Конспект відкритого уроку з математики
на тему: «Подорож «Морським океаном математики»
Вчитель початкових класів: Рейпаші Тетяна Романівна
Тема. Подорож «Морським океаном математики». Закріплення табличних випадків множення та ділення. Зменшення та збільшення числа в кілька разів.
Мета:
1. Продовжувати працювати над засвоєнням таблиць множення та ділення чисел 2, 3, 4, 5; вдосконалювати навички усного рахунку та вміння учнів розв’язувати вирази, аналізувати задачі.
2. Розвивати стійку увагу, пам'ять, розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, обчислювальні навички. Розвивати математичне мовлення. Розвивати навички аналітико-синтетичної діяльності: аналізу, порівняння, зіставлення, узагальнення.
3. Виховувати інтерес до навчання, старанність та наполегливість.
Обладнання: комп’ютер, інтерактивна дошка, картки з завданнями, танграм, лего, м’яч.
Тип уроку. Урок-подорож
Хід уроку
І. Організація учнів класу до роботи на уроці
Учні стоять в колоні по одному обличчям до гостей.
Швидко продзвенів дзвінок:
Розпочати час урок.
До людей ви поверніться,
Привітайтесь, посміхніться..
Ми навчаємось старанно,
І працюєм залюбки.
Гості скажуть бездоганно,
Що ми всі розумники.
ІІ Повідомлення теми і мети уроку:
ІІІ Повторення та узагальнення знань
5 ∙ 7 = 35
45 ꓽ 5 = 9
4 ∙ 8 = 24
28 ꓽ 4 =7
3 ∙ 6 = 24
12 ꓽ 3 = 6
2 ∙ 3 = 6
18 ꓽ 2 = 8
4 ∙ 3 = 18
20 ꓽ 5 = 4
21 ꓽ 3 = 14 ꓽ 2
6 ∙ 2 ˂ 5 ∙ 7
5 ∙ 3 ˃ 2 ∙ 7
18 ꓽ 2 ˃ 18 ꓽ 3
24 ꓽ 3 = 32 ꓽ 4
5 ∙ 6 ˂ 4 ∙ 9
|
A |
B |
C |
D |
1 |
40 |
6 |
21 |
14 |
2 |
18 |
7 |
32 |
15 |
3 |
45 |
9 |
24 |
28 |
4 |
18 |
8 |
27 |
5 |
Сом 5 • 7 + 5 =40
Щука 55 + 5 • 9 =100
Хамса (5 • 3) : 5 =3
Карась 5 • 5 + 1 =26
Акула 12 ꓽ 2 ∙ 5 =30
Лящ 3 • (25-20) =15
Тюлька 9 ꓽ 3 =3
Окунь 3 ∙ 5 =15
Лин 5 ∙ 6 =30
Стерлядь 5 ∙ 8 =40
Хамса, тюлька |
Лящ, окунь |
Карась |
Акула, лин |
Сом, стерлядь |
Щука |
3 |
15 |
26 |
30 |
40 |
100 |
|
|
|
|
|
|
12 ꓽ 2 + 35 = 41 5 ∙ 8 – 27 =13
28 – 3 ∙ 5 = 13 4 ∙ (26 – 18) =40
(17 + 15) ꓽ 4 = 8 16 ∙ 2 = 12
5 ∙ (49 – 40) = 45 24 ꓽ 3 =8
36 ꓽ 4 + 58 = 67 8 ꓽ 2 = 4
Е |
Т |
М |
А |
Т |
А |
М |
А |
И |
К |
45 |
40 |
41 |
13 |
8 |
4 |
67 |
13 |
12 |
8 |
М |
А |
Т |
Е |
М |
А |
Т |
И |
К |
А |
Фізкультхвилинка «Гопачок
У покупця є 9 грошових купюр по 2 грн. Він купив календар за 12 грн. Скільки грошей залишилося в покупця? Скільки купюр?
Відповідь: в покупця залишилося 6 гривень
● скільки ніжок у 8 горобчиків?
● скільки лап у 8 собак?
● одна картоплина вариться 30 хвилин. Скільки потрібно часу щоб зварити 4 картоплини?
● 50 гусей пішло пастися на поле, а потім ця сама кількість повернулася назад. Скільки було всього гусей?
● У батька було сім дочок і один син. Скільки братів мала кожна дочка?
Вітаю!!! Ми впоралися із завданням і знайшли скарби .Відкриваємо, а там - скарби. У скрині находимо слово знання.
V Підсумок уроку
VI Домашнє завдання