Розробка уроку з теми « Погода». Підсумковий урок. Дистанційно.
Тема: Погода.
Ключові компетентності: логічна, картографічна, краєзнавча, інформаційна, комунікативна, самоосвіти та саморозвитку.
Тип уроку: застосування умінь та навичок
ХІД УРОКУ
ПОГОДА
Завдання: з запропонованих слів скласти поняття «Погода»
Місці, певний, це, погода, час, рухається, тропосфери, у, кут падіння, стан, даному.
________________________________________________________________.
Перейди за посиланням, та порить у «світ» погоди.
безпосередньо з повітря на земну поверхню є опадами? ___________
після дощу або відлиги при зниженні температури називається ожеледь?
___________
діаметром понад 0,5 мм є дощем? _______________
6. Причиною утворення вітрів є області однакового атмосферного тиску?
____________
5.Вправа 5 « Географічний практикум»
Задача.1 Якою є відносна висота гори, якщо на її вершині атмосферний тиск дорівнює 250 мм.рт.ст., а біля підніжжя-760 мм.рт.ст.? Що це за гора ? (Кіліманжаро)
Задача.2 Над узбережжям Чорного моря летить літак на висоті 6 км. Температура за бортом літака –18°С. Якою є температура в цей момент на березі моря?
6.Вправа « Математичний квест»
Завдання . Побудуйте графік добового ходу температур, обчисліть середню добову температуру та добову амплітуду коливань температур, користуючись наведеними даними.
Час вимірювання, год |
0 |
3 |
6 |
9 |
12 |
15 |
18 |
21 |
Температура, t |
-2 |
-4 |
-5 |
-2 |
0 |
+3 |
+2 |
+1 |