Конспект уроку по темі "ЖИТТЯ В МІСТАХ І СЕЛАХ" - (урок 15 (3) ) в 4 класі (А.Несвіт)

Про матеріал

Мета: Ознайомити з новими ЛО.Повторити граматичний матеріал: вживання структури «there is/there are».Удосконалювати навички монологічного й діалогічного мовлення.Формувати навички писемного мовлення.

Перегляд файлу

ТЕМА 2. ЖИТТЯ В МІСТАХ  І  СЕЛАХ

 

Урок 15 (3)

Підтема: Умеблювання. Спальня.

Мета: Ознайомити з новими ЛО.

Повторити граматичний матеріал: вживання структури «there is/there are».

Удосконалювати навички монологічного й діалогічного мовлення.

Формувати навички писемного мовлення.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Виховувати культуру спілкування.

 

Обладнання: Підручник, робочий зошит,тематичні флешкартки та картки there is/there are, презнтація «There is/there are»

                                                    ХІД УРОКУ

 

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНО ГО МОВЛЕННЯ

 

1. Greeting. Привітання.

T: Hello, my dear children. I’m glad to see you. Please, sit down.

Ps: Hello, teacher!

2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we’ll describe rooms. We’ll learn some new words, read a text and write about parents’ bedroom.

 

3. Check on Homework. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 17).

Учні читають доповнені речення.

2) РЗ, впр. 2 (с. 17).

Учні по черзі читають відповіді на запитання.

 

4. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу.

 

Гра «Ланцюжок».

Учні по черзі називають слова за темою «Умеблювання». Кожен повинен повторити слово, що сказав попередній учень, та додати своє. Той, хто не може назвати слово, вибуває з гри.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

 

1. Vocabulary Presentation and Practice. Подання й відпрацювання нового лексичного матеріалу. Впр. 1 (с. 31).

Учні слухають текст і повторюють слова. Потім працюють у парах: один учень вказує на малюнок, другий називає відповідне слово. Після цього учні складають речення з вивченими словами, використовуючи структуру «there is/there are».

 

2. Reading. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 31).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Бесіда з учнями.

Т: Look at the picture. Say what you see.

2) Reading. Етап читання.

Учні самостійно читають текст.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

a) Дати відповіді на запитання:

“What is the text about? What room is it on the photo? What things are there in the room?” and “Whose bedroom is it?”

б)Впр. 3 (с. 32).

Учні читають твердження, погоджуючись чи не погоджуючись із ними, виправляючи неправильні.

в) Впр. 4 (с. 32).

Учні працюють у парах, відповідаючи на запитання.

 

3. Physical Activity. Фізкультхвилинка.

Гра «Будь ласка».

Учитель називає команди, але учні їх виконують тільки за умови, якщо чують слово «please». Наприклад:

Т: Stand up!

Учні сидять.

Т: Stand up, please!

Учні підводяться.

 

4. Writing. Формування навичок писемного мовлення. Впр. 5 (с. 32).

Учні письмово складають речення. Деякі учні потім читають свої речення вголос.

 

ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРО КУ

1. Homework Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 18), письмово.

2. Summarizing. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Т: What was the topic of the lesson today?

What words did we learn?

What grammar did we revise?

What did you like about the lesson? What didn’t you like?

 

 

 

doc
Додано
14 грудня 2018
Переглядів
554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку