Конспект уроку "Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами"

Про матеріал
Мета: • навчальна: продовжити формувати вміння та навички учнів розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготувати учнів до контрольної роботи; • розвивальна: розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення учнів, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; розвивати компетентність учнів на уроці; • виховна: виховувати відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань і прагнення їх набувати; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами.

Мета:

  • навчальна: продовжити формувати вміння та навички учнів розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; підготувати учнів до контрольної роботи;
  • розвивальна: розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення учнів, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; розвивати компетентність учнів на уроці;
  • виховна: виховувати відповідальне ставлення до навчання; інтерес до нових знань і прагнення їх набувати; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.

Тип уроку: комбінований.

Методи навчання: робота в парах, групах, експрес-опитування, тест, рефлексія.

Обладнання: плакати та листівки з висловлюваннями про математику; картки із завданнями; кубик з запитаннями; сигнальні картки; малюнки для рефлексії.

Девіз уроку: «Щоб дійти до мети, треба насамперед йти» (Оноре де Бальзак)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап.

1.1. Привітання гостям:

Ми раді вам, добрі люди,

І вітаємо щиро вас,

Та запрошуємо ласкаво

На урок у 6-й клас.

– Сьогодні на нашому у році ми будемо подорожувати нашою прекрасною Україною. Ми відвідаємо її найкращі місця, тобто 7 Чудес України.

Подорожувати ми будемо ось на такій колісниці. Відкрити на карті всі 7 Чудес України ми зможемо, виконавши всі завдання.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV. Актуалізація опорних знань.

Щоб  дізнатись назву І  нашої зупинки ми повинні перевірити як ви знаєте правила.

  1. «Кубування» (на кожній з граней куба записані запитання. Учень підкидає куб і на яке запитання випаде – дає відповідь)
  1. Як додати два дроби з різними знаменниками?
  2. Як помножити два звичайних дроби?
  3. Які дроби називають взаємно оберненими?
  4. Як поділити два звичайних дроби?
  5. Який дріб називають правильним?
  6. Який дріб називають неправильним?

      (Софія Київська)

  1. «Графічний диктант»

Подорожуючи далі ми наближаємося до  ІІ зупинки, виконавши графічний диктант, дізнаємось як вона називається.

  1. Дріб називається правильним, якщо чисельник більший за знаменник. (Ні)
  2. Основна властивість дробу використовується при скороченні дробів. (Так)
  3. Дроби називаються взаємно оберненими, якщо їх добуток дорівнює нулю. (Ні)
  4. Скоротити дріб означає помножити чисельник і знаменник дробу на одне й те саме число, відмінне від нуля. (Ні)
  5. Щоб помножити дріб на дріб, треба чисельник помножити на чисельник, а знаменник на знаменник. (Так)
  6. Щоб перетворити звичайний дріб у десятковий, треба знаменник поділити на чисельник. (Ні)
  7. Значення дробу не змінеться, якщо чисельник і знаменник дробу помножити або поділити на одне й те саме число. (Так)
  8. Щоб поділити один дріб на другий, треба поділити перший дріб на обернений дріб до другого. (Ні)
  9. Щоб знайти суму двох дробів з різними знаменниками треба чисельник додати до чисельника, а знаменник до знаменника. (Ні)
  10. Щоб помножити мішані числа треба спочатку їх перетворити в неправильні дроби, а потім виконати множення. (Так)

(Києво- Печерська Лавра)

 

V. Формування вмінь і навичок.

1. Розв’язування рівнянь (самостійна робота)

Щоб дізнатись назву ІІІ зупинки ми повинні розв’язати рівняння
а)   

б)

в) 

г) 

 

(Національний історико-архітектурний заповідник «Кам’янець»)

 

г) Фізкультхвилинка.

Доки ми вчилися, тихенько та швидко

До класу ввійшла синьорита-помилка.

І щоб вона геть пішла без зупинки,

Ми зробимо зараз фізичну хвилинку.

Правильно – руки вгору, неправильно – вперед,

Правильно лічимо, помилкам – кінець!


1) (так)

2) Обернене до є . (ні)

3) (так)

4) (ні)

5) (ні)

6) (так)


 

Ми відкрили назву ІV нашої зупинки – це Хотинська фортеця

 

2. Тести на комп’ютері і на картках.

Наближаємось до  V нашої зупинки, щоб дізнатись її назву потрібно виконати тестові завдання.

1. Виконайте множення :

а)

б)

в)

г)

д)

2. Виконайте ділення  :

а)

б)

в)

г)

д)

3. Знайдіть число, обернене до :

а)

б)

в)

г)

д)

4. Запишіть десятковим дробом :

а)

б)

в)

г)

д)

5. Знайдіть від 63:

а)

б)

в)

г)

д)

6. Мультфільм займає об’єму пам’яті диска, що становить 420 Мб. Який об’єм інформації може вміститися на диску?

 

а)

б)

в)

г)

д)

 

(Парк «Софіївка»)

 

3. Робота в парах.

Для того щоб дізнатися назву VІ зупинки ми повинні правильно розв’язати приклади по діям.

(Учні об’єднуються в пари. Кожна пара самостійно розв’язує завдання. Хто перший виконав – піднімає сигнальну картку.)

І)

ІІ)

ІІІ)

Розв’язання:


І)

ІІ)


ІІІ)

(Херсонес Таврійський)

 

4. Бліцтест


1) (Х)

4)   (Т)           


2)   (О)

5)   (И)


3)   (Р)

6)   (Ц)


 

7)   (Я)


1

25

А

Ф

Х

Я

Н

Р

О

Т

Ь

И

Х

Ц

 

(Хортиця)

 

VІ. Домашнє завдання.

 

VІІ. Рефлексія.

 

Вправа «Валіза»

– якщо ви не отримали ніякої цінної для себе інформації або вам було нецікаво – стікер « відправляєте» до корзини для сміття;

– якщо є  знання, але їх треба ще раз «прокрутити» – до пральної машини;

– якщо отримані знання корисні – до валізи, щоб забрати з собою та втілювати в життя.

 

Давайте попрощаємось з нашими гостями, скажемо їм:

– На все добре! До побачення!

doc
Додано
14 січня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку