Конспект уроку по темі "My pet"

Про матеріал
Конспект уроку по темі "My pet" для учнів 1-го класу НУШ за підручником «Smart Junior 1», H.Q.Mitchell – Marileni Malkogianni з очікуваними результати на кінець уроку, інтегрованими змістовими лініями та ключовими компетентностями
Перегляд файлу

Підручник «Smart Junior 1», H.Q.Mitchell – Marileni Malkogianni

 

Module 3

 

Тема: Family and Friends

 

Підтема: «My pet»  (Lesson 3 c, page 36-37)

 

Мета: ввести лексичні одиниці (cat, dog, bird, fish) підтеми «Домашні тваринки»,  відпрацювати їх вживання, вчити будувати стверджувальні речення із структурою This is my, сприяючи розвитку в учнів монологічного мовлення й навичок аудіювання, виховуючи поважливе ставлення до тварин.

 

Очікувані результати: на кінець уроку учні оперують новими ЛО (cat, dog, bird, fish) та структурою This is my…, створюють проект «This is my pet» та презентують його.

 

Інтегровані змістові лінії: екологічна безпека та сталий розвиток; громадянська відповідальність.

 

Ключові компетентності:

  • уміння вчитися упродовж життя (здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок під час самостійної роботи над створенням проекту);
  • соціальні і громадянські компетентності (уміння працювати з іншими на результат);
  • підприємливість (уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя);
  • екологічна грамотність і здорове життя (усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя людини).

 

Обладнання: підручник «Smart Junior Student’s book 1», флеш-картки (cat, dog, bird, fish), картки із буквами та транскрипційними знаками, мультимедійний комплекс, мультимедійна презентація, аудіoзаписи до уроку CD - 039-3C-Vocabulary, CD – 040-041-3C-Act 1, 2, лялька Аліса, картинка папужки Echo, чисті аркуші паперу для проектів, роздатковий матеріал із додатків.

 

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

                                                              Перебіг уроку:

І. Вступна частина.

 

1. Організаційний момент

2. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу.

Привітання.

Teacher: Hi! Hello! How are you?

Pupils: We are OK! And what about you?

Teacher: I’m fine. Thank you!

 

3. Введення в іншомовну атмосферу.

Мовленнєва розминка

Teacher: Children, let’s make a circle. (Робота в колі. Діти по черзі запитують один в одного «How are you, Ivan?», «How are you, Taras?», передаючи один одному м’ячик).

Teacher: Well done! Take your seats, children!

 

4. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher: Cьогодні на уроці ми вивчимо назви домашніх тваринок, навчимося говорити англійською мовою «Це моя тваринка», створимо проекти про своїх домашніх тваринок та навчимося їх  представляти, а також будемо грати, співати та танцювати.

 

ІІ. Основна частина.

Letters and sounds

1. Фонетична розминка.

Teacher: Repeat after me: [k], [k], [k] - crab, cat, can;

                                           [h], [h], [h] - hi, hello, hippo;

                                           [f], [f], [f] - fish, fun, fine;

                                           [b], [b], [b] - big, bag, bird;

                                           [d], [d], [d] - dad, dog, doll.

(Учитель демонструє на екрані слова і звуки й пояснює вимову англійських звуків)

 

2. Актуалізація знань, отриманих на попередніх уроках.  Повторення раніше вивчених букв та звуків.

Teacher: Let’s work with letter-cards and remember letters and their sounds.

Pupils: A a - [æ],  B b - [b]… 

(Вчитель демонструє букви на картках, а учні хором називають букви та їх звуки).

 

3. Пальчикова гімнастика.

Teacher: Now we will work in pairs. Make the letters with your fingers (Учні працюють у парах. Вчитель називає букву, учні показують її на пальцях). (Додаток 1)

 

Vocabulary

1. Введення нових ЛО та формуванння навичок говоріння.

Poбота із флеш-картками. (Додаток 2)

(Вчитель демонструє картки із словами, учні спочатку повторюють за вчителем, потім говорять самостійно).

 

2. Закріплення нових ЛО та розвиток навичок аудіювання.

Виконання вправи 1, сторінка 39.

Teacher: Now, let’s listen, point and repeat new words. (CD - 039-3C- Vocabulary)

 

3. Перевірка засвоєння нових знань та розвиток уяви.

Розпізнавання тварин за їх тінню. (Додаток 3)

Teacher: Can you guess the pets by their shadows? (Вчитель виводить на екран силуети тварин, а учні розпізнають тварин та називають їх).

Фізкультхвилинка. Acting.

Teacher: Now let’s play game “Pets”. Act what pets do:  «Fly like a bird», «Swim like a fish», «Run like a dog», «Sleep like a cat». (Вчитель дає команди учням, а учні їх виконують).

Grammar

  1. Актуалізація правила вимови звуку [ð] буквосполучення  th та введення й опрацювання структури This is my… (Вчитель демонструє картку із буквосполученням th та транскрипційним знаком [ð], вимовляючи звук, а учні хором повторюють за вчителем. Потім вчитель вводить буквосполучення th в слово this (учні хором повторюють), потім у структуру This is my pet (учні хором повторюють). Далі вчитель індивідуально запитує в учнів як англійською сказати «Це мій домашній улюбленець», учні по черзі відповідають).

 

 

2. Розвиток навичок аудіювання.

Teacher: Сьогодні до нас на урок Alice from Wonderland (завітала Аліса із Країни Чудес), яка хоче розповісти нам про свого домашнього улюбленця. (Вчитель говорить від імені Аліси і показує картинку папужки: «Hello! I’ m Alice. This is my parrot Echo”. Потім вчитель пропонує пограти у гру «Translator» і розповісти про що розказала Аліса).

 

3. Закріплення нових знань.

Teacher: Let’s work with Student’s Books.

Робота із підручником. Виконання вправи 2, сторінка 40.

Teacher: Now  listen, point and say. (CD – 040-041-3C- Act 1, Act 2).                                    Teacher: Who wants to act pictures? (Діти по черзі озвучують картинки 1, 2, 3, 4).

4.  Перевірка засвоєння нових знань. Групова робота.

Учні за назвами тварин (cat, dog, bird, fish) об’єднуються у 4 групи. Кожна група отримує картки, із яких вони будують речення. Потім кожна група демонструє речення, яке у них вийшло. У співпраці із вчителем команди перевіряють один одного. Вчитель розміщує на магнітній дошці коректні речення, які збудували команди. (Робота за граматичними картками). (Додаток 4)

 

Ритмічна хвилинка.

Танець “Gummy Bears” (за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=u4qpSSwAAXI).

 

Project Work

Робота з проектом «This is my pet».

Teacher: Draw your pets and say about them.

Учні малюють тваринок під релаксаційну музику. Потім презентують свої проекти (діти у колі розказують про їх домашніх тваринок: I’m Ann. This is my bird. My name is Kate. This is my fish).

 

ІІІ. Заключна частина

1.Підведення підсумків.

        - Які назви домашніх тваринок ви запамятали?    (cat, dog, bird, fish)

        - Як сказати англійською «Це мій улюбленець»? (This is my pet).

Teacher: Well done! You worked hard. Thank you!

2. Рефлексія (колективна, символічна).

Teacher: Who likes today’s lesson? Who doesn’t like?                                                                        (Учні піднімають великий палець вгору для позитивної оцінки, вниз – для негативної).

3. Прощання.

Розкажіть вдома рідним назви тваринок, які ви сьогодні дізналися. Не забувайте піклуватися про ваших домашніх улюбленців. Не завдавайте шкоди тваринам. Будьте щасливі!

Take care of animals! Be happy!

The lesson is over. Goodbye!

Додаток 1

C:\Users\Юляша\Desktop\r7n1.jpg

 

Додаток 2

 

        

 

Додаток 3

 

 

 

 

Додаток 4

 

This

is

my

This

is

my

This

is

my

This

is

my

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Довгенко Юлія Вікторівна
    Дякую, що ділитесь хорошим конспектом
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 червня 2019
Переглядів
2637
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку