Презентація до уроку на тему: "Розв’язування вправ на додавання та віднімання натуральних чисел"

Про матеріал
мета освітня: вдосконалювати вміння учнів виконувати додавання і віднімання натуральних чисел,  використовувати властивості додавання і віднімання натуральних чисел під час розв’язування вправ різних рівнів складності ; розвиваюча: сприяти розвитку логічного мислення, поширенню кругозору; виховна: виховувати інтерес до математики, вміння працювати у групі, відповідальність перед товаришами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Розв’язування вправ на додавання та віднімання натуральних чисел. Вчитель математики: Шайнога Т. Ю.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 2

освітня: вдосконалювати вміння учнів виконувати додавання і віднімання натуральних чисел,  використовувати властивості додавання і віднімання натуральних чисел під час розв’язування вправ різних рівнів складності ;розвиваюча: сприяти розвитку логічного мислення, поширенню кругозору;виховна: виховувати інтерес до математики, вміння працювати у групі, відповідальність перед товаришами. Мета:

Номер слайду 3

«Математика – цариця наук, ….» Карл Фрідріх Гаус.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

натуральні числа – числа, які використовуємо при лічбі предметів;компоненти додавання: доданок + доданок = сума;компоненти віднімання: зменшуване - від’ємник = різниця;

Номер слайду 6

переставний законвід перестановки доданків сума не змінюєтьсясполучний закондля того, щоб до суми чисел додати третє число, можна до першого числа додати суму другого і третього чисел

Номер слайду 7

10 яблук мав Данило,і рум’яних  і красивих. Якщо два із них він з’їсть. То залишиться їх. Думає вправно твоя голова: П’ять плюс один, ти отримуєш…Два апельсини було у Юрка. Татко один ще купив для синка. Довго тепер син не вийде з квартири. Поки всі фрукти не з’їсть, всіХитрі віршики

Номер слайду 8

На скільки сума 1+3+5+…+99 менша від суми 2+4+6+…+100?

Номер слайду 9

Робота в групах

Номер слайду 10

Номер слайду 11

«Математика – цариця наук, арифметика – цариця математики!»

Номер слайду 12

Що нового дізналися на уроці? Чого навчилися? Чи згодні ви з висловом Гауса? Чому?r

Номер слайду 13

1. Обчислити , використавши властивості додавання і віднімання:а) 635+72+28+365; б) (3497+2709)-209; в) 54923-(384+1623)2. Як зміниться сума двох доданків, якщо:а) перший доданок збільшили на 3;б) перший доданок збільшили на 24, а другий - зменшили на 13;3. Як зміниться різниця двох чисел, якщо:а) зменшуване збільшити на 815;б) від’ємник збільшити на 902;в) зменшуване збільшити на 57, а від’ємник збільшити на 33?

pptx
Додано
26 вересня
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку