конспект уроку "Профілактика серцево - судинних захворювань."

Про матеріал
Конспект до уроку " Профілактика серцево - судинних захворювань". В уроці є система групової роботи учнів та індивідуально рівнева перевірка рівня знань. Також можна використати місцевий матеріал щодо традиційних трав - лікарів цих хвороб.
Перегляд файлу

Тема : Серцево – судинні хвороби та їх профілактика.

Мета:

Освітня:ознайомити учнів з основними (найпоширенішими) захворюваннями серцево – судинної системи.;встановити причини та основні засоби профілактики, ознайомити з традиційними засобами профілактики серцево – судинних захворювань та алгоритмом надання долікарської допомоги при раптових  нападах та приступах захворювань серцево судинної системи.

Розвивальна : розвинути навички самостійної пошукової , групової роботи, розвивати логічне мислення та уміння робити висновки, розвивати дедукційні і індукційні елементи мислення, розвивати морально – естетичні якості в учнів.

Виховна:виховувати мотивацію до здорового способу життя, виховувати культуру сприйняття та подачі інформації та спілкування, розуміння значення нормального функціонування кровоносної системи для збереження здоров’я людини.

Формувати  такі компетенції: інформаційної, соціальної та полікультурної, комунікативної, стимуляція саморозвитку.

Форми роботи: самостійна. індивідуальна, фронтальна, групова.

Обладнання: мультимедіопроектор, картки для індивідуальної та групової роботи, картки особистого оцінювання., клейкі стікери, плакат – паутина, їжачок, скринька з народними лікувальними рецептами, маркери та чистий ватман.

Хід уроку.

I Організаційний момент.

1. Початок уроку.

2. Опитування  біологічний диктант за темою: будова та робота серця, кровоносна система (вибрати твердження стовбчик вірні , 2 стовбчик  невірні) .Самоперевірка.( на екрані). Паралельно працюють учні на картках з німими малюнками.(перевірка за картками перевірки).

 II. Мотиваційний етап.

  1. Вступне слово. Сьогодні ми з вами завершуємо вивчення теми «Транспорт речовин»  питаннями захворювання серцево – судинної системи та профілактика цих захворювань. А які завдання ви б поставили за мету на уроці.
  2. Почнемо урок з побажанням всім в класі в формі «сердечок» для великого серця всього класу».
  3. А які види хвороб ви знаєте. Добавимо їх групи їжачку на голочки( запис на дошці).Є різні види класифікацій хвороб за причинами чи то збудниками : вірусні, бактеріальні, токсичні , алергічні, спадкові .За протіканням: хронічні і гострі. За структурою: фізіологічні, анатомічні, психічні. Та найоптимальніше поділити їх ось так.( слайд).
  4. Ось перед нами природне явище – павутина, з чим  це для вас асоціюється( відповіді дітей). А яке відношення вона має до нашого уроку?  Визначаємо, що павутина, це система хвороб, що обплітають наш організм і приводять до неможливості повноцінного життя. А хвороби як липкі павутинні нитки обплутують нас життя обмеженням і може причинити смерть.

III. Основна частина.

  1. Деякі учнів нашого класу  приготувати нам  повідомлення про хвороби серцево – судинної системи. Просимо їх до виступи, а назви своїх хвороб розмістимо на нашу павутину хвороб. Виступи учнів(інші заповнюють таблицю в зошиті: хвороба, причина, ознака)
  2. Закріплення: повтор видів хвороб ( наголошення на різницю цих хвороб по органам ураження).  Ви вже знаєте основні хвороби серцево – судиної системи, а як їх можна диференціювати.(слайд).
  3. Профілактика. Узагальнення знань. Тепер підведемо ще один підсумок отриманої інформації – це профілактика. Що ви    по цьому запитанню нам повідомите?. А чи згодні ви з таким плакатом?( слайд)
  4. Обговорення і повтор чинників хвороб та засобів профілактики.
  5. А ось є такі заповіді довгожителів? Давайте їх обговоримо.
  6. А як що розширити наші знання про дуже корисні продукти для серця. ( слайд – озвучення).
  7. Використання знань та умінь : Фіззарядка для покращення роботи серця та судинної системи(завдання по групам)
  8. А ось у нас є  своя скринька бабусі Берегині, а в ній народні поради.(запис засобів народної медицини на чистому плакаті).

IV. Закріплення знань.

  1. У вас на столах лежать поради щодо надання долікарської допомоги. Прошу з ними ознайомитися. А тепер погляньте на фото, яку допомогу ви можете надати цій людині.( перегляд всіх фото).
  2. А яке ж наше  серце. Серце символ що у вас за асоціацію викликає з чим ви його порівнюєте ?
  3. Символи: мамине серце. Серце данко. (повідомленя учнів по пошуку легенд , що супроводжують щі поняття – символи)
  4. Підведемо підсумок уроку відповідати по черзі на питання  (  я дізнався, я навчився, я зрозумів, я буду робити так, щоб. Я допоможу іншим …)
  5. Мої побажання вам (слайд)
  6. Урок завершено домашнє завдання параграф 23 та питання для самоконтролю ст. 116, 117. дізнатись більше про хірурга – кардіолога – М.М. Амосова

 

doc
Додано
12 квітня 2019
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку