Конспект уроку Навчання гармоти. Українська мова. 1 клас НУШ

Про матеріал
Сучасним дітям - сучасна мотивація до навчання. Власна розробка, яка заінтригує не тільки дітей, а присутніх гостей.
Перегляд файлу

Тема: Письмо ліній в робочому рядку.

ОР: виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що?; дотримується правил спілкування з людьми різного віку; перевіряє написане; сприймає зміст і форму простих медіапродуктів; має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; орієнтується в сітці зошита.

Хід уроку:

І. Організація класу

ІІ. МНД

Діти, яка тема нашого тижня? (Мої друзі.) Сьогодні другий день нашого тижня і ми будемо вчитися знаходити собі друзів, знайомитися з новими людьми.

Сьогодні в сучасному світі всі користуються соціальними мережами. А чи знає хтось з вас, яка соцмережа найпопулярніша серед дітей? (Так. Це інстаграм.)

Шукати друзів будемо саме в інстаграмі. Але не просто шукати, а будемо досліджувати…

Отож, є дві сторінки інстаграму. Одна буде активна, ми протягом уроку будемо додавати пости, сторіз, а інша – буде пасивна – ми нічого не будемо додавати на її стрічку новин.

І дослідимо, на якій сторінці у нас будуть нові друзі, вподобайки…

Тож вперед!

Зосередження уваги.

 

ІІ. АОЗ

  1. Гра «Капуста»

На аркушах паперу малюнки назви-предметів.

Діти стають в коло, передаючи капусту. На кому зупиниться музика, той «відриває» листок капустини, називає, що зображено на малюнку й ставить питання Хто? або Що? Підсумок: Отже, слова-назви живих істот відповідають на питання Хто?, а слова-назви неживих істот відповідають на питання Що?

Ми виставили новий пост в стрічку новин ось цієї сторінки. Вітаю, у нас є одна вподобайка. І на нас підписалась Тетяна Миколаївна – наш директор.

Зосередження уваги.

ІІІ. ПТ

А зараз  розкажемо в сторіз, що ми будемо робити на уроці. Як ви гадаєте? (Припущення дітей.)

Так, ми сьогодні будемо працювати в робочому рядку, будемо писати прямі похилі палички, будемо працювати зі словом, реченням.

Є перегляди наших сторіз. І знову новий підписник – Світлана Миколаївна, завуч школи.

ІV. Аутотренінг

У нас ще один підписник – психолог школи Наталя Іванівна і лайки від наших нових друзів та Галина Сергіївна, вчитель української мови та літератури.

Наша сторінка активна, і ми будьмо активними.

V. ВНМ

Знову знімемо сторіз

  1. Повторення сітки зошита, правил сидіння за партою.

Ще + 1 підписник. Завуч з виховної роботи Наталя Миколаївна.

  1. Підготовчі вправи

Пер ніж писати, нам потрібно підготувати руку до письма. Пропоную вам виставити наступний пост на сторінку.

Запрошую вас до столика. Діти малюють акриловою фарбою по харчовій плівці.

(Стіл перевернутий, по периметру ніжок  обгорнений харчовою плівкою.)

Ще + один підписник – вчитель 2 класу Олена Олександрівна.  І нові лайки.

Якщо цікава сторінка в інстаграмі, то росте кількість підписників, кількість  наших друзів.

  1. Робота в зошиті з друкованою основою.

*Повторення сітки зошита. Вкажіть пальчиком на перший робочий рядок.

1-й рядок

Поелементне написання вчителем на дошці.

Написання вологими пензликами на дошці учнями.

Робота учнів. Побіжний перегляд.

Нові вподобайки.

А зараз пропоную виставити пост про наш відпочинок на уроці.

Фізкультхвилинка

У нас знову є підписники – вчителька ГПД Наталя Вікторівна, сестра медична Ольга Вікторівна.

Зосередження уваги.

 

2-й рядок

Поелементне написання вчителем на дошці.

Написання учнями іншим кінцем ручки в зошитах  .

Робота учнів. Побіжний перегляд.

Нові вподобайки.

Підписник – вчитель 3 класу Тетяна Едуардівна.

3 – й рядок

 Поелементне написання вчителем на дошці.

Написання учнями в повітрі під тактування  .

Робота учнів. Побіжний перегляд.

Нові вподобайки.

Підписник – Анжела Вікторівна, асистент вчителя.

Давайте знімемо сторіз, як відпочивають наші руки після письма.

Фізкультхвилинка для рук.

О, на нас підписалась Віта Сергіївна корекційний педагог. Є нові лайки. Ми популярні.

Підсумок

Отже,

 

 

 

VІ. РЗМ

  1. Об’єднання в групи

Віє вітер, насіння розсипалося, світить сонечко. Падає дощик. Ростуть квіти з трьома пелюстками.

Лайки. Підписник – вчитель інформатики Оксана Володимирівна.

  1. Повторення правил роботи в групах.

І знову у нас лайки від педагога організатора Юлії Василівни.

  1. Поділ слова на склади. Слова, що зустрічалися на уроці: вчитель, клас, директор.

Підсумок. Отже, слово можна поділити на склади.

На наш аккаунт підписалась Валентина Миколаївна, вчитель 4 класу.

  1. Складання речень за сюжетними малюнками. Викладання схеми речення LEGO.

Перевірка. Підсумок: речення складається зі слів.

Нові підписники Юлія Олександрівна, вчитель зарубіжної літератури, Юлія Олександрівна, вчитель української мови. Нові лайки.

VІІ. Підсумок

Діти на одну сторінку ми кидали пости, а на іншу – ні. Який висновок ви можете зробити з цього дослідження. (Припущення дітей.)

Так, якщо сторінка активна, постійно поповнюється цікавими постами, сторіз, то на наш аккаунт підписується багато людей. Так само і в житті: якщо ми відкриті для спілкування, щирі,  то матимемо багато друзів і знайомих.

VІІІ. Створення листівки нашим підписникам. Вподобайки.

Додатки.

Для листівки

Інстаграм                                                          Аккаунт

 

Лайк

 

 

Аккаунт

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 вересня 2019
Переглядів
296
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку