Тема. Розв’язування прикладів і задач на на застосування вивчених таблиць множення і ділення
Мета:
навчати дітей застосовувати дію множення і ділення під час розв’язування задач та математичних виразів;
формувати уміння знаходити значення виразів на множення і ділення;
розвивати математичне мовлення, продуктивно працювати в парі, проявляти елементи театралізації;
розвивати вміння організовувати своє робоче місце;
оцінювати свою роботу та діяльність однокласників;
виховувати наполегливість, вміння висловлювати власну думку.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань
Форма проведення: урок-подорож казкою.
Обладнання: презентація уроку, фішки настрою, цеглинки лего, картки з прикладами і буквами для гри «Шифрувальники», картки для роботи в парі, малюнки казкових героїв.
Хід уроку
І. Організація класу. Вітання.
- Станьте, діти, всі рівненько,
Усміхніться всі гарненько.
Гості в класі в нас зібрались,
З ними дружно привітайтесь.
Діти: -Доброго дня! – травам росистим.
-Доброго дня! – квітам барвистим.
-Доброго дня! – сонечку ясному.
-Людям усім і всьому прекрасному!
-Поділіться з друзями теплом своїх долоньок.
Тепло своїх долоньок
Я друзям віддаю
Урок новий цікавий
Я з радістю почну!
Вчитель: Сіли всі зручненько,
Усміхнулися гарненько.
Не дрімати, не лежати,
Лише думати, міркувати,
Старанно і творчо
Математику вивчати.
На уроці ми будемо:
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Сьогодні у нас незвичайний урок;
У казку народну ми зробимо крок
І з казкою ми вже стрічались не раз
І знову вона завітала до нас.
Гра «Шифрувальник»(Вийшло слово «колобок»)
2*3 5*6 4*3 5*5 3*3 2*9 4*4
К о л о б о к
ІІІ. Актуалізація знань учнів. Повідомлення теми і мети уроку
IV. Розвито математичних знань і вмінь
Отже, щоб всі звірі стали друзями для нашого колобка, ми повинні пригадати казку і виконати всі завдання.
Отож, хто спік колобка?
А баба з дідом пропонують нам написати в зошитах число, кл.робота і каліграфічну хвилинку.
Запишіть добутки чисел:
2 і 6 2 і 8 2 і 2
2 і 9 2 і 3 2 і 4
2 і 5 2 і 7
Кого ж першого зустрів колобок? (зайчика)
Він нам пропонує попрацювати з цеглинками лего, приготуйте їх.
- Молодці! Із зайчиком подружився наш Колобок
4.Робота над задачею
- Кого ж наступного зустрів Колобок? (вовка)
- Спробуємо з вовчиком подружити нашого колобка?
- А вовк підготував для нас задачі.
Задача. Їжачок по лісу йшов.
На обід гриби знайшов.
Під березою 4,
в три рази більше під дубком.
Скільки їх було разом?
2) 12+4=16 (гр.)
Відповідь: разом було 16 грибів.
5.(Робота в парах)
Хто ж наступний зустрівся колобочку? (ведмідь)
Завдання ведмедика таке: Гра «Допоможемо ведмедику»
10:2+5=
(17-9):2=
12-2•3=
25:5-5=
(4•9)+4=
36:6+5=
- Розв’язали приклади , тепер перевірте.
6. Робота в группах
Останньою зустрлілася лисичка. Тут треба дуже добре потрудитися разом, щоб вони теж лишилися друзями.
ЇЇ завдання в групах
- Заповнити таблицю кожній групі.
1) Геометричне завдання з танграмами
- Хто зображений? (лисичка)
-з яких фігур?
- Попрацюйте з танграмами і складіть лисичку.
- Молодці! Справилися з завданням лисички і змінили казочку.
Ось і казочці кінець!
V. Підсумок уроку.
Так щасливо закінчилась наша казка про Колобка. Він залишився живий, бо ви йому допомагали боротися зі всіма перешкодами. Ось казка закінчилась. Працювали ви всі гарно, знання свої показали, багато чому навчились. А для чого вам ці знання? (щоб вміти рахувати, розв’язувати задачі).
Рефлексія
Я дізналася …
Я дізнався …
Я повторив …
Я запам’ятав …