17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Конспект уроку "Найпростіші тригонометричні рівняння"

Про матеріал

конспект уроку з теми "Найпростіші тригонометричні рівняння та їх розвязання". Подана розробка базується на використанні в освітньому процесі інтелект карт для запису інформації

Перегляд файлу

Тема уроку: Найпростіші тригонометричні рівняння та їх розв’язання

Тип уроку:  комбінований Час – 45 хв.
Мета уроку:
Дидактична –сформувати поняття найпростіших тригонометричних рівнянь; домогтися засвоєння формули для розв’язання рівнянняhttp://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_6b2cb6a6.gif; сформувати вміння розв’язувати найпростіші тригонометричні рівняння;

Розвивальна – розвивати пам'ять і мислення; розвивати цікавість до математики, прагнення краще вчити предмет; здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь; 

Виховна – виховувати наполегливість і відповідальність, допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати разом, виховувати акуратність при побудові графіків функцій.

Формування компетентностей:

Соціальна компетентність: самостійне розв’язання  завдань різними способами і вибір раціональніших, самооцінка і взаємооцінка.

Комунікативна  компетентність: стимулювання умінь учнів, коментування розв’язаних  завдань, взаємоперевірка вислову власної точки зору.

Інформаційна  компетентність: використання додаткової інформації; використання таблиць, схем, опорних конспектів.

Полікультурна компетентність: зв'язок з іншими предметами, життєвими ситуаціями, моделювання.

Продуктивна творча діяльність: використання творчих завдань, складання завдань, питань, алгоритмів.

 

Тип уроку: комбінований (застосування інтерактивних технологій).


Матеріально-технічне забезпечення та дидактичні засоби: підручник, презентація, роздатковий матеріал

Література:


Шкіль М.І.Алгебра і початки аналізу 10 – 11 кл. – К.,2001.


Нелін Є.П.Алгебра і початки аналізу 10 кл. – Х., 2010


Кравчук В.Алгебра і початки аналізу 10 кл. – Т., 2008


ХІД УРОКУ:


Організаційна частина: 


Привітання, перевірка присутності учнів і готовності класу до уроку.


Актуалізація опорних знань учнів:


Кожен учень отримує інтелект-картку для перевірки готовності до уроку (слайд 1).

Після роботи з карткою виконується взаємоперевірка за дошкою (слайд 2).


Мотивація навчальної діяльності: 


Розв’язування будь-якого тригонометричного рівняння зводиться до розв’язування найпростіших рівнянь, тому дуже важливо мати навички розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь


Повідомлення теми і мети уроку:


Найпростіші тригонометричні рівняння та їх розв’язання (слайд 3).


5. Повідомлення нових знань за планом та побудова інтелект-карти.


Розв’язування рівнянь виду http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m30a3995.gif;

 

Розв’язки рівняння http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m30a3995.gif


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_57c03a.gif;

http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m51c5ea4d.gifрозв’язків немає.


Окремі випадки розв’язування рівняння http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m30a3995.gif


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_27b3686c.gif

http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m858159b.gif

http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_med3da19.gif 


Розв’язування рівнянь видуhttp://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m77003fd4.gif;

 

 Розв’язки рівняння http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m77003fd4.gif


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_4720ee6d.gif;

http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m51c5ea4d.gifрозв’язків немає.


Окремі випадки розв’язування рівняння http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m77003fd4.gif


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m13679483.gif

http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_27ae8743.gif

http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m4f785240.gif 

 


Розв’язування рівнянь видуhttp://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m7f1eb236.gif;

 

 Розв’язки рівняння http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m7f1eb236.gif


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_752ab37d.gif 


Окремий випадок розв’язування рівняння http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m7f1eb236.gif


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_5106165b.gif 

 


Розв’язування рівнянь видуhttp://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m2998d92d.gif

 

Розв’язки рівняння http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m2998d92d.gif


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_752ab37d.gif 


Окремий випадок розв’язування рівняння http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_1ddbba73.gif


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m7ef17818.gif
 

(слайд 4).

6. Узагальнення набутих знань:
Виконання вправ на дошці і в зошитах

Розв’яжіть рівняння:


 



http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m5d67e64c.gif 


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_177d5e2b.gif 


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m8b424ad.gif 


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m73fd6e6f.gif 


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_48255475.gif 


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m6c5f1136.gif 


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m3038311f.gif 


http://nauch.com.ua/pars_docs/refs/40/39180/39180_html_m3abb375e.gif 


 



(слайд 5)
7. Домашнє завдання:

[2], §24, № 1-11(усі парні), с.334      (слайд 6)

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шепель Алла
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
1300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку