Мета: Ознайомити з новими ЛО.Повторити граматичний матеріал: вживання структури «there is/there are».Удосконалювати навички монологічного й діалогічного мовлення.Формувати навички писемного мовлення.
ТЕМА 2. ЖИТТЯ В МІСТАХ І СЕЛАХ
Урок 15 (3)
Підтема: Умеблювання. Спальня.
Мета: Ознайомити з новими ЛО.
Повторити граматичний матеріал: вживання структури «there is/there are».
Удосконалювати навички монологічного й діалогічного мовлення.
Формувати навички писемного мовлення.
Розвивати комунікативні здібності учнів.
Виховувати культуру спілкування.
Обладнання: Підручник, робочий зошит,тематичні флешкартки та картки “there is/there are”, презнтація «There is/there are»
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНО ГО МОВЛЕННЯ
1. Greeting. Привітання.
T: Hello, my dear children. I’m glad to see you. Please, sit down.
Ps: Hello, teacher!
2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we’ll describe rooms. We’ll learn some new words, read a text and write about parents’ bedroom.
3. Check on Homework. Перевірка домашнього завдання.
1) РЗ, впр. 1 (с. 17).
Учні читають доповнені речення.
2) РЗ, впр. 2 (с. 17).
Учні по черзі читають відповіді на запитання.
4. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Ланцюжок».
Учні по черзі називають слова за темою «Умеблювання». Кожен повинен повторити слово, що сказав попередній учень, та додати своє. Той, хто не може назвати слово, вибуває з гри.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Vocabulary Presentation and Practice. Подання й відпрацювання нового лексичного матеріалу. Впр. 1 (с. 31).
Учні слухають текст і повторюють слова. Потім працюють у парах: один учень вказує на малюнок, другий називає відповідне слово. Після цього учні складають речення з вивченими словами, використовуючи структуру «there is/there are».
2. Reading. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 31).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
Бесіда з учнями.
Т: Look at the picture. Say what you see.
2) Reading. Етап читання.
Учні самостійно читають текст.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
a) Дати відповіді на запитання:
“What is the text about? What room is it on the photo? What things are there in the room?” and “Whose bedroom is it?”
б)Впр. 3 (с. 32).
Учні читають твердження, погоджуючись чи не погоджуючись із ними, виправляючи неправильні.
в) Впр. 4 (с. 32).
Учні працюють у парах, відповідаючи на запитання.
3. Physical Activity. Фізкультхвилинка.
Гра «Будь ласка».
Учитель називає команди, але учні їх виконують тільки за умови, якщо чують слово «please». Наприклад:
Т: Stand up!
Учні сидять.
Т: Stand up, please!
Учні підводяться.
4. Writing. Формування навичок писемного мовлення. Впр. 5 (с. 32).
Учні письмово складають речення. Деякі учні потім читають свої речення вголос.
ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРО КУ
1. Homework Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 18), письмово.
2. Summarizing. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: What was the topic of the lesson today?
What words did we learn?
What grammar did we revise?
What did you like about the lesson? What didn’t you like?