9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Конспект уроку на тему: "Наслідки порушення послідовності подій у близькому середовищі, програмах, іграх."

Про матеріал
Поширений конспект уроку на тему: "Наслідки порушення послідовності подій у близькому середовищі, програмах, іграх", розроблений для 2-го класу пілотного проекту НУШ.
Перегляд файлу

Урок №18. Наслідки порушення послідовності подій у близькому середовищі, програмах, іграх.

Очікувані результати:

  • розуміє поняття «послідовність подій»;
  • з легкістю знаходять помилки у послідовностях подій і виправляють їх;
  • пояснює наслідки помилок у послідовностях подій.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

Всі почули ми дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.

Щоб наша праця була успішною слід дотримуватись таких правил, пригадаймо їх:

1. Правило піднятої руки.

2. Дружня співпраця у парах, групах.

3. Уважно слухати вчителя і учнів.

4. Активно і творчо працювати.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Розгадайте ребус (команда).
  2. Назвіть відомі вам об'єкти-явища.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку

- Дітки, як ви гадаєте, що ми сьогодні робитимемо на уроці? (відповіді дітей)

- Сьогодні на уроці ми з вами познайомимось із поняттям «команда» та «виконавець команди», а також зробимо перші кроки до створення власних ігор, використовуючи команди виконавців у середовищі програмування.

 

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Командаце чіткий і короткий наказ. Зазвичай формулюється у вигляді спонукального речення.

Виконавцем команд є той, хто розуміє і може виконати ці команди. Виконавцем команд може бути людина, тварина, комп'ютер тощо.

Висловлювання можуть бути істинними (правильними) чи хибними (неправильними).

 

Наприклад. З'ясуємо, істинні чи хибні дані повідомлення:

  • Херсон – столиця України (-);
  • Число 5 більше від числа 3 (+);
  • Квітень – осінній місяць (-);
  • У квадрата всі сторони рівні (+).

 

Послідовність подій – це правильний порядок дій.

До вашої уваги приклади послідовності подій (зміна пір року, ріст і розвиток дерева, збирання до школи учня, дівчинка створює малюнок).

 

А зараз подивіться уважно на малюнок і скажіть, чи правильна ця послідовність подій? (виправляють послідовність подій).

 

Розгляньте уважно наступний малюнок і скажіть, яку подію із послідовності подій не проілюстровано на малюнку?

 

До вашої уваги коротенький мультфільм (демонструю уривок мультфільму).

  • Скажіть, будь ласка, чому помічники не правильно виконали завдання Вови?
  • Допоможіть помічникам правильно виконати це завдання.

 

V. Засвоєння нових знань

Чи правильна послідовність подій?

  1. Візьми відро.
  2. Постав під кран з водою.
  3. Чекай, поки відро наповниться.
  4. Відкрий кран з водою.
  5. Закрий кран.

 

Виправте помилки у цій послідовності.

 

VІ. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)


VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

Практичне завдання. Діти працюють із програмою «Сходинки» і встановлюють правильно послідовність подій.

 

VIIІ. Релаксація.

Кожного разу після роботи за комп'ютером потрібно обов'язково виконувати гімнастику для очей. Адже в інакшому випадку ваші очі будуть стомлені і з часом може погіршитись зір.

Гімнастика для очей

  • швидко моргаємо очима, ніби метелик намагається злетіти;
  • голову тримаємо нерухомо, а очима в повітрі малюємо велетенські круги (а потім в зворотньому напрямку);
  • уявіть перед собою велетенський прямокутник і очима «пробіжіть» по його периметру (а потім в зворотньому напрямку);
  • покладіть руки перед собою на парти долоньками вниз. Дивіться на свої долоньки – на екран (повторити 5 разів);
  • уявіть, що ваші очі – це маятник. Не рухаючи головою водіть очима вліво-вправо (повторити 5 разів);
  • закрийте оченята і своїми подушечками пальців легесенько помасажуйте повіки, але не натискаючи, ніби вітерець лоскоче вас.

 

VIII. Підбиття підсумків уроку

Учні висловлюють думки, що їм сподобалось, дізнались на уроці.

Всі ви, діти, молодці,

Гарно працювали!

Але дзвоник пролунав.

Він мені і вам сказав,

Що урок вже час кінчати,

Треба йти відпочивати.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
1 квітня 2019
Переглядів
912
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку