Конспект уроку " Розв'язування задач на знаходження суми. Вправи, які містять дії з 0,1,10"

Про матеріал
Конспект уроку з математики в 2 класі на тему: " Розв'язування задач на знаходження суми. Вправи, які містять дії з 0,1,10"
Перегляд файлу

Розв’язування задач на знаходження суми. Знаходження значення виразів зі змінною

 

Мета: закріпити вміння учнів розв'язувати завдання на застосування табличного множення і ділення; вдосконалювати вміння розв'язувати задачі на дві дії; розвивати логічне мислення; прищеплювати інтерес до точних наук.

 

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання (с. 137 № 6, ст. 138 № 5)

Завдання 6

— Які знаки ви поставили в нерівностях?

Завдання 5

— Скільки чашок було на виставці?

  

2. Хвилинка каліграфії

  Випишіть числа, які діляться на 10.

21; 50; 37; 70; 40; 22; 60; 100; 30; 85; 80; 99; 90.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ми повторимо вивчений матеріал.

 

IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 137)

Завдання 2. Усно. Учні ланцюжком виконують обчислення.

Під час перевірки учні читають приклади і пояснюють обчислення.

Завдання 5

Учні складають і розв’язують задачу за таблицею.

 

Глина

Маса однієї пачки

Кількість пачок

Загальна маса

Біла

10 кг

4

?

Червона

7 кг

5

 

План розв’язання:

1)   Яка маса 4 пачок білої глини?

2)   Яка маса 5 пачок червоної глини?

3)   Яка загальна маса глини?

Після колективного ознайомлення зі змістом задачі сильніші учні, скориставшись планом, самостійно записують її розв’язання у зошити.

Решта учнів разом з учителем розглядають план розв’язання і визначають дії.

Завдання 3. Фронтальне вивчення змісту задачі

Під час відтворення змісту учні на дошці зображують умову задачі.

 

6 п.  по  10 кг

? п.  по  5 кг      1 ц

 

Після цього учні працюють самостійно.

 2. Фізкультхвилинка

 V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.Обчислення значень виразів

http://subject.com.ua/lesson/mathematics/mathematics2_2/mathematics2_2.files/image141.jpg

 

3. Офтальмологічна пауза

 

  1. Розв'язування геометричних задач

Накресли прямокутник, довжина якого 6 см, що у 3 рази більше за ширину.Обчисли його периметр.

 

 

 VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Друкований зошит ст. 58 завдання 1, 2, 3.

docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
1394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку