Конспект уроку :Розв'язування вправ на всі дії з дробами

Про матеріал
Конспект уроку з математики 6 класу на тему: Розв'язування задач і вправ на всі дії з дробами. Тип уроку: урок -експедиція Конспект уроку містить картку завдань до уроку
Перегляд файлу

Урок - експедиція

Тема: Розв’язання задач і вправ на всі дії з цілими і дробовими числами

Мета: навчальна: узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок по виконанню дій множення і ділення звичайних дробів, знаходження дробу від числа і числа за його дробом, виконання десяткових наближень звичайних дробів;

розвивальна: розвиток логічного мислення,  вміння аналізувати, порівнювати та систематизувати, діяти за алгоритмами, розвиток пам’яті, уваги та уміння робити висновки, чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку; розвивати вміння використовувати критерії раціональності та точності з метою вибору найкращого рішення;

виховна:  виховання культури математичного запису, наполегливості, відповідальності, самостійності, вміння оцінювати результати своєї навчальної діяльності, слухати і чути інших.

Тип уроку: нестандартний урок

Обладнання уроку: презентація, портрети математиків, картки до уроку, картки із завданнями.

Хід уроку

І Організаційний момент

Привітатися. Заспокоїти клас. Настроїти на роботу.

ІІ Мотивація навчальної діяльності учнів.

На наступному уроці у вас буде контрольна робота, тому сьогодні ми розпочнемо підготовку до неї.

ІІІ Повідомлення теми, мети та задач уроку.

Сьогодні на уроці ми здійснимо експедицію країною Математики. Як ви знаєте країна Математики дуже велика, тому ми сьогодні відвідаємо лише одну її область – Звичайні дроби. Ми побуваємо на п’яти станціях, де перевіримо знання з теми «Дії над звичайними дробами»

В країну Математики ми вирушаємо

По стежині з прикладів й задач.

У добрий путь, у добрий час!

 Область Дробів чекає вас

Епіграфом нашого уроку будуть слова:

Вчитися треба тільки весело…

Щоб переварити знання,

Їх треба вживати з апетитом.

А. Франс

Картинки по запросу А. Франс

І V. Актуалізація чуттєвого досвіду  та базових знань учнів.

  1. Перевірка домашньої роботи.

І. Станція «Розминка»

  1. Робота на картках.

Вам потрібно  виконати дії, в таблиці знайти склад, що відповідає результату дії і прочитати прізвище італійського математика, який першим використав риску дробу для запису звичайного дробу

 

 

 

 

Картка 1

Картка 2

Виконайте дії:

Виконайте дії:

 Картка 1

на

чі

фі

бо

Картка 2

15

бо

чі

фі

на

Фібоначі (портрет) (слайд)

Похожее изображение

V Розв’язання вправ

ІІ. Станція «Кмітливість»  На цій станції на вас чекає розв’язання завдань на множення та ділення дробів. Виконавши завдання,  ви дізнаєтесь прізвище англійського вченого, який ввів знак рівності «=» ще у ХVІ ст  (Рекорд)

№ 490 (3, 4) Обчислити:

        (Ре)

№ 6 ст.60

Перетвори у десятковий дріб дане число (у випадку отримання нескінченного дробу ділення припини після визначення періоду):

  (корд)

Похожее изображение

(слайд)

ІІІ. Станція «Унція». А ви знаєте що таке унція? Дізнаєтесь після того, як розв’яжете рівняння (робота в групах)

№ 1 Розв’яжіть рівняння

1 група

2 група

 

Розв'язком рівнянь є дріб  .  Ви уже здогадались, що таке унція? Так називали дріб   стародавні римляни. Це дванадцята частина ваги. Ви можете порахувати скільки складає унція від кілограма і що означає «з'їсти 3 унції сиру».

IV. Станція «Практична».. Розв’язати задачі:

№ 475

Вертоліт зробив першу посадку на відстані 92км від злітної площадки,  пролетівши наміченого маршруту. Обчисли довжину всього маршруту.

№ 492 (Із книги Адама Різе XVIст.)

Троє осіб виграли деяку суму грошей. На долю першого припала цієї суми, на долю другого - , а на долю тертого – 17 флоринтів. Яким був увесь виграш?

V. Станція «Точних обчислень»

№ 493(2) Знайти значення виразу.

VІ Підведення підсумків уроку.

Ось і закінчився урок. Молодці, ви добре попрацювали. Сьогодні ми з вами вели розмову про дроби.

(слайд)

Великий російський письменник Л.М.Толстой вважав, що людина схожа з дробом, знаменник кого є те, що вона думає про себе сама, а чисельник те, що про неї думають інші. Бажаю щоб чисельник вашого дробу був як найбільшим.

Отже, на цьому уроці ми роботи, систематизували свої знання з даної теми. А також певною мірою підготувалися до контрольної роботи.

VІІ Повідомлення домашнього завдання:

(слайд)

  1.              Повторити §19
  2.              Розв’язати вправи: № 9 ст. 93, № 3 ст. 93

 

 

 

 

Додаток 1

Картка уроку

І. Станція «Розминка» Робота на картках.

Картка 1

Картка 2

Виконайте дії:

Виконайте дії:

15

на

чі

фі

бо

бо

чі

фі

на

 

ІІ. Станція «Кмітливість» 

№ 490 (3, 4) Обчислити:

       

№ 6 ст.60

Перетвори у десятковий дріб дане число (у випадку отримання нескінченного дробу ділення припини після визначення періоду):

 

ІІІ. Станція «Унція». (робота в групах)

№ 1 Розв’яжіть рівняння

1 група

2 група

 

 

IV.  Станція «Практична».. Розв’язати задачі:

№ 475

Вертоліт зробив першу посадку на відстані 92км від злітної площадки, пролетівши наміченого маршруту. Обчисли довжину всього маршруту.

№ 492 (Із книги Адама Різе XVIст.)

Троє осіб виграли деяку суму грошей. На долю першого припала цієї суми, на долю другого - , а на долю тертого – 17 флоринтів. Яким був увесь виграш?

V.  Станція «Точних обчислень»

№ 493(2) Знайти значення виразу.

 

 

docx
Додано
16 грудня 2021
Переглядів
1404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку