Конспект уроку на тему: "Пригоди юнги. Вивчення букви ю."

Про матеріал
Розкішний урок на морську тематику. Цікавий, пізнавальний та крутий! Просто бомба!
Перегляд файлу

Тема. Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, запис схем речення.

Мета: закріпити знання учнів про вивчені літери, довести до автоматизму диференціацію звуків; закріпити поняття про голосні, приголосні м’які та тверді звуки. Давати характеристику вивченим літерам. Закріпити вміння робити звуковий аналіз слів та їх схематично зображувати. Удосконалити вміння записувати схеми розповідних речень.

Розвивати усне зв’язне мовлення, знання учнів про професії, розвивати пам’ять, увагу, мислення та уяву. Збагачувати словниковий запас здобувачів освіти.

Коригувати звукову вимову окремих учнів.

Виховувати любов до природи, бажання її берегти та примножувати.

 Обладнання: дошка оформлена у вигляді морського дна (водорості, скринька з коштовностями, рибки, акули, краб, морські коники, хвилі), корабель, Нептун, юнга, моряк, капітан, чайки, конверти із завданнями, ватман, елементи картини, безкозирка.

Інтегрується: математика, я досліджую світ, дизайн і технології.

 

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Всі за парти ми сідаєм,

Працювати починаєм.

Помилок щоб уникати,

Треба пильність розвивати.

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

-Діти, сьогодні в нас незвичайний урок, сьогодні ми подорожуватимемо.

До нас на урок завітав вже відомий вам хлопчик. Ви його знаєте? Яке запитання ми можемо поставити до слова «юнга» (Хто?). А чому ми ставимо питання «хто?» (тому що це жива істота). А яке запитання ми ставимо до неживих істот? (Що?).

  • Діти, а ким наш юнга хоче стати? (моряком). А що роблять моряки? (плавають по воді). А вода належить до живої природи? А до належить до живої природи?

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  • Зараз діти, я вам трішки розповім, хто ж такі юнги.

(розповідь вчителя про професію юнги)

Є в українській мові слово «юнга». Воно часто трапляється в книгах про морські подорожі, цікаві пригоди.

Юнга — це юнак, який мріє стати моряком, плавати на великих кораблях, охороняти морські кордони своєї Батьківщини.

І щоб бути добре підготовленим до такої роботи, хлопчики вже сьогодні разом із дорослими виходять у море, навчаються морській справі. Навіть серед юрби ви легко впізнаєте юних моряків, у них особлива форма одягу: смугастий тільник, штани-кльош, безкозирка з двома стрічками, на яких зображений якір.

Багато хлопчаків мріють стати моряками, але для цього їм потрібно добре й наполегливо навчатися в школі.

  • Ось і наш юнга мріє стати моряком, але він зустрівся  з володарем морського царства — Нептуном. Морський правитель улаштовував справжній іспит для юнги. Він приготував багато завдань для нашого товариша, які заховав на морському дні.
  • Та юний моряк — хлопець розумний, витривалий, підготовлений, він з усіма завданнями впорається, правда? А ми йому в цьому допоможемо.
  • Ну, що, готові до пригод? Тоді вперед!
  • ...Лише уявіть: хвилі розхитують корабель, море штормує, вирує, піднімає судно на гребінь хвилі... А навколо плавають акули та інші морські чудовиська, які шукають собі поживу й скоса поглядають на юнгу.
  •  Занурюємося під воду…
  • Аж тут, конверт із завданнями під №1.
  1. На які групи поділяються звуки?
  2. Скільки голосних звуків є в укр..мові?Назвіть їх.
  3. Чим відрізняються голосні звуки від приголосних?
  4. Що ми вимовляємо? А пишемо?
  5. З чого складаються слова, речення?
  • Умнічки! Ви вправно впоралися із завданням від акул! Прямуємо далі.
  • У скрині з коштовностями є конверт із завданнями №2.
  1. Я називаю один звук, поверни мені інший.
  2. Які букви ми вивчили? Які звуки вони позначають?
  3. Назви слова, які починаються на звук А, слова в яких є звук Ю, У,О, Ю.Порахуймо їх!
  • Молодці, і ці завдання ви виконали!
  • Завдання від рибок. Конверт під №3
  1. Ділимо слова на склади (краб, водорості, скринька, пісок, чайка,коник,вода, акула, скарб, Нептун.)
  2. Звуковий аналіз слів (море, осінь, риба).

Фізкультхвилинка

  • Добре, пливемо далі.

Нас зустрічає краб з конвертом №4

  1. Склади речення та запиши його схематично.
    1. Я маю акваріум з рибками.
    2. Вони різнокольорові та дуже красиві.
    3. Я за ними доглядаю.
    4. Вони дуже смішні та милі істоти.
    5. Я дуже їх люблю.
  • Молодці! Ви допомогли нашому другові виконати всі завдання, які приготував Нептун! Тепер сміливо його можна назвати моряком.  І не для кого не секрет, що кожен моряк хоче і може стати капітаном, головне – добре вчитися і наполегливо працювати!
  • І на згадку про сьогоднішню подорож , я пропоную із приготованих елементів виготовити цілу картину. Але при цьому ми повинні називати, яка вивчена літера зустрічається в назві цього предмета.

IV. Підсумок уроку.

  • Діти, чию мрію ми сьогодні здійснили?
  • Які завдання ми виконували?
  • Що вам найбільше сподобалося?

 

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
678
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку