Конспект уроку "На уроці англійської мови"

Про матеріал
Розробка уроку узагальнення та систематизації знань "На уроці англійської мови"
Перегляд файлу

План конспекту уроку № 16  у  6  класі

Тема: Шкільне  життя

Підтема: Урок англійської мови

Мета:

Навчальна: формувати предметні компетентності:

  •                   тренувати вживання вивчених ЛО та ГС в усному,  писемному мовленні  та аудіюванні за темою;
  •                   -практикувати висловлювання власної думки щодо шкільних правил, розкладу уроків,  уроків англійської мови та особистого плану щодо вивчення іноземних мов;
  •                   закріпити навички вживання модальних дієслів (must, have to, should, need) та навички виконання математичних дій англійською мовою;
  •                   навчити учнів будувати власну траєкторію вивчення іноземної мови;
  •                   навчити школярів давати поради щодо вивчення іноземної мови.

Розвивальна: розвивати ключові компетентності:

- соціальну: уміння працювати в групах, в парах;

- інформаційну: уміння самостійно здобувати інформацію;

- комунікативну: уміння обговорювати проблеми, доводити власну позицію, виробляти власну точку зору, розвивати критичне і креативне мислення та адаптування у мовному середовищі; комунікативні здібності, мовні та мовленнєві навички учня за темою.

Виховна: -викликати  інтерес до вивчення іноземної мови, переконати дітей  у її значимості в житті суспільства та досягненні успіху в особистому житті; виховувати толерантне ставлення у спілкуванні.

Обладнання:  роздатковий матеріал, відеоролик, аудіо запис, ноутбук, презентація, телевізор, ноутбук.

Інтегровані змістові лінії:

Громадянська відповідальність: Обговорює шкільні правила. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі.

Здоров`я і безпека: Обговорює корисний вплив вивчення іноземної мови на здоров`я людини.

Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту.

Тип уроку:  Урок узагальнення та систематизації знань

Procedure/ Хід уроку

  Початок уроку

І. Greeting. Aim\Організація класу. Повідомлення теми та мети уроку

Good afternoon, my dear children. Glory to Ukraine!

 I`m glad to see you. How are you today? Is everything OK?Well.

So,we continue learning our great theme “School life”. But the topic of this lesson you`ll say after watching a very short video.

(Watching video) https://youtu.be/3TN26NdY5B0

-So, what  do you think is the topic of our lesson? About what will we speak? Yes you`re right and we`ll remember the School rules, the modal verbs, discuss our timetable and English  lessons, the role of English language in the world; make your own plan of learning English improve your reading, listening, writing and speaking skills

 Вut for the very beginning let`s check up your hometask.

II. Checking up hometask/ Перевірка д/з

  1. Word dictation (p.61). Let`s count how many scores you can get for each right word. 1) 11:9=1.22

 2) 1.22*Х=?

  1. Ex.1,p.80

ІІI. Warm-up/ Фонетична зарядка

A game with bricks «School rules», «At English lessons».

Основна частина уроку

IV. Speaking\ мовлення

  1. -Let`s discuss the home exercise and make your own plan for learning English.

(Учні відповідають на запитанння та заповнюють таблицю «My plan of learning English»)

What are the reasons to learn English?

Where can we learn English?

What actions should we do to study English?

When can we  study English?

  1. -Let`s discuss the videohttps://youtu.be/3TN26NdY5B0  and make your own plan for learning English.

(Учні відповідають на запитанння та заповнюють таблицю «My plan of learning English»)

V.  Listening/ Аудіювання   https://www.listenaminute.com/e/english.html

 

  1. Pre listening activity. Підготовка до аудіювання

a bit shy –трішки соромитися

worrу- хвилюватися

mistake -помилка

lack confidence – не вистачає впевненності

talk-говорити

even -навіть

wrong -неправильний

           be able -могти

recently  -нещодавно

conversations -розмова

aloud- вголос. 

(Учні слухають)

  1. Слухають, читають та перекладають
  2. Слухають і вибирають слова, вставляють слова

  4. -Let`s discuss the home exercise and make your own plan for learning English.

What are the reasons to learn English?

Where can we learn English?

What actions should we do to study English?

When can we  study English?

(Учні відповідають на запитанння та заповнюють таблицю «My plan of learning English»)

VІ. Physical training/ Фізкультхвилинка

Руханка “I am good at…..”

VII Reading/ читання

  1. Впр.2 с.84  (Вибіркове читання, учні обирають лише ті поради, які є правильними щоб продовжити речення).

VIIІ. Writing/ Письмо

(діти складають три речення для свого особистого плану удосконалення англійської мови)

My personal plan to improve my English

The reasons

to  learn Enlish

Who

Modal verbs

Actions

Where

When

To communicate to other people

 

 

 

I

can

watch English programs, films, videos

at English lessons

every time

in the morning, in the evening, in the afternoon)

To ravel

need

speak English with our friends, pets, yourself

at home (kitchen, bathroom, bedroom)

at any age

To get good job

must

read English books

at the  transport

(bus, train, plane, car)

at school time

To continue education

have to

sing English songs

in the Internet

during breakfast

To train my mind

should

listen to English audio

at the airport

playing games

To be aducated

 

learn new words 

in bed

 

To work with computer programs

 

write messages in English

in the park

 

To play games

 

stick the names of the things

 

 

To improve my Enlish

 

be confident

 

 

 

 

not worry about mistakes

 

 

 

 

work hard

 

 

 

Заключна частина уроку

IX. Summary/ Підсумки уроку/ Рефлексія

- So, what the reasons are to learn English?

- How can we prove our English?

-Write how hard have you worked at the lesson https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfCK3Ijr9t998F-4VREeFFBP_5MzIfGx-gr9fwagUs6CH6ytw/viewform?usp=sf_link

 

 ( Учні обирають на шкалі як наполегливо вони працювали на уроках по різних напрямках (читанння, слухання, аудіо, дз, робота з класом, наскільки уважно слухали вчителя…..)

X. Homework/ Повідомлення домашнього завдання

  1. I group  (1-6 marks): ex.5 (b), p. 82 –Make a leaflet “ Useful tips for learning English”.
  2. II group (7-12 marks): write an e-mail or a massage to your English teacher “My English lessons” (60-70 words):
  3. - write if you like or don’t like English and why (2 scores) ;
  4. - if the lessons are interesting or boring and what you do at them (2 scores) ;
  5. - what is easy and difficult, boring and interesting for you while  learning English (2 scores);
  6. - why you study English, how it can help you in your future (2 scores).
  7.       + 2 scores for grammar and spelling.

 

 

 

 

Literature/Література:

  1. Фрагмент реклами «English for beginers». You tube «Allegro».
  2. Текст “English” із сайту https://www.listenaminute.com/e/english.html
  3. Підручник 6 клас, О.Карпюк
doc
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку