15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Конспект уроку на тему:"Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на дві дії різного ступеня". (Урок-екскурсія)

Про матеріал
Мета: закріпити знання таблиці множення числа 2; розвивати уміння застосовувати її під час розв’язування задач та прикладів на дві дії різного ступеня; вдосконалювати обчислювальні навички та навички працювати в парах, групах; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати любов та бережливе ставлення до природи рідного краю.
Перегляд файлу

 

Тема: Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на дві        дії різного ступеня. (Урок-екскурсія)

Мета: закріпити знання таблиці множення числа 2; розвивати уміння застосовувати її під час розв’язування задач та прикладів на дві дії різного ступеня; вдосконалювати обчислюваль­ні навички та навички працювати в парах, групах; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати любов та бережливе ставлення до природи рідного краю.

Обладнання: мультимедійна презентація, сигнальні блокноти, картки зі скороченим    записом задач (для роботи в групах), картки для роботи в парах та самостійної роботи, мікрофон, листівки від Сови.

Тип уроку: інтегрований, нестандартний

Хід уроку

І. Організаційний момент

Пролунав уже дзвінок,

Починати час урок.

Будемо ми працювати всі,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі

Діти – просто молодці!

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

Усний рахунок (Слайд 1)

(Відповіді учні показують за допомогою сигнальних блокнотів)

а) До зайчати на обід                            Йшли 4 їжаки

Завітав дружок-сусід.                         І несли по 2 грибки.

На пеньок зайчата сіли                      А ви їм допоможіть –

І по 2 морквинки з’їли.                       ті грибочки полічіть.

Хто нам скаже одним словом,                                (2*4=8)

Скільки з’їдено морквинок?

                                         (2*2=4)

б) Скільки посадили ялинок?(2*3=6) (Слайд 2)

Скільки кущів троянд посадили?(2*4=8) (Слайд 3)

Математичний диктант (Слайд 4)

(Учні записують тільки відповіді)

Скільки очей у 9 котів? (2*9=18)

Скільки вух у 5 зайців? (2*5=10)

Скільки крил у 7 горобців? (2*7=14)

Скільки вух у 6 мавп? (2*6=12)

Скільки ніг у 3 страусів?(2*3=6)

 Скільки очей у 8 мишок?(2*8=16)

В 1 пакеті 2 кг печива. Скільки кг печива в 6 пакетах?(2*6=12)

III. Актуалізація опорних знань

-Діти, сьогодні вам принесли цього листа. Хто його приніс, ви дізнаєтесь,коли розгадаєте цей ребус. (Слайд 5)

40а – сорока.

А щоб дізнатися від кого він, вам потрібно виконати завдання і розмістити відповіді у порядку зростання.(Слайд 6)

1. Гра «Шифрувальники»

2*8+30

0+2*7  

(18+30)-15  

36-2*2  

2*9-13  

24+2*3  

59-(44+12)  

А

І

Т

Я

В

Р

З

 

3      5      14      30      32      33      46

З     В       І        Р        Я      Т        А

IV. Повідомлення теми і мети уроку

- Звірята із лісової школи вас запрошують на екскурсію до лісу, під час якої ви разом з ними закріпите таблицю множення числа 2. Також будете розв’язувати вправи та задачі на дві дії різного ступеня. (Слайд 7)

- Якими ви повинні бути під час подорожі? (Уважними, розумними, сміливими, дружними). А ще в подорож ми візьмемо девіз.

- Прочитайте девіз нашого уроку.

Девіз:

Сидимо – рівненько!
Пишемо – гарненько!
Слухаємо – уважно!

Відповідаємо – правильно!

IV. Робота над темою уроку.

- Перша зупинка нашої подорожі «Каліграфічна».

1. Зупинка «Каліграфічна» (Слайд 8)

- Порахуйте кількість букв у слові «звірята». Отже, сьогодні ви будете писати цифру 7. Із скількох елементів вона складається?

Зошит свій я відкриваю

І під нахилом кладу.

Ручку правильно тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь,

За роботу я берусь.

- Напишіть рядочок цифри 7.

( Письмо цифри за зразком вчителя)

  • Наступне завдання від цього мешканця лісу.

В мене шубка з колючок,

В мене сіра спинка.

Ніс як чорний п’ятачок,

Очі – намистинки.

(Їжак)

Їжак – невелика тваринка ( 20-30 см ), але голок – 6-8 тис. Це нічна тваринка: вдень спить, вночі виходить на пошуки їжі. Має добрий нюх, але поганий зір і слух. Їжаченята народжуються сліпі і голі, але на другий день вже  з’являються  м’які білі голочки, а через 2 тижні – темні і гострі.

2. Зупинка «Ланцюжок» (Слайд 9)

(2 * 8 – 14 * 9 + 9 + 2 – 9) (20)

– А тепер виконаємо завдання від наступного школярика Лісової школи.

Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа – 
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
(Лисиця)
Лисиця дуже любить поласувати мишами. А щоб спіймати мишку, їй часто доводиться добре пострибати – здалеку її рухи нагадують елегантний танок. Чи ви чули коли – небудь про танець фокстрот? Його назва так і перекладається – лисячий танець.

3. Зупинка «Знайди помилку» (Слайд 10)

(Робота в парах)

2 * 8 + 4 = 20               2 * 5 + 20 = 30

2 * 7 – 8 = 5                 2 * 6 – 7 = 6

2 * 3 + 7 = 13                2 * 4 + 9 = 17

- А яке звірятко запрошує вас відпочити, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Пухнастий клубочок
Виліз на дубочок,
Жолуді зриває
І в дупло ховає.
(Білка)
 Широко поширена думка, що білка харчується горіхами. Далеко не тільки горіхами і, тим більше, не лише лісовими горіхами. Все, що є в лісі їстівного, входить в її меню: всіляке насіння, зерна, бруньки, гілки, ягоди, молоді пагони, гриби, ну і звичайно, вміст шишок хвойних дерев. За день білка може обробити до 15 ялинових шишок і більше 100 соснових. Вона, схопивши зубами лусочку, піднімає її вгору, так що та відлітає і насіннячко показується назовні. На таку обробку однієї соснової шишки цей звір витрачає близько 3 хвилин. У денний раціон білки входять 100 - 150 шишок. Цієї кількості продукту достатньо, щоб вгамувати голод і відкласти запаси жиру. Але це тільки вегетаріанська кухня білки. Не всі знають, що вона охоче поїдає також комах, але найбільше полюбляє пташині яйця і пташенят.

4. Зупинка «Відпочинок» (Слайд 11)

Раз. два! Пострибали!
Три, чотири! Назад стали.
Лапки вліво, лапки вправо
Лапки вгору підняли.
Всі тихесенько присіли,
Потім знову підвелись.
І кружились, веселились,
Усміхнулись,
Й за науку знов взялись.

–До наступної зупинки ви підійдете з цим учнем  Лісової школи.

Не ходжу я, а скакаю,
Бо нерівні ноги маю.
Через поле навмання
Перегнав би я коня.
(Заєць)

Під час дощу зайці підгинають вуха, щоб у них не потрапляла вода і вони не застудились. Зуби у зайців ростуть все життя, тому їм необхідно гризти що-небудь тверде, щоб їх сточувати.

5. Зупинка «Задачна» (Слайд 12)

(Робота в групах)


Було – ?

Відрізали – 4 п., по 2 м

Залишилося – 24 м

Було – ?

Відрізали – 6 п., по 2 м

Залишилося – 32 м


ІІІ. Узагальнення і систематизація знань.

6. Зупинка «Узагальнююча» (Слайд 13)

Самостійна робота.

І рівень

Обчислити

2 * 8 – 9       2 * 4 + 8

2 * 6 – 8       2 * 5 + 9

2 * 3 + 5       2 * 7 – 6

Поставити знаки: < >, =.

2 * 3 … 16

2 * 4 … 7

ІІ рівень.

Обчислити.

2 * 9 + 22       2 * 7 – 13

2 * 6 + 36       2 * 4 + 29

2 * 2 + 47       2 * 8 – 15

Знайти значення виразу 2 * а, якщо а = 8; а = 3.

Задача. У залі 3 вікна. На кожне повісили по 2 штори. Скільки всього штор?

ІІІ рівень.

Порівняти вирази

2 * 7 + 9 … 2 * 9 + 8

2 * 6 + 80 … 2 * 7 + 57

2 * 4 + 91 … 100 – 1

Виконати дії.

2 * (72 – 68)

2 * (14 – 9)

3.Задача. 9 дівчаток посадили по 2 вазони кожна, а хлопці – на 3 вазони більше, ніж усі дівчатка. Скільки вазонів посадили хлопці?.

ІV. Підсумок уроку. 

  • Хто чекає вас на наступній зупинці, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Уночі гуляє,
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі.
(Сова)

  1. Зупинка «Підсумкова» (Слайд 14, 15)

а) Вправа «Мікрофон»

- Що сьогодні на уроці ви нового дізналися?

- Які завдання виконували?

- Які завдання вам було виконувати найлегше?

- А які найважче?

- Що сподобалось на уроці?

- Що не сподобалось?

б) – І на згадку про наш урок я хочу вам подарувати вітальні листівки з   побажаннями від вчительки Сови.

Працюйте завжди залюбки,

Діліться радощами з другом.

Ходіть до школи, малюки,

І хай вона вам домом буде.

Бережіть природу, діти!

Пам’ятайте, любі діти,

Щоб сади у нас цвіли,

Щоб літали всі комахи,

Щоб пташки у нас співали

І дерева підростали,

Щоб гриби у нас росли,

Звірі у лісах були,

Щоб земля була в квітах –

Бережіть природу, діти!

IV.     Домашнє завдання

На картках (диференційовано)

 


 


 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 лютого
Переглядів
293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку