Конспект уроку :ПРИРОДА ОКЕАНІВ. ТИХИЙ ОКЕАН.

Про матеріал
Мета уроку сформувати в учнів уявлення про особливості Тихого океану, поглибити знання про Світовий океан, розвивати спостережливість, інтерес до географічних знань, формувати науковий світогляд, виховувати захопленість неповторністю величчю природи, дбайливе ставлення до багатств Землі. Обладнання: глобус, карта півкуль, ноутбук, мультимедійний пристрій, підручник.
Перегляд файлу

ТЕМА: ПРИРОДА ОКЕАНІВ. ТИХИЙ ОКЕАН.

Мета: сформувати в учнів уявлення про особливості Тихого океану, поглибити знання про Світовий океан, розвивати спостережливість, інтерес до географічних знань, формувати науковий світогляд, виховувати захопленість неповторністю величчю природи, дбайливе ставлення до багатств Землі.

Обладнання: глобус, карта півкуль, ноутбук, мультимедійний пристрій, підручник.

Хід уроку

1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Підніміть  руки, хто любить спорт?

- Хто любить музику?

- Хто любить танці?

- Хто любить природу?

- Хто любить математику?

- Поверніться один і подивіться в очі своєму товаришу. Ви бачите, що в вас не такі очі, обличчя, волосся, рот та ніс. Всі ми різні, але ви прийшли до школи з однією метою, щоб отримувати знання, бути розумними.

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.Синоптик

    Ми всі живемо на планеті Земля. В її мальовничому куточку, який має назву Україна. Яка пора року господарює?

          Як називається місяць? Чому?

           Які зміни відбуваються в природі? (Дні стали коротшими, а ночі довшими. Повітря холодніша, сонечко світить все менше, переважають похмурі дні. З дерев опадає листя, засохла трава, сховалися комахи, а птахи відлетіли у теплі краї.)

 - Яка температура повітря?

- Яке небо? (похмуре чи ясне)

-Чи є сьогодні опади?

    Гідромецентр рекомендує перевірити: Якщо  сьогодні земля вкриється снігом, то через місяць бути справжній зимі.

 А я бажаю нехай проблеми та незгоди, не роблять на уроці вам погоди. Приємного всім настрою.

2. Бліц опитування «Аукціон знань»

- На які півкулі екватор ділить Землю? (на північну та південну)

- Що таке материк?(Велика ділянка суші, яка з усіх боків омивається водою)

- Скільки материків на Землі? Назвіть їх.(6 материків: євразія, півн.америка та південна америка, африка, австралія, антарктида)

- Який колір переважає на карті?

- Що таке океан?(Великий водний простір, який займає значну частину земної поверхні)

- Скільки океанів на Землі? Назвіть їх.(4 океани: тихий, атлантичний, індійський,північно-льодовитий)

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ  УРОКУ.

- Ви любите подорожувати? Сьогодні у нас не зовсім звичайний урок. Ми з вами вирушимо в подорож. Спробуйте відгадати по чому будемо подорожувати. (Показ відеоролика)

-Я думаю, що ви здогадалися, яким видом транспорту ми будемо подорожувати. Дозвольте капітаном бути мені, а ось штурманом зможе сьогодні побувати кожен.

 - Дорогі друзі, сьогодні на науково - дослідному судні «Шукач» ми вирушаємо в плавання. Нам належить ближче познайомитися з океанами нашої планети. А саме сьогодні ми познайомимось з Тихим Океаном. 

  • Що б ви хотіли про них дізнатися?
  • Я бачу ви готові розпочати нашу подорож. Тож вирушаймо!!Сьогодні ми подорожуємо найбільшим та найглибшим океаном на землі. А чи знаєте ви хто дав йому таку назву?
  • Його відкрив Магелан і назвав його так тому, що він був тихий тихий, коли кораблі пливли по ньому. Цей океан не омиває берегів Європи, але саме європейці дали йому таку назву. Він омиває своїми водами 50 країн світу. На дні тихого океану знаходиться найглибша заглибина світового океану Маріанська, глибина якого 11022 метри.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

-Ми подорожуємо по океану який називається….Тихий. А насправді він дуже не спокійний. Встаньте парами. Плече до плеча.  Уявіть що ми потрапили у шторм. Ось набігла велика хвиля і ми похилилися праворуч, а тепер ліворуч. Поверніться обличчям один до одного, покладіть руки на плечі один одному, потрясіть один одного.

-Хвиля стихла, і  всі сіли на свої місця.

 Раз – ми вже у класі… Два – сидимо на стільці… Три – потягнулися, посміхнулися, повернулися на свої місця.

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з текстом по темі уроку.

Кожна група відповідає за один з розділів тексту.

-Зараз ви будете працювати в групах. Кожна група буде опрацьовувати текст підручника с. 47-50.

У мене в руках три мушлі, на яких вказані завдання. Один представник з групи підійдіть і виберіть собі мушлю.

  • 1 група: Природа світового океану с.47-48
  • 2 група: Рослинний світ с.49-50
  • 3 група: Тваринний світ с.49-50

 

РОБОТА З УЧНЕМ  з особливими освітніми потребами:

А) Робота з ХМАРОЮ ТЕГІВ

- Серед поданих слів знайди і обведи назви водойм.

 

КОНСУЛЬТАЦІЯ ГРУП

 

  • Кому потрібна вода?(всім живим організмам)
  • А як людина використовує воду? Навіщо тваринам та рослинам вода?
  • Давай зробимо з тобою висновок: чи може існувати життя на землі без води?

 

ПЛАНШЕТ   Гра «Знайди пару»

 

Інтерактивний метод («Ажурна пилка»)

 

  • Виступ представників груп

 

 VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
1. Гра «так чи ні» з лего
1. Води тихого океану омивають тільки північну америку.
2. У водах тихого океану мешкають морські ссавці – дельфіни, тюлені, моржі, котики.
3. У тихому океані виловлюють найменше у світі риби.
4. Маріанська западина – найменша у світі.
5. Людина використовує природу тихого океану для власних потреб.
6.Тихий океан – найменший серед океанів планети земля.
7. З водоростей люди одержують добрива.
8. Вода в тихому океані прісна.

 

2.Вправа «Комплімент»

- Наша подорож завершена, які емоції ви отримали?

Кому б ви хотіли подякувати ?

- Оцінювання учнів учителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Яна Володимирівна
    Дякую за розробку, дуже допомогла в підготовці до уроку!
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Природознавство, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
18 березня 2019
Переглядів
1648
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку