План-конспект відкритого уроку з фізичної культури
Тема: «Розвиток фізичної активності учнів
молодших класів засобами флорболу»
Підготував
учитель фізичної культури
І категорії
Северинівської загальноосвітньої
школи І-ІІ ступенів
Миколаївської сільської ради
Сумського району Сумської області
Куценко Роман Леонідович
с. Северинівка – 2019р.
Теоретична довідка
Олександр Педан, телеведучий і засновник громадської організації «JuniorZ», проводить активну пропаганду сучасних видів спорту. Найбільше користуються попитом флорбол, фризбі, корфбол, петанк, регбі, бадмінтон та чирлідинг. У перспективі є плани співпраці з МОН України щодо впровадження даних напрямків у навчальну програму з фізичної культури в закладах загальної середньої освіти.
Флорбол – командний вид спорту; один з різновидів хокею, у який грають пластиковим м’ячем, удари по якому наносяться ключкою. Ціль гри: забити м’яч у ворота суперника.
За однією з версій флорбол з’явився у Канаді, коли тамтешні хокеїсти шукали можливостей для тренувань улітку за відсутності льодових майданчиків. За іншою – флорбол народився у Швеції в 70-их роках минулого століття і швидко здобув популярність в Європі, насамперед у самій Швеції, а також у Фінляндії і Швейцарії. У 1986 році цими країнами була заснована Міжнародна федерація флорболу (МФФ).
На сьогоднішній день МФФ об’єднує флорбольні федерації 49 країн, що значно укріпило позиції флорболу в усьому світі, у тому числі в США, Канаді, Японії, Індії, Сінгапурі й Австралії. Відомо, що у флорбол грають усі види населення.
В Україні національна асоціація з флорболу була створена в 2005 році.
Крім того, існують такі регіональні федерації флорболу: Львівська обласна федерація флорболу, Федерація флорболