Урок математики в 2 класі за педагогічною технологією «Росток» Урок 32
Тема. Розв’язування задач.
Роботу виконала
вчитель початкових класів
ліцею «Кey School» м. Києва
Правук Інна Вікторівна
Зміст уроку |
Супровід |
І. Мотивація навчальної діяльності. (Слайд №1 - 2) 1. Привітання.
КАЛІГРАФІЧНА ХВИЛИНКА Записати каліграфічно: 1 16 12 22 1 Розшифрувати слово: АЛІСА Що вам відомо про неї?
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація знань. ( Слайді 4) УСНИЙ РАХУНОК ГРА «Квіти збирай, Алісі допомагай» Обчислимо вирази, розшифруємо слово і дізнаємося ім’я героя, якого дівчинка зустріла в кролячій норі, і який її дуже здивував.
ХИТУНЕЦЬ - БОВТУНЕЦЬ Бовтунець був дуже засмучений. Він розповів Алісі дуже прикру пригоду, яка трапилася з ним. Але це було дуже давно, коли він був ще зовсім маленьким. Хитрунець наздвичайно любив сидіти на тонесенькій стіні. Любив бавитися, веселитися. А ще - танцювати. Одного разу він так затанцювався, що не втримався на стіні і впав. З тих пір його кличуть Хитрунець – Бовтунець, і він тепер не танцює, а лише слухає свою улюблену руханку – веселунку і «бовтається» на стіні. ВЕСЕЛА РУХАНКА (Слайд 15) Послухавши пісеньку, Хитрунець – Бовтунець трішки повеселів. А Аліса побігла до Кролика і попросила в нього багато подушок для Хитрунця. Бо, якщо той намислить ще разочок затанцювати і впаде, то щоб не було так боляче. Хоча Кролик і дав подушки, але поставив умову, щоб Аліса порахувала морквинки у його сховку, бо він дуже поспішає, а морквинки треба терміново порахувати. Цікаво! Куди ж поспішає Кролик, стала міркувати Аліса. Я про це обов’язково дізнаюся, продовжувала тихенько міркувати Аліса! Їй нічого було робити, як погодитись на умову Кролика. Адже вона дуже хоче допомогти своєму новому другу. - Кролик, не вагаючись, рвонув щодуху, але дещо мені повідомив по – секрету, і навіть дозволив з вами поділитись, але лише згодом, коли Аліса порахує морквинки. - Діти, можливо, ми також допоможемо Алісі і якнайшвидше дізнаємося куди так поспішав Кролик? МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ ( Один учень виконує завдання біля дошки, а решта в зошитах.) На городі Кролик спочатку зібрав сто сорок вісім морквин , а потім триста сім. Після обіду – 97 і 13, а у вечірню пору – 50 і 37. На другий день, зранку – 134 і 46, потім - 75 без 35 і ще 721 без 700. Скільки морквин зібрав Кролик? 148, 607, 110, 87, 180, 40, 21. 2. Записати вираз, обчислити. 148+ 607+110+87+180+40+21=893 - Дякую, ви Алісі допомогли врятувати Хитрунця. - Розкажіть, якби ви згрупували ці числа, то за якими ознаками? (Парні – непарні, круглі – не круглі, двоцифрові, трицифрові.). -Знайдіть у ланцюжку найбільше трицифрове число, що ви про нього знаєте? (непарне, 3-цифрове, не кругле, має 8 с.1дес.7од., 81дес.7од., 8с.і 17од., має сусідів 816 і 818.) - Запишіть число 817 у вигляді суми розрядних доданків. 893= 800+10+7 - Виберіть із ланцюжка двоцифрові числа і прочитайте зашифроване слово. ЗАДАЧА - Які виникають у вас асоціації зі словом ЗАДАЧА? - Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати вміння розв’язувати задачі. - Тепер я можу вам відверто сказати, куди поспішав Кролик. Виявляється, що Кролик дуже полюбляє розв’язувати задачі. То й поспішав до нас на урок. -То що візьмемо Кролика на урок? Кролик із великим задаволенням буде спостерігати за вашою роботою та за роботою Аліси. ЗАВДАННЯ №1 С. 64 Аліса була дуже здивована, коли побачила у нас на уроці Кролика. Адже вона і гадки не мала, що Кролики обожнюють розв’язувати задачі. Дівчинка думала, що вони люблять лише розважатися, рити глибокі нори і гризти солодку моркву. Кролик також розповів дівчинці ще й про те, що обожнює читати книжки. Має чудову колекцію книжок. До нього навіть приходять його друзі по книги. Тоді всі кролики весело проводять час, читаючи різні пригоди один одному. Навіть придумали гру, яку назвали «У бібліотеці». Він запросив Алісу до своєї величезної нори. Там Аліса побачила силу – силенну книг різної тематики. Вона взяла першу ліпшу, розгорнула - і вмить отетеріла. Аліса потрапила на математику. Вмить до дівчинки підбіг Кролик, заглянув на сторінку і вже не зміг відірватися. Адже там була задача! Він запропонував Алісі разом знайти рішення задачі. Задача була про бібліотеку. ЗАВДАННЯ №5 С. 65 Алісі дуже сподобалося розв’ язувати задачі разом з Кроликом. Дівчинка знову взяла книжечку і почала гортати аркуші, далі і натрапила на досить цікаве завдання. Ось послухате. ЗАВДАННЯ №2 С. 64
- Аліса і Кролик прочитали завдання і розгубилися: ніби і задача, але на задачу не схоже. Кролик дуже довго думав, але так і не знайшов рішення. Аліса також намагалася йому допомогти. Але все було марно. І тут Дівчинка підкинула Кролику класну ідею: звернутися до вас, мої юні математики. - Діти, можливо в когось із вас є якісь припущення, як виконати це завдання. - Так, молодці! Треба скласти рівняння. Кролик був дуже уважним і почув, як спілкувалися між собою діти. І почув оте незнайоме йому слово – рівняння. - А що таке рівняння?- запитав Кролик, дивлячись на Алісу. Вона тільки тихенько знизала плечима, адже ще тільки навчалася в першому класі і такого вони ще не проходили. Тож Кролик і Аліса дуже сумлінно слухати пояснення дітей. А діти вправно впоралися із цим завданням. Кролик і Аліса були їм вдячні за допомогу. Тепер вони токож вмітимуть розв’язувати не лише задачі, а й рівняння. На уроці діти вміло виконували різні вправи, щоб закріпити свої вміння працювали навіть самостійно, іноді позираючи на нових друзів – Алісу та Кролика. Ось так закінчилася ще одна пригода на уроці математики. VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія діяльності на уроці. Слайд № 28. – Чому ви навчились сьогодні на уроці? – Яку користь принесла вам мандрівка? – Повторюючи ці теми, ви зробили ще один крок на шляху до знань. У кого були труднощі? У чому? У кого все вийшло? Домашнє завдання Урок 32, №5, 6. Решта завдань № 7,8, 9 – за бажанням. |
Слайд 1
Слайд 2
Слайд 3
Слайд 4 - 14
Слайд 15
Слайд 16-17
Слайд 18 - 23
Слайд 24
Слайд 25
Слайд 26
Слайд 27
Слайд 28 |