Конспект уроку "Подорож країною Інформатика"

Про матеріал
На цьому уроці ви можете перевірити знання, уміння, навички, сформовані на попередніх уроках про операції над вікнами. Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення.Виховувати любов до інформатики.
Перегляд файлу

Подорож країною «Інформатика»

Мета :

  • Перевірити знання, уміння, навички, сформовані на попередніх уроках;
  • Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення.
  • Виховувати любов до інформатики.

Обладнання : ПК, карта країни, кросворд, фонограма, проектор.

Тип уроку : нестандартний, урок – подорож.

 

Технологія уроку

І. Організаційний  момент

1.1. Привітання

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок?

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний

«Грою» -  всі  його зовуть.

Щоб урок цей був цікавим,

Ти активним мусиш буть.

1.2.. Мотивація навчальної діяльності.

 Тема нашого уроку звучить практична робота «Операції над вікнами та об’єктами».Сьогодні комп’ютер мудрунчик запрошує нас у подорож чудовою країною. Він поведе нас у цікавий, захоплюючий  світ. Тому що нині важко уявити життя без комп’ютерів. Комп’ютер служить усім. Він допомагає відпочити, стає партнером у грі, є джерелом пошуку різної  інформації.  І для того щоб  ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними , уважними. А назву  цієї загадкової країни ви дізнаєтесь, коли розгадаєте цей кросворд.

ІІ Актуалізація опорних знань

2.1 Розгадування кросворда   

 

 

 

 

1

б

і

т

 

 

 

 

 

 

 

 

2

с

к

а

н

е

р

 

 

 

 

 

 

 

 

3

і

н

ф

о

р

м

а

ц

і

я

 

 

 

 

4

м

о

д

е

м

 

 

 

 

 

 

 

5

в

о

р

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

м

о

н

і

т

о

р

 

 

7

м

и

ш

к

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

б

а

й

т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

п

р

и

н

т

е

р

 

 

 

 

 

10

б

л

о

к

 

 

 

 

 

 

 

11

к

л

а

в

і

а

т

у

р

а

 

 

 

 

  1. Найменша одиниця виміру
  2. Пристрій за допомогою якого можна ввести в комп’ютер малюнки, фотографії, текст.
  3. Новини повідомлення, відомості представлені у різних видах.
  4. Пристрій який використовують для зв’язку між комп’ютерами та для виходу в Інтернет.
  5. Я пишу листи і вірші,

Мої тексти найгарніші.

Хай підтвердить весь народ.

Як усім потрібен….

  1. Я показую об’єкти

Фото відео проекти

Я не плеєр не мотор

А звичайний….

  1. Я не нишпорю в коморах

Не ховаюся по норах

Ковзаю по столу трішки

 Бо комп’ютерна я…..

  1. Основна одиниця виміру інформації…
  2. Друкувальний пристрій..
  3. Якщо є складна робота

Мусить бути лиш охота

Бо зі мною буде толк

Адже я системний - ….

  1. А, Б, В, Г,  і кома –

Всім мабуть , уже відома.

Така клавішна структура.

Звісно ж це - ……

Тож як називається та країна, якою ми будемо сьогодні подорожувати? Отже, країна якою ми здійснимо віртуальну подорож – називається ІНФОРМАТИКА.

2.2. Словникова робота.

А давайте звернемось до нашого Мудрунчика, що він нам скаже?

Голос: Віртуальний – це уявний

Кожен ,хто подорожує повинен виконувати такі правила:

  1. Правила піднятої руки. Якщо хочеш щось спитати, підніми руку.
  2. Без дозволу – нічого вмикай.
  3. Знаєш сам навчи того хто не знає.
  4. Будь уважним і старанним.

Подорожувати ми будемо на цьому паровозі. Щоб вирушати в дорогу, нам потрібно придбати квитки. Але квитки я вам буду видавати протягом нашої подорожі. Ціна квитка – ваші знання.

Але перед цим нам треба підготуватись до подорожі, нагадати  те що ми з вами вивчили. Для цього вам потрібно скласти тест на комп’ютері, та перед цим нагадаємо собі техніку безпеки в комп’ютерному класі:

  • Будьте уважні дисципліновані, обережні.
  • Не розміщуйте на столі сторонні предмети.
  • Не вмикайте та не вимикайте компютер без дозволу вчителя.
  • Не чіпайте дроти та розєми  зєднувальних кабелів.
  • Не торкайтеся руками до екрану монітора.
  • Працюйте на клавіатурі сухими, чистими руками.
  • Уникайте різких рухів і не покидайте своє робоче місце без дозволу вчителя.
  • Не намагайтеся самостійно усувати неполадки в роботі компютера – негайно повідомляйте про них  вчителю.

Гаразд всі справились із завданням. І девізом нашої подорожі буде цей вислів «Наука для людини, як сонце для життя».

Голос :  Увага! Швидкий потяг в подорож країною інформатика відходить з першої колії.

Ну що ж вирушаємо в подорож.

Голос : зупинка «Компютерна граматика»

Вправа «Незакінчене речення»

  • Комп’ютер складається з …..
  • Операційна система в якій працює наш комп’ютер називається….
  • Слово «Windows» в перекладі з англійської мови означає….
  • Після завантаження операційної системи зявляється…
  • На робочому столі розташовані …
  • Щоб закрити програму потрібно..
  • Щоб надрукувати велику літеру використовуємо клавішу….

Молодці!!! Справились із завданням , показали свої знання комп’ютерної грамотності, тож продовжуємо нашу подорож далі.

Голос : зупинка «Хвилинка здоров'я»

Фізкультхвилинка.

ІІІ. Практична робота

Голос : станція «Розумний монітор».

На цій станції вам потрібно показати свої знання на комп’ютері при роботі з вікнами.

 

 

Молодці, всі справились із завданням, комп’ютер мудрунчик буде задоволений вашими роботами.

 

Релаксація : закрийте всі очі. Зручно сядьте на своїх стільчиках і уявіть що ви потрапили у весняний ліс(звучить музика лісу). Яку картинку ви собі уявили?

Ну, рухаємось далі.

Голос: зупинка кмітливих.

Діти на цій станції комп’ютер Мудрунчик пропонує вам розв’язати цікаві ребуси

 

 

Суниця

 

 

Одинак

 

 

Година

 

 

Двір

 

 

Родина

 

 

Гриб

 

 

Символ

 

 

Сімка

 

 

Девіз

 

 

Весна

Голос : кінцева зупинка.                                                                           Комп’ютерний клас Погірцівської СЗШ  І – ІІІ ст.

ІV Рефлексія

Ми прибули на кінцеву зупинку нашої віртуальної подорожі , але подорож країною Інформатика ми продовжимо на наступних уроках, де будемо дізнаватися про щось нове і цікаве.

  • А зараз скажіть мені, будь ласка, чи сподобалась вам ця подорож?
  • Який настрій був у вас протягом подорожі?
  • Діти як ви думаєте хто розумніший комп’ютер чи людина?

V Домашнє  завдання

Повторити §2.6,2.7, № 3,5, 6*

docx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
1282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку