Конспект уроку на тему "Одиниця вимірювання маси - кілограм. Зважування предметів. Запис результатів вимірювання маси"

Про матеріал
Урок з математики у 1 класі до підручника " Математика" ( О.Гісь, І.Філяк)
Перегляд файлу

                Я Д С ( математика) 1 клас

 

Тема. Одиниця вимірювання маси – кілограм. Зважування предме-

            тів. Запис результатів вимірювання маси.

Мета. Ознайомити дітей з одиницею вимірювання маси – кілогра-

            мом; дати дітям уявлення про зважування предметів; навчи-

               ти записувати результати вимірювання маси,додавати та

               віднімати іменовані числа, виражені в кілограмах; закріп-

               лювати вміння школярів застосовувати прийоми обчисле-

               ння в межах 100 без переходу через розряд; розвивати мов-

               лення; виховувати повагу до професії продавця.

Додатковий та ілюстративний матеріали: аркуші із завданнями для математичної естафети; терези; гирі масою 1 кг,2 кг,

5 кг; пакети з крупами, борошном,цукром масою 1 кг,2 кг,3 кг; ноутбук; малюнки тварин.

                               

                                    Хід  уроку

 

І. Ранкова зустріч.

 1.Вітання. Гра «Подаруй посмішку».

  Діти з учителем утворюють коло. Учитель бере сонечко і, передаючи його учневі, говорить з посмішкою комплімент. Діти продовжують.

  • Лагідно посміхаємось, адже від усмішки стає вам тепліше!

 2. Обмін інформацією.

     Щоденні новини.

  Тема дня «Як живуть тварини влітку?»

  • Розгляньте малюнки. Яких комах можна побачити влітку?
  • Якої шкоди завдає рослинам гусінь?

( Розповідь вчителя про птахи)

  • Яких тварин ви найчастіше зустрічали влітку?
  • Розкажіть про свої спостереження за дитинчатами тварин.
  • Чому тварин називають «дбайливими батьками»?

 3. Вправа «Крісло автора».

    ( Учні розповідають цікавинки про тварин)

 4. Гра « Учімося любити природу».

   Вчитель промовляє твердження, а учні повинні сказати, любить чи не любить природу людина, і пояснити причину.

 

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Гра «Математична естафета».

1 група      2 група       3 група         4 група           5 група  

62+5        57-5         36+3           49-6             83+5

49-3         43+6        79-4            34+5            97-7

28-14       59-12       90-80          65+20          37-17

36+20      46+30      43-31          47-36           68-20

90-70       80-60       53+14         63+12          24+23

54-40       64-50       30+27         40+26          76-16

  1. Підбиття підсумків математичної естафети.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

     Повідомлення теми й завдань уроку.

  • Діти, сьогодні ми дізнаємось, у чому вимірюють масу предметів, будемо вчитися зважувати предмети.

 

ІV. Опрацювання нового матеріалу.

  1. Робота з підручником ( с.207).
  • Прочитайте довідничок.
  • У чому вимірюють масу предметів?
  • Розгляньте гирі для зважування (с.208).
  • Назвіть їхню масу.
  1. Робота з медіа.

https://youtu.be/QOvO4tO9Wxk

  1. Практична робота. Зважування за допомогою терезів.

  Учитель показує дітям гирі масою в 1 кг,2 кг,5 кг. Демонструє, як врівноважуються шальки терезів. Діти спостерігають випадки нерівноваги.

  1. Гра «У продуктовому магазині».

( За допомогою терез діти зважують крупи,борошно,цукор)

  1. Робота з підручником.

  а) Загадка

  Довгі ноги, довгий ніс,

  Прилетів, обід приніс:

  Смачних жабенят

  Для своїх малят. (Журавель)

  б) Завдання 1 (с.208)

 - Розгляньте малюнки до завдання та поясніть,як журавлик зважив диню.

 - Що потрібно було б зробити, якби все одно була б нерівновага?

 6. Руханка « Сонячний промінчик».

     ( Діти виконують рухи)

 

V. Закріплення й узагальнення знань учнів.

  1. Робота з підручником.

   а) Завдання 3 (с.209)

  - Розгляньте малюнки до завдання 3. Чим вони відрізняються?

  - Поясніть,як визначити масу капустини.

   б) Завдання 5 (с.209)

  - Як перевірити масу першого кавуна? Масу другого і третього кавуна?

   в) Завдання 6 (с.209). Колективна робота.

  2. Робота в зошиті « ЯДС».

   а) Завдання 4 ( с.71)

  Австралієць Джек приїхав в Україну. Він вирішив придбати по одному кілограму різних плодів, які збирають у нашій країні влітку.

  • Розгляньте вітрину й розфарбуйте зображення товарів, які він може купити на 100 гривень.
  • Запишіть назви страв, у складі яких є ці плоди.

 

VІ. Підсумок уроку.

     Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 січня 2021
Переглядів
1775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку