можна наприклад маленькими квіточками , листочками, однотонний чи навіть градієнт (мал.7).

 

ІІІ. Підсумкова частина.

Узагальнення та систематизація навиків.

Малювання певного стікера-смайлика як емоджі надає можливість виразити свої емоції через створення стікера-смайлика та розвиває навички винахідливості та швидкого сприймання нового матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мал.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://i.pinimg.com/564x/48/fe/75/48fe75358ea0a88a0e7da1bc40103f05.jpgМал. 2

 

 

https://i.pinimg.com/564x/0d/20/eb/0d20eb64dfc5f260dabe2436f1abbebd.jpghttps://i.pinimg.com/564x/94/1b/3d/941b3db0cac2cabf8377fc4cb3bf9d7b.jpg 

https://i.pinimg.com/564x/f7/6d/6a/f76d6a20d4de69756e5f0d0d8fba5b2e.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мал. 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мал. 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мал. 4

 

 

Мал. 5

 

Мал. 6

 

 

Мал. 7

 

 

1

 

docx
Додано
2 вересня 2021
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку