Конспект уроку «Розвиток фізичної активності учнів молодших класів засобами флорболу»

Про матеріал
Флорбол – командний вид спорту; один з різновидів хокею, у який грають пластиковим м’ячем, удари по якому наносяться ключкою. Ціль гри: забити м’яч у ворота суперника. Методико-технологічний інструментарій: ⮚профільний: методика проведення розминки та вправ на координацію рухів, розвиток спритності, швидкості, влучності, використання методики life-kinektik.
Перегляд файлу

 

 

 

План-конспект відкритого уроку з фізичної культури

 

 

 

Тема: «Розвиток фізичної активності учнів

молодших класів засобами флорболу»

 

 

 

 

Підготував

учитель фізичної культури

І категорії

Северинівської загальноосвітньої

школи І-ІІ ступенів

Миколаївської сільської ради

Сумського району Сумської області

Куценко Роман Леонідович

 

 

 

 

с. Северинівка – 2019р.

 

 

 

Теоретична довідка

 

Олександр Педан, телеведучий і засновник громадської організації «JuniorZ», проводить активну пропаганду сучасних видів спорту. Найбільше користуються попитом флорбол, фризбі, корфбол, петанк, регбі, бадмінтон та чирлідинг. У перспективі є плани співпраці з МОН України щодо впровадження даних напрямків у навчальну програму з фізичної культури в закладах загальної середньої освіти.

Флорбол – командний вид спорту; один з різновидів хокею, у який грають пластиковим м’ячем, удари по якому наносяться ключкою. Ціль гри: забити м’яч у ворота суперника.

За однією з версій флорбол з’явився у Канаді, коли тамтешні хокеїсти шукали можливостей для тренувань улітку за відсутності льодових майданчиків. За іншою – флорбол народився у Швеції в 70-их роках минулого століття і швидко здобув популярність в Європі, насамперед у самій Швеції, а також у Фінляндії і Швейцарії. У 1986 році цими країнами була заснована Міжнародна федерація флорболу (МФФ).

На сьогоднішній день МФФ об’єднує флорбольні федерації 49 країн, що значно укріпило позиції флорболу в усьому світі, у тому числі в США, Канаді, Японії, Індії, Сінгапурі й Австралії. Відомо, що у флорбол грають усі види населення.

В Україні національна асоціація з флорболу була створена в 2005 році.

Крім того, існують такі регіональні федерації флорболу: Львівська обласна федерація флорболу, Федерація флорболу в Сумській області (Президент Федерації флорбола в Сумській області – Чемелюх Олександр Васильович) та Івано-Франківська обласна федерація флорболу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спрощені правила гри у міні-флорбол

(3х3 з воротарем та без воротаря)

 

Ігровий майданчик, екіпіровка та учасники

  • Майданчик 20х10 м., ворота 160х116 см., або менші, розміщені на метр від короткої сторони майданчика по центру.
  • У полі, у кожній команді, грають по три польових гравця та воротар. У кожній команді, як мінімум 1 запасний гравець.
  • У заявку команди дозволяється включати не більше 10, і не менше 5 гравців, з яких один може бути воротарем. Форма гравців однієї команди повинна бути однаковою.
  • Ігровий час – 2 періоди по 20 хв. чистого часу. У разі необхідності (наприклад: надання медичної допомоги) ігровий час зупиняється. При нічийному результаті в стикових іграх переможець визначається шляхом проведення серії штрафних кидків (буллітів) – по 3 кидка від кожної команди, а при нічийному результаті – далі, до переваги в один гол.
  • Гравці повинні грати ключками, моделі яких сертифіковані Міжнародною Федерацією Флорболу. Зламана ключка повинна бути зразу ж замінена.

 

Початок гри та спірні ситуації

  • Гра починається (відновлюються) розіграшем в центрі поля по свистку.
  • При відновлення гри, при вільному або штрафному ударі суперники повинні знаходитися не ближче 3-х метрів від м’яча і не перешкоджати продовженню гри.
  • При виникненні спірних ситуації право вільного удару надається гравцю команди, який ближче знаходився до м’яча в момент виникнення такої ситуації.
  • Вільний удар виконується з ближнього місця на ігровому полі, але не ближче 3,5 метрів від воріт. Рішення приймає суддя, показуючи рукою направлення розвитку гри (превагу).
  • Під час гри дозволено:
  • підігрувати собі ногою, роблячи тільки один дотик;
  • зупиняти м’яч ногою, або тілом, не роблячи при цьому стрибка;
  • опиратися тільки на одне коліно, граючи з м’ячем, або при захисті воріт;
  • проводити не обмежену кількість замін;
  • запросити один тайм-аут 30 с. за гру.
  • Заборонено:
  • грати сидячи, лежачи; віддавати пас ногою; грати рукою або головою;
  • штовхати та блокувати суперника; бити по ключці та ногам;
  • робити підніжки та захвати, утримувати і піднімати ключку суперника;
  • піднімати ключку вище коліна, кидати ключку;
  • намагатися забрати м’яч, розміщуючи ключку між ноги суперника;
  • відбивати м’яч ногою та спорити з суддюю.

