Презентація "7 чудес України" до уроку математики "Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами"

Про матеріал
Нетрадиційний урок "Сім чудес України" з математики 6 клас на тему: "Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами." Для того, щоб дізнатись назву кожного чуда України, учні виконують різні вправи зі звичайними дробами: графічний диктант, тестові завдання на комп'ютері, повторення правил методом "кубування", розв'язування рівнянь, бліцтест
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Щоб дійти до мети, требанасампередйти»Оноре де Бальзак. Ми раді вам, добрі люди,І вітаємо щиро вас,Та запрошуємо ласкаво. На урок у 6-А клас!

Номер слайду 2

Розв’язуваннявправ на всі дії зі звичайнимидробами.

Номер слайду 3

Подорож:"Сім чудес України"

Номер слайду 4

Розпочинаємо нашу подорож

Номер слайду 5

І зупинка

Номер слайду 6

І зупинка«Софія Київська»

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

«Графічнийдиктант»

Номер слайду 10

1. Дріб називається правильним, якщо чисельник більший за знаменник. 2. Основна властивість дробу використовується при скороченні дробів. 3. Дроби називаються взаємно оберненими, якщо їх добуток дорівнює нулю. 4. Скоротити дріб означає помножити чисельник і знаменник дробу на одне й те саме число, відмінне від нуля. 5. Щоб помножити дріб на дріб, треба чисельник помножити на чисельник, а знаменник на знаменник. 6. Щоб перетворити звичайний дріб у десятковий, треба знаменник поділити на чисельник.

Номер слайду 11

7. Значення дробу не зміниться, якщо чисельник і знаменник дробу помножити або поділити на одне й те саме число. 8. Щоб поділити один дріб на другий, треба поділити перший дріб на обернений дріб до другого. 9. Щоб знайти суму двох дробів з різними знаменниками треба чисельник додати до чисельника, а знаменник до знаменника. 10. Щоб помножити мішані числа треба спочатку їх перетворити в неправильні дроби, а потім виконати множення.

Номер слайду 12

Ключ-відповідь:

Номер слайду 13

Києво- Печерська Лавра

Номер слайду 14

Номер слайду 15

III

Номер слайду 16

1.сечонкнряо. Яку дію виконав комп’ютер?Розв'яжіть рівняння

Номер слайду 17

1.сечонкнряо. Яку дію виконав комп’ютер?Розв'яжіть рівняння. Х = 2 Х = 4 Х = 3 Х = 6

Номер слайду 18

Національний історико-архітектурний заповідник «Кам’янець»Кам'янець-Подільськийв Хмельницькій областіIII

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Доки ми вчилися, тихенько та швидко. До класу ввійшла синьйорита-помилка.І щоб вона геть пішла без зупинки, Ми зробимо зараз фізичну хвилинку. Правильно – руки вгору,неправильно – вперед,Правильно лічимо, помилкам – кінець!

Номер слайду 21

Хоти́н Чернівецька область

Номер слайду 22

Фізкультхвилинка. Так. НіТак. НіНіТак

Номер слайду 23

Хотинська фортеця. Хоти́н Чернівецька область

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Умань

Номер слайду 26

Тести

Номер слайду 27

Умань

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Севастополь. VІ зупинка

Номер слайду 30

3097

Номер слайду 31

Севастополь

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Запоріжжя. VII

Номер слайду 34

Запоріжжя

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Запоріжжя

Номер слайду 37

Домашнє завдання

Номер слайду 38

якщо ви не отримали ніякої цінної для себе інформації або вам було нецікаво – смайлик «відправляєте» до корзини для сміття;якщо є знання, але їх треба ще раз «прокрутити» – до пральної машини;якщо отримані знання корисні – до валізи, щоб забрати з собою та втілювати в життя.

Номер слайду 39

pptx
Додано
14 січня 2020
Переглядів
922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку