Урок 1. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Інформаційні процеси і комп’ютер.
Цілі:
навчальна: повторити правила поведінки в комп’ютерному кабінеті, сформувати уявлення якими бувають комп’ютери; які сучасні комп’ютерні пристрої використовують люди;
розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, підключення до мережі Internet, RapidTyping
Хід уроку
ІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Бесіда
Робота з комп’ютером досить цікава, і ви це вже знаєте. Завдяки комп’ютерам ви відкриваєте для себе не тільки нові ігри, розваги, але й вікно у величезний світ інтернету, у світ створення комп’ютерних зображень, текстів, різноманітних математичних обчислень. Також ви повинні розуміти, що комп’ютер – це не тільки цікава гра, а й необхідний інструмент працівника багатьох професій: наприклад, секретаря, діловода, бібліотекаря, видавця, модельєра, лікаря, продавця, дизайнера тощо. У наш час майже кожна професія потребує володіння комп’ютером.
ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу
Гра «так чи ні»
ІІІ. Повторення матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Робота з підручником: § 1. ст. 6-8
IV. Усвідомлення набутих знань
V. Фізкультхвилинка
Каченята
Раз, два — всі пірнають,
Три, чотири — виринають,
П’ять, шість — на воді
Кріпнуть крильця молоді,
Сім, вісім — що є сили
Всі до берега поплили,
Дев’ять, десять — обтрусились
І за парти опустились.
VІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 8
Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.
2) Практична робота за комп’ютерами.
3) Вправи для очей.
СОВЕНЯТА
Сплять маленькі совенята.
Раз! — розкрили оченята.
Подивилися навколо,
Потім вгору і додолу.
Оченята — блим, блим, блим!
Відпочити треба їм!
Вправо, вліво оченята
Повертали совенята.
Совенята будуть спати,
А ми будемо працювати!
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Запитання до теми
Поясніть, чому потрібно виконувати правила поведінки і безпечної роботи в комп’ютерному класі.
Назвіть основні правила поведінки і безпечної роботи в комп’ютерному класі.
Закінчи речення
На уроці я дізнався/дізналася про… .
Мені було цікаво, що… .
Мене засмутило те, що… .
Я хочу більше дізнатися про… .