Тема. Закріплення звукових значень вивчених літер. Удосконалення вмінь здійснювати звуковий аналіз слів, повторення вивчених букв, запис схем речення.
Мета: закріпити знання учнів про вивчені літери, довести до автоматизму диференціацію звуків; закріпити поняття про голосні, приголосні м’які та тверді звуки. Давати характеристику вивченим літерам. Закріпити вміння робити звуковий аналіз слів та їх схематично зображувати. Удосконалити вміння записувати схеми розповідних речень.
Розвивати усне зв’язне мовлення, знання учнів про професії, розвивати пам’ять, увагу, мислення та уяву. Збагачувати словниковий запас здобувачів освіти.
Коригувати звукову вимову окремих учнів.
Виховувати любов до природи, бажання її берегти та примножувати.
Обладнання: дошка оформлена у вигляді морського дна (водорості, скринька з коштовностями, рибки, акули, краб, морські коники, хвилі), корабель, Нептун, юнга, моряк, капітан, чайки, конверти із завданнями, ватман, елементи картини, безкозирка.
Інтегрується: математика, я досліджую світ, дизайн і технології.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
Всі за парти ми сідаєм,
Працювати починаєм.
Помилок щоб уникати,
Треба пильність розвивати.
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
-Діти, сьогодні в нас незвичайний урок, сьогодні ми подорожуватимемо.
До нас на урок завітав вже відомий вам хлопчик. Ви його знаєте? Яке запитання ми можемо поставити до слова «юнга» (Хто?). А чому ми ставимо питання «хто?» (тому що це жива істота). А яке запитання ми ставимо до неживих істот? (Що?).
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
(розповідь вчителя про професію юнги)
Є в українській мові слово «юнга». Воно часто трапляється в книгах про морські подорожі, цікаві пригоди.
Юнга — це юнак, який мріє стати моряком, плавати на великих кораблях, охороняти морські кордони своєї Батьківщини.
І щоб бути добре підготовленим до такої роботи, хлопчики вже сьогодні разом із дорослими виходять у море, навчаються морській справі. Навіть серед юрби ви легко впізнаєте юних моряків, у них особлива форма одягу: смугастий тільник, штани-кльош, безкозирка з двома стрічками, на яких зображений якір.
Багато хлопчаків мріють стати моряками, але для цього їм потрібно добре й наполегливо навчатися в школі.
Фізкультхвилинка
Нас зустрічає краб з конвертом №4
IV. Підсумок уроку.