Конспект уроку на тему: «Я вивчаю продукти харчування»

Про матеріал
План-конспект відкритого уроку з Я досліджую світ для учнів 2 класу на тему: «Я вивчаю продукти харчування»
Перегляд файлу

 

Тема:  «Я вивчаю продукти харчування»

Очікувані результати:

мовно-літературна галузь

- обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила

- підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення

- пояснює значущість уважного ставлення до інших та потребу подивитися на річ по-різному

- розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова

- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх

математична галузь

- порівнює і впорядковує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

- об’єднує об’єкти у групу за спільною ознакою

- розбиває об’єкти на групи за спільною ознакою

природнича галузь

- описує етапи розвитку рослин

- запитує, щоб довідатися більше про природу

- пояснює, як бережливе ставлення до їжі, одягу, книжок, предметів побуту зберігає природу

технологічна галузь

- створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом самостійно чи із допомогою дорослих із використанням паперу, картону, ниток, нетканих чи природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції,  вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу) 

- розкриває послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів із природних матеріалів, під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів, самостійно або з допомогою дорослих

соціальна і здоровʹязбережна галузь

- пояснює, як харчування впливає на здоров’я людини

- розрізняє продукти за походженням (напр., рослинного, тваринного тощо

громадянська та історична галузь

- пояснює, чому природа важлива для людини

- визначає, що дає природа людині

- пояснює, чому зберігати природу – обов’язок кожного

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 І. Організаційний момент.  (2 хв)

Привітання. Діти під час читання віршика, складають башточку асоціацій.

Зазирнуло у віконце

Жовтеньке привітне сонце

І з блакитного із неба

Нам послало промінці:

На зелену на травичку,

На червону полуничку,

І на синю стиглу сливу,

Й на солодкий апельсин.

Кольоровим став світанок

І сказав всім: «Добрий ранок!»

- З ким віталося сонечко?

- Давайте і ми привітаємо наших гостей!

- За якими ознаками можна об’єднати жовтий, синій, зелений, червоний, оранжевий? (кольори)

ІІ. Введення в тему.  (5-7 хв)

1. Гра.

А зараз ми пограємо в гру.  Діти, головне завдання грати в цю гру мовчки, не вимовляючи ні слова.  Перед вами лежать картки, у кожного своя. Тримайте їх зображенням до себе до вказівки вчителя. За командою «Старт» ви дивитесь на свій малюнок і розвертаєте його обличчям до всіх у класі.  Роздивіться малюнки інших та спробуйте об’єднатись у команди.

Групи:

Молочні (сир твердий, молоко, сир кисломолочний, кефір, йогурт);

Риба  (карась, окунь, короп, хек, товстолоб);

Крупи (гречана, вівсяна, пшенична, кукурудзяна, рисова);

Фрукти (яблуко, слива, груша, абрикос, персик);

Овочі (огірок, помідор, перець, баклажан, цибуля);

- Що допомогло вам об’єднатись в команди?

- Як можна назвати все це одним словом?

Так їжа. Давайте зробимо звукову схему до слова ЇЖА (в групах)

- Роздивіться кожну команду. Якої групи не вистачає ще? (м’ясо, олія, солодощі, кондитерські вироби)

- Залишаючись в групах, розташуйте слова за абеткою.  (Колективна перевірка.)

ІІІ. Повідомлення теми та складання мети з учнями  (7 хв)

Отже, ви чудово впорались з завданням. Як ви гадаєте, яка тема нашого уроку?

Так, молодці. Тема нашого уроку «Я вивчаю продукти харчування».

Метою нашого уроку є: навчитися об’єднувати  та розбивати об’єкти на групи за спільними ознаками; дізнатися та обговорити, як харчування впливає на здоров’я людини; що дає природа людині і чому вона така важлива для неї. (Відео)

Відео «Абетка здорового харчування» ?

Асоціативний кущ «Їжа мені дає»

IV. Усвідомлення змісту.  (5 хв)

- Звідки людина бере продукти для харчування?

- Чи залежить якість природніх продуктів від людини? Чому?

- Чому зберігати природу – обов’язок кожного?

- Які з цих продуктів корисні для здоров’я людини? Чим вони корисні?

1. Створення піраміди харчування (колективно)

Зараз я пропоную вам скласти частинки пазлу і ми отримаємо Піраміду харчування. Побачимо, які саме продукти дуже важливі для людини.

Пояснення вчителя про піраміду здорового харчування (3 хв)

Харчова піраміда – це простий гід, який допоможе дізнатися про здорове харчування, а також покаже, які саме продукти потрібні для нормальної життєдіяльності нашого організму

Перший поверх, або основа піраміди. Злаки. Цільнозернові продукти: житній хліб, макарони з твердих сортів пшениці, неочищений рис, крупи. Продукти з цієї групи складають основу нашого харчування. Зернові культури є основним джерелом вуглеводів в організмі і відповідно основним джерелом нашої енергії.

Другий поверх піраміди містить овочі та фрукти. Фрукти. Це відмінне джерело , яке підтримує імунітет дитини. Також у фруктах міститься клітковина, яка просто необхідна для нормального травлення. Звісно що, найкраще вживати свіжі фрукти. Але підійдуть також сухофрукти, заморожені фрукти і консервовані. Ягоди. Овочі. У них також міститься клітковина. А також вітаміни, найголовнішим серед яких є вітамін А. Овочі темного кольору містять більше поживних речовин (броколі, морква, буряк). Набір овочів на день має бути різноманітним та різнокольоровим.

Третій поверх – це білкові продукти. М’ясо, риба, яйця, боби, горіхи. М’ясо. містить залізо і білок, який робить наші м’язи сильними. Корисною є морська риба. Боби та горіхи. Молочні продукти (йогурти, кефір, сир).  Ключовий інгредієнт тут кальцій, який необхідний для міцних кісток та зубів.

На четвертому поверсі розмістилися жири. Жири: вершкове та рослинне масло. Жири в організмі потрібні для засвоєння  вітамінів.

8. Практична робота (3 хв)

- Підніміть руку, хто любить фруктовий салат?

У вас на листочках є зображення фруктів. Пропоную вам обговорити в групах, який би салат ви хотіли  приготувати вдома та порахуйте, скільки буде коштувати такий салат!

V. Підсумок уроку. Рефлексія ( 5 – 7 хв)

Гра «Корисна та шкідлива їжа»

Пропоную на завершення нашого уроку пограти в гру «Корисна і шкідлива їжа». Ваше завдання розділити  із запропонованих вам картинок їжі на Корисну та шкідливу.

- Молодці, ви впорались з завданням. Отже давайте підведемо підсумок нашого уроку.

- Яка шкідлива їжа для нашого здоров’я? (солодка, жирна, смажена, солона  і т. д)

VІ. Самооцінювання.  (3 хв)

docx
Додано
4 січня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку