Чітка структура уроку дозволить в швидкому темпі провести урок навчання грамоти. Деякі вправи конкретно не описувала, бо вважаю, що нав'язувати власну думку не тактовно. За мотивацію взяла не звичного для вчителів Буратіно чи капітошку. Сучасним дітям потрібно щось грандіозніше. Тому, шановні колеги, користуйтеся й творчих злетів вам.
Навчання грамоти. Читання.
Тема: звук [м], буква «ем»
Очікувані результати:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Хід уроку:
Організація класу
Вчитель перевіряє підготовку до уроку
Психологічний етюд «Повітряний поцілунок»
Не описую методику проведення, бо варто покреативити.
АОЗ
Вчитель роздає картки, учні обводять літери, які ще не вчили.
Діти складають звукову модель запропонованого слова чи слова, яке пара обрала самостійно.
Підсумок, зосередження уваги.
МНД
Діти, сьогодні я дізналась, що в нашій країні знімають документальний фільм про звук [м], та літеру, яка його позначає.
А чи мріяли ви стати кінозірками? (Відповіді дітей.)
Порадую вас, ви можете спробувати себе в ролі акторів.
Є бажання? (Відповіді дітей.)
Тоді, вмикаю відеокамеру, знімаємо, відео про те, що ми знаємо про звук [м], літеру, яка позначає цей звук і починаємо працювати.
Успіхів вам!
Повідомлення теми
Скажіть, будь ласка, то що ми будемо вчити на уроці читання? (Відповіді учнів.)
Так, сьогодні ми будемо артикулювати [м], познайомимося з літерою ЕМ, навчимося читати склади. І просто отримаємо задоволення від того, що станемо героями документального фільму.
За потреби можна пояснити значення слова ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ.
Аутотренінг
Вивчення нової теми
Це можливо через: учні розповідають вірші про маму; вчитель декламує вірш; вчитель може загадати загадку, де відгадка починатиметься з літери ЕМ.
Фізкультхвилинка
Фізкультхвилинка для очей
Закріплення
На стінах класу прикріплені вивчені літери, учні мають утворити склад й прочитати.
В цей час сильніші діти працюють з картками.
Підсумок, рефлексія
Даний етап уроку у кожного вчителя різний, тому не пропоную свій.
Але нагадаю, що маю обов’язково згадати про внесок дітей свого класу для зйомки документального фільму.
«Вимикаю» відеокамеру, всім дякую.
Матеріали до уроку