Тема: Наука та винаходи
Тема уроку: Наука та науковці.
Мета:
• Навчальна: сформувати навички аудіювання за темою, розвивати лексичний запас учнів.
• Розвиваюча: розвивати уміння аналізувати здобуту інформацію та формувати власні твердження.
• Освітня: розширити уяву учнів про способи словотворення в англійській мові.
• Виховна: прищеплювати прагнення бути корисним членом суспільства.
Обладнання: аудіо запис діалогу.
Хід уроку:
I. Організація класу. Ознайомлення з планом вивчення нової теми.
II. Мовна розминка. Складання списку з 5 речей, без яких учні не уявляють свого існування. Чи знають вони їх творців?
III. Основна частина уроку.
1. Повідомлення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
2. Формування навичок аудіювання: вп.1 ст.78 – прослухати діалог без опори на текст, виконати тест вп.1 ст.22 та драматизувати текст діалогу у парах.
3. Розвиток лексичних навичок учнів:
• Вп.2 ст.79 – дібрати визначення до слів.
• Вп.3 – ознайомитись з таблицею та дати відповіді на питання.
• Вп.5 ст.80 – назвати вчених відповідно до галузі науки.
IV. Закріплення. Формування навичок письма за темою: доповнити таблицю назвами галузей науки відповідно до їх класифікації.
V. Оцінювання учнів.
VI. Підсумок уроку.
VII. Домашнє завдання. Знайти відомості про творців популярних пристроїв та підготувати повідомлення, вп.2 ст.22 РЗ