Конспект уроку з англійської мови
в 6-А класі
на тему:
«ПОДОРОЖІ»
Цілі:
Практична: - формувати навички монологічного та діалогічного мовлення,
- активізувати вживання лексики з теми,
- формувати навички вживання граматичних структур типу Past Simple, Present Perfect
Навчальна: формувати предметні компетентності:
-комунікативно-мовленнєву-збагачення та активізація мовленнєвого запасу;удосконалення навичок діалогічного мовлення
-лінгвістичну- уміння опрацьовувати письмове повідомлення; уміння читати текст з вилученням основної інформації
-граматичну- здатність користуватися граматичними ресурсами мови;
-соціолінгвістичну- уміння використовувати вирази ввічливості, розуміння прислів’їв мови, яка вивчається
Розвивальна:
- розвивати загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу мови
- розвивати мовну здогадку, вміння логічно викладати свої думки
-розвивати працювати в групах
Виховна:
- сприяти розвитку самостійного та логічного мислення; розвивати інтелектуальні здібності( увагу, пам'ять, мислення, уяву);
-виховувати активність в рішенні комунікативних завдань, самостійність у виконанні вправ та здібність до взаємодопомоги при роботі в групах
- формувати інтерес до вивчення англійської мови, повагу до культури та традицій країни
Змістові лінії
Екологічна безпека та сталий розвиток - учні обговорюють переваги екологічних видів транспорту
Громадянська відповідальність – учні демонструють розуміння цінності культурного розмаїття
Здоров’я та небезпека – учні розуміють життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху
Підприємливість та фінансова грамотність - порівнює вартість подорожі різними видами транспорту
Тип уроку: Урок перевірки й корекції знань, навичок, умінь
Форми роботи: фронтальна, індивідуальна, робота в групах
Обладнання: підручник, , тематичні картинки, презентація
Очікувані результати
Учні повинні:
вживати вивчені лексичні одиниці в діалогічному та монологічному мовленні;
правильно вживати граматичні структури з дієсловами у Past Simple,Present Perfect, з модальним дієсловом should
знати прислів’я рідної країни та країни, мову якої вивчають;
вміти розповідати про подорожі та переваги видів транспорту;
План уроку:
І. Орієнтація, мотивація діяльності.
ІІ. Цілепокладання.
1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.
2. Визначення очікуваних результатів.
ІІІ. Цілереалізація.
1. Мовленнєва зарядка Мозковий штурм.
2.Перевірка знань фактичного матеріалу (усна фронтальна бесіда, усна індивідуальна розмова).
3.Застосування знань у нестандартних умовах.(робота в групах)
4.Фізкультпауза.
5.Перевірка домашнього завдання. (представлення презентацій)
ІV. Рефлексивно-оцінюючий.
1. Підведення підсумків уроку.
2. Рефлексія.
3. Цінування, оцінювання.
Хід уроку
І. Орієнтація, мотивація діяльності.
T: Good morning, dear children! I am glad to see you at our lesson. I hope you are in a good mood today and you are ready for the lesson. I hope that our co-operation will be successful. I want to ask you to be attentive and active. Don’t be afraid, don’t be silent. Speak and express your opinion. OK, look at each other, please. Smile! Look at me. Smile! So, let’s start our communication.
ІІ. Цілепокладання.
T: So, what are we speaking about today? (Pupils’ answers) Yes, we continue our work on the topic “Travelling and Transport.” What is your favourite means of travelling? (Мікрофон)
Аt this lesson try to do your best to show and improve your knowledge.
-We shall review the material we have learned this month: the vocabulary on the topic "Travelling”, grammar structures with modal verb should, Past Simple, Present Perfect
-We'll listen to your projects.
-I hope that during our lesson you’ll be able to speak about advantages and disadvantages of some kinds of transport, share your trips’ impressions, make word maps, show your knowledge of English proverbs.
ІІІ. Цілереалізація.
1.Мовленнєва зарядка (Мозковий штурм. )
T: I suggest the motto of our lesson
The world is a book, and those who do not travel, read only a page.
T: How do you understand it? Why do people travel? Think and tell your suggestions
(Pupils’ answers)
T: Look at the board. What suggestions have we forgotten?
T : Travelling can be different. There are a lot of words to describe it .
Give synonyms to the words:
Give opposites to the words:
Find the odd word. Explain why:
Finish the proverbs
3.Застосування знань у нестандартних умовах. (Робота в групах)
T : Now it’s time for group work. You have 5 minutes.
Group 1. You are Readers. You have to read the text and fill in the missing words.
(foreign, places, pleasant, popular, seagulls, waves)
Travelling by sea is very_____. Large ships and small river boats can visit________ countries and different___________ of interest. It is very ______to feel the deck of the ship under the feet, to see the rise and fall of the _____, to feel the fresh sea wind blowing in the face and hear the cry of the _______.
Group 2. You are Smart Tourists. You have to read the letter and correct mistakes.
Dear Jane
I do not travel much last year. But last mounth I go for a trip with my family. We went to the USA on plane. Have you ever was to the USA? It were great. But we should bought very expensive tickets.
Best wishes
Ann
Group 3. You are Journalists. You have to interview one person in your group.
T: Thanks to our topic we’re at the forest now. Let’s close the eyes listen to birds singing.
5.Перевірка домашнього завдання. (представлення презентацій)
T: At home you’ve prepared your presentations about advantages and disadvantages of different means of travelling. Let’s listen to them.
(Pupils’ answers)
T: Now, students, if you have questions you can ask them to our travelers.
(Pupils ask and answer)
T: Before a trip we need to prepare. Let’s give some advice for travellers. Write down them on the sheets of paper. Come to the blackboard and stick cards with them, composing the word- map Travel tips
ІV. Рефлексивно-оцінюючий.
1.Підведення підсумків уроку.
T: So, our lesson is going to the end. You have proved that you know the material rather well. Thanks for your work
2. Рефлексія.
T: What did we do at our lesson today? What did you like the most? Finish the sentences about the lesson:
-The topic of the lesson was…
-It was interesting to get to know/to do…
-Now after the lesson I can…
3. Цінування, оцінювання
T: It was very interesting to listen to your points of view. Your marks for the lesson are the following…
The lesson is over. Good-bye.