 

Покарання:

  • При порушені вище вказаних правил призначається штрафний удар з місця порушення, але не ближче 3,5 метра від воріт.
  • При повторних порушеннях гравець може бути видалений з майданчика до кінця періоду з правом заміни. Суддя повинен одною рукою вказати на гравця, а другою вказати за межі поля, і прослідкувати, щоб видалений гравець знаходився за межами поля, не заважаючи проведенню матчу.
  • При грубому порушені, навмисній небезпечній грі, або не дисциплінованій поведінці призначається штрафний кидок (болліт). Гравець, здійснивши порушення, видаляється з поля до кінця гри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку: «Розвиток фізичної активності учнів молодших класів засобами флорболу»

 

Методичний коментар: урок розроблено відповідно до програми:

«Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273.

Мета уроку:

пізнавальна: розширити знання учнів про види спортивних ігор, відомі у світі, сформувати розуміння потенціалу вправ з м’ячами;

розвивальна: розвивати критичне мислення, уміння аналізувати та систематизувати інформацію, навички самостійного підбору і форми проведення рухливих вправ та вправ з м’ячами на місці для розвитку рухової активності.

виховна: виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я, розуміння значення активної рухової діяльності.

Методико-технологічний інструментарій:

⮚профільний: методика проведення розминки та вправ на координацію рухів, розвиток спритності, швидкості, влучності, використання методики life-kinektik.

Обладнання:

⮚інформаційне: правила гри флорбол.

⮚спеціальне: клюшки для флорболу, м’ячики для флорболу, ворота для флорболу, фішки, манішки для 2 команд, свисток.

Попередня підготовка:

⮚педагога: підготовка спеціального інвентарю для проведення уроку; опрацювання правил гри у флорбол.

⮚дітей: підготовка комплексу вправ для розминки, опрацювання правил гри у флорбол.

 

 

План уроку: (виставити мені часовий розподіл уроку )

  1. Організаційна частина – 2 хв.
  2. Розминка, підготовчі вправи – 5 хв.
  3. Основна частина – 25 хв.
  4. Заключна частина, підведення підсумків уроку, спеціальні вправи на відновлення дихання – 3 хв.

 

Хід заняття: (технологічна карта уроку)

Структурна частина уроку

Основний вид діяльності учителя

Основний вид діяльності учнів

Примітка

1.

Підготовча частина – 12 хвилин.

Шикування в шеренгу, привітання. Перевірка самопочуття учнів перед уроком.

Вхід до спортивного залу.

 

 

Повідомлення теми та завдань уроку.

Повторення правил безпеки і поведінки.

Вимірювання ЧСС (за 6 секунд).

Повторення стройових вправ на місці.

Розминка в русі:

ходьба (руки на поясі);

  •    на носках,
  •    на п’ятках (руки за голову);
  •    на внутрішній стороні стопи;
  •    на зовнішній стороні стопи;
  •    у напівприсяді;
  •    руки на поясі – оберти плечами;

руки за голову – колінами дістаємо ліктів по діагоналі.

 

 

легкий біг (руки на поясі):

  •            викидання вперед прямої ноги;
  •            високо піднімаємо коліно перед собою;
  •            руки назад, долоні на зовні, захльост гомілки;
  •            біг приставними кроками правим боком;
  •                 біг приставними кроками

 

 

  •                 лівим боком;
  •                 біг спиною вперед (дивитися через ліве плече, праве плече)

 

 

ходьба (вправи на відновлення дихання)

 

 

розрахунок на перший-другий, розімкнення на витягнуту руку

 

Учитель коригує проведення розминки й одночасно розміщує по залу обладнання.

Розминка на місці (проводить учень класу).

 

2.

Основна частина 25 хв.

 

Учитель показує і розповідає хват ключки.

 

 

Демонструє ведення і передачу м’ячика.

 

 

Показує різновиди передачі м’ячика.

 

 

Пояснює різновиди ведення м’ячика з обведенням фішок.

 

 

Пояснює ведення і удари по воротам.

 

 

Нагадує основні правила гри у флорбол

 

 

 

Навчальна гра (2 періоди по 10 хвилин).

 

3.

Заключна частина 3-4 хв.

Підведення підсумків уроку

Спеціальні вправи на відновлення дихання

 

Вимірювання ЧСС

 

 

4.

Домашнє завдання

 

переглянути ролики в інтернеті щодо гри флорбол

 

 

1

 

docx
Додано
24 грудня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку