Подорож країною «Інформатика»
Мета :
Обладнання : ПК, карта країни, кросворд, фонограма, проектор.
Тип уроку : нестандартний, урок – подорож.
Технологія уроку
І. Організаційний момент
1.1. Привітання
Знову день почався, діти.
Всі зібрались на урок?
Тож пора нам поспішати –
Кличе в подорож дзвінок.
А урок наш незвичайний
«Грою» - всі його зовуть.
Щоб урок цей був цікавим,
Ти активним мусиш буть.
1.2.. Мотивація навчальної діяльності.
Тема нашого уроку звучить практична робота «Операції над вікнами та об’єктами».Сьогодні комп’ютер мудрунчик запрошує нас у подорож чудовою країною. Він поведе нас у цікавий, захоплюючий світ. Тому що нині важко уявити життя без комп’ютерів. Комп’ютер служить усім. Він допомагає відпочити, стає партнером у грі, є джерелом пошуку різної інформації. І для того щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними , уважними. А назву цієї загадкової країни ви дізнаєтесь, коли розгадаєте цей кросворд.
ІІ Актуалізація опорних знань
2.1 Розгадування кросворда
|
|
|
|
1 |
б |
і |
т |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
с |
к |
а |
н |
е |
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
і |
н |
ф |
о |
р |
м |
а |
ц |
і |
я |
|
|
|
|
4 |
м |
о |
д |
е |
м |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
в |
о |
р |
д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
м |
о |
н |
і |
т |
о |
р |
|
|
7 |
м |
и |
ш |
к |
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
б |
а |
й |
т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
п |
р |
и |
н |
т |
е |
р |
|
|
|
|
|
10 |
б |
л |
о |
к |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
к |
л |
а |
в |
і |
а |
т |
у |
р |
а |
|
|
|
Мої тексти найгарніші.
Хай підтвердить весь народ.
Як усім потрібен….
Фото відео проекти
Я не плеєр не мотор
А звичайний….
Не ховаюся по норах
Ковзаю по столу трішки
Бо комп’ютерна я…..
Мусить бути лиш охота
Бо зі мною буде толк
Адже я системний - ….
Всім мабуть , уже відома.
Така клавішна структура.
Звісно ж це - ……
Тож як називається та країна, якою ми будемо сьогодні подорожувати? Отже, країна якою ми здійснимо віртуальну подорож – називається ІНФОРМАТИКА.
2.2. Словникова робота.
А давайте звернемось до нашого Мудрунчика, що він нам скаже?
Голос: Віртуальний – це уявний
Кожен ,хто подорожує повинен виконувати такі правила:
Подорожувати ми будемо на цьому паровозі. Щоб вирушати в дорогу, нам потрібно придбати квитки. Але квитки я вам буду видавати протягом нашої подорожі. Ціна квитка – ваші знання.
Але перед цим нам треба підготуватись до подорожі, нагадати те що ми з вами вивчили. Для цього вам потрібно скласти тест на комп’ютері, та перед цим нагадаємо собі техніку безпеки в комп’ютерному класі:
Гаразд всі справились із завданням. І девізом нашої подорожі буде цей вислів «Наука для людини, як сонце для життя».
Голос : Увага! Швидкий потяг в подорож країною інформатика відходить з першої колії.
Ну що ж вирушаємо в подорож.
Голос : зупинка «Комп’ютерна граматика»
Вправа «Незакінчене речення»
Молодці!!! Справились із завданням , показали свої знання комп’ютерної грамотності, тож продовжуємо нашу подорож далі.
Голос : зупинка «Хвилинка здоров'я»
Фізкультхвилинка.
ІІІ. Практична робота
Голос : станція «Розумний монітор».
На цій станції вам потрібно показати свої знання на комп’ютері при роботі з вікнами.
Молодці, всі справились із завданням, комп’ютер мудрунчик буде задоволений вашими роботами.
Релаксація : закрийте всі очі. Зручно сядьте на своїх стільчиках і уявіть що ви потрапили у весняний ліс(звучить музика лісу). Яку картинку ви собі уявили?
Ну, рухаємось далі.
Голос: зупинка кмітливих.
Діти на цій станції комп’ютер Мудрунчик пропонує вам розв’язати цікаві ребуси
Суниця
Одинак
Година
Двір
Родина
Гриб
Символ
Сімка
Девіз
Весна
Голос : кінцева зупинка. Комп’ютерний клас Погірцівської СЗШ І – ІІІ ст.
ІV Рефлексія
Ми прибули на кінцеву зупинку нашої віртуальної подорожі , але подорож країною Інформатика ми продовжимо на наступних уроках, де будемо дізнаватися про щось нове і цікаве.
V Домашнє завдання
Повторити §2.6,2.7, № 3,5, 6*