Урок №18. Наслідки порушення послідовності подій у близькому середовищі, програмах, іграх.
Очікувані результати:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Всі почули ми дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з нас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп'ята.
Щоб наша праця була успішною слід дотримуватись таких правил, пригадаймо їх:
1. Правило піднятої руки.
2. Дружня співпраця у парах, групах.
3. Уважно слухати вчителя і учнів.
4. Активно і творчо працювати.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку
- Дітки, як ви гадаєте, що ми сьогодні робитимемо на уроці? (відповіді дітей)
- Сьогодні на уроці ми з вами познайомимось із поняттям «команда» та «виконавець команди», а також зробимо перші кроки до створення власних ігор, використовуючи команди виконавців у середовищі програмування.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Команда – це чіткий і короткий наказ. Зазвичай формулюється у вигляді спонукального речення.
Виконавцем команд є той, хто розуміє і може виконати ці команди. Виконавцем команд може бути людина, тварина, комп'ютер тощо.
Висловлювання можуть бути істинними (правильними) чи хибними (неправильними).
Наприклад. З'ясуємо, істинні чи хибні дані повідомлення:
Послідовність подій – це правильний порядок дій.
До вашої уваги приклади послідовності подій (зміна пір року, ріст і розвиток дерева, збирання до школи учня, дівчинка створює малюнок).
А зараз подивіться уважно на малюнок і скажіть, чи правильна ця послідовність подій? (виправляють послідовність подій).
Розгляньте уважно наступний малюнок і скажіть, яку подію із послідовності подій не проілюстровано на малюнку?
До вашої уваги коротенький мультфільм (демонструю уривок мультфільму).
V. Засвоєння нових знань
Чи правильна послідовність подій?
Виправте помилки у цій послідовності.
VІ. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
Практичне завдання. Діти працюють із програмою «Сходинки» і встановлюють правильно послідовність подій.
VIIІ. Релаксація.
Кожного разу після роботи за комп'ютером потрібно обов'язково виконувати гімнастику для очей. Адже в інакшому випадку ваші очі будуть стомлені і з часом може погіршитись зір.
Гімнастика для очей
VIII. Підбиття підсумків уроку
Учні висловлюють думки, що їм сподобалось, дізнались на уроці.
Всі ви, діти, молодці,
Гарно працювали!
Але дзвоник пролунав.
Він мені і вам сказав,
Що урок вже час кінчати,
Треба йти відпочивати.