Конспект уроку "Правила т/б. Як правильно бігати, стрибати"

Про матеріал
Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів шляхом засвоєння знань про усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності. Удосконалювати вміння виконувати спеціальні бігові та стрибкові вправи. Продовжити ознайомлювати учнів з загально-підготовчими вправами.
Перегляд файлу

 

Урок фізкультури

1 -  клас

Тема. Правила т/б. Бесіда «Як правильно бігати, стрибати». Організуючі та загально-підготовчі вправи. Спритність: човниковий біг 4 х 9. Рухи руками та положення ступні. Рухлива гра «Виклик номерів»

Завдання:

  •         Формування здоров’язбережувальної компетентності школярів шляхом засвоєння  знань про               усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності;
  •         Удосконалювати вміння виконувати спеціальні бігові та стрибкові вправи;
  •         Продовжити ознайомлювати учнів з загально-підготовчими вправами;
  •         Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів;
  •         Формувати ціннісне ставлення до здоров’я через пропаганду фізичної культури і спорту, здорового способу життя через гру.

 

 

 

 

 

 

 

 

Місце проведення:

Спортивна зала.

Інвентар:

  1. Кубики

хід уроку.

Підготовча частина /14хв./

Організований  перехід  до місця  заняття

1 хв.

У колоні по одному

Шикування в  шеренгу

1. Шикування

2. Привітання

3. Мотивація навчальної діяльності

  •                   Діти, ви полюбляєте уроки фізкультури?
  •                   Згадайте всі попередні заняття, те корисне, що ви взяли з них для себе.
  •                   Що нам дає спорт? Чи є якась користь від нього?

Виступи учнів з віршами

1. Всюди друзів ми знаходим,

   З ними  як одна сім’я.

   Але нам без друга - спорту

   Не прожити ані дня.

2.Щоб успішно розвиватися

   Треба спортом займатися

   Від занять фізкультурою

    Буде струнка фігура

 3.  Спорт – помічник,

      Спорт – здоров’я,

      Спорт – гра!

  •      Молодці, діти! Довели, що спортом треба займатися і користі від нього чимало.

2 хв.

Сконцентрувати увагу на техніці виконання та на поставі учнів.

Стежити за інтервалом і напрямком руху.

 

 

Постановка завдань уроку.

1 хв.

- Сьогодні на уроці ми  перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, виконаємо загальнопідготовчі вправи, удосконалимо виконання човникового бігу4*9, проведемо рухливу гру «Виклик номерів».

 

Біг - одна з кращих різновидів тренувань для більшості людей: він допомагає підтримувати хорошу фізичну форму, при необхідності - зменшити вагу, покращує загальне самопочуття. Бігати можна практично будь-якій людині і в будь-якому віці, хоча при наявності проблем зі здоров'ям слід консультуватися з лікарем, як правильно бігати, щоб тренування не принесли шкоди.

Зверніть увагу на плакат «Як правильно бігати»

Повторення  правил поведінки  та  безпеки на заняттях  зі  спортивних ігор.

2 хв.

Вчитель:

 - Які правила безпеки треба знати і дотримуватися під час занять на уроках фізкультури?

(Відповіді дітей)

 

Під час проведення занять:

• не виконувати вправ на приладах без дозволу вчителя або його помічника, а також без страховки;

• враховувати інструкції щодо приземлення під час виконання стрибків через прилади;

• не стояти близько до учня, який виконує вправу на приладі;

• не виконувати вправи з вологими долонями;

• під час виконання вправ поточним методом слідкувати за оптимальністю інтервалів між учнями (з метою запобігання зіткнень).

• у разі появи в учня больових відчуттів у суглобах рук, почервоніння або потертості шкіри на долонях і поганого самопочуття припинити заняття і сповістити про це викладача;

 

Бути уважним і обережним при виконанні фізичних вправ разом з товаришами.

 

Організуючі та загально-підготовчі вправи.

  1. Різні види ходьби:
  • На носках;
  • На п’ятках;
  • На зовнішній стороні ступні;
  • На внутрішній стороні ступні.
  1. Ходьба з різним положенням рук і ніг.
  2. Різні види бігу:
  1. Стрибки:
  • На правій нозі;
  • На лівій нозі;
  • На двох ногах.

 

4 хв.

Вчитель: - Клас, ліворуч!

         Клас, праворуч! і т.д.

Клас, в обхід по залу з лівої ноги кроком Фронтальний метод організації діяльності учнів.

Виконання команд вчителя.

 

Стежити за чітким виконанням вправ за командою вчителя.

Шикування в колону по 3

(без вживання термінів)

Виконання ЗРВ без предметів

4 хв.

Виконання команд вчителя.

ОСНОВНА ЧАСТИНА /18 ХВ./

Клас поділений на три команди.

  1. «Човниковий» біг (4 х 9 м)

10 хв.

Груповий метод організації діяльності учнів.

Одночасно працюють три групи. Пояснення, показ. Виправлення помилок, зауваження. Вправи починають виконувати по команді свистка.

 

Опис проведення. За командою "На старт!" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш!" він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох дерев'яних кубиків, що лежать у колі, повертається бігом назад і кладе його в стартове коло. Потім біжить за другим кубиком і, взявши його, повертається назад та кладе в стартове коло.

  1. Гра «Виклик номерів»

 

8 хв.

Груповий метод організації діяльності учнів.

 

Усі гравці діляться на дві команди і стають в одну шеренгу. У кожній команді вчитель рахує по порядку всіх гравців. Потім називає номер. Гравці, у який цей номер, виконують рухові дії (наприклад, біжать, перестрибують тощо). Команда, гравець якої першим виконає рухову дію, отримує очко.

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА (3 ХВ).

  1. Шикування в шеренгу.

Вправи на відновлення дихання.

 

По  команді  вчителя .

  1. Підсумок.

 Організований перехід до класу

 

В колоні по одному.

 

Вчитель:

 

Відпочили і пограли

А тепер тихенько в клас,

Щоб усі вас шанували,

Щоб усі любили вас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://refeteka.ru/images/r/5/b/6/5b613c8d4c99405e77d3df4ab0d5432a.jpeg

 

 

 

Рухлива гра для дітей  "Виклик номерів" 1

 

Учасники гри об’єднуються у дві команди, шикуються в колони та визначають свої порядкові номери. Відстань між колонами — 8 кро­ків. Учитель, який стоїть за 3-4 кроки перед командами, голосно називає один із номерів. Гравці з обох команд, яким присвоєно цей номер, парами вибігають із колон і біжать уперед, оминаючи колони, пробігають між рядами гравців, виходять за зовнішній бік ряду і ста­ють на свої місця. Команді, учасник якої прибіг на своє місце раніше ніж суперник, зараховують одне очко.

 Виклик номерів 2

Усі гравці діляться на дві команди і стають в одну шеренгу. У кожній команді вчитель рахує по порядку всіх гравців. Потім називає номер. Гравці, у який цей номер, виконують рухові дії (наприклад, біжать, перестрибують тощо). Команда, гравець якої першим виконає рухову дію, отримує очко.

 

«Човниковий» біг (4 х 9 м)

Обладнання. Секундоміри, що фіксують десяті частки секунди, рівна бігова доріжка завдовжки 9 метрів, обмежена двома паралельними лініями, за кожною лінією – 2 півкола радіусом 50 сантиметрів з центром на лінії, 2 дерев'яних кубики (5x5 сантиметрів).

Опис проведення . За командою "На старт!" учасник займає положення високого старту за стартовою лінією. За командою "Руш!" він пробігає 9 метрів до другої лінії, бере один з двох дерев'яних кубиків, що лежать у колі, повертається бігом назад і кладе його в стартове коло. Потім біжить за другим кубиком і, взявши його, повертається назад та кладе в стартове коло.

Результатом тестування є час від старту до моменту, коли учасник тестування поклав другий кубик у стартове коло.

Загальні вказівки і зауваження. Результат учасника визначається за найкращою із двох спроб. Кубик слід класти в півколо, а не кидати. Якщо кубик кидається, спроба не зараховується. Бігова доріжка має бути рівною, неслизькою.

docx
Додано
19 грудня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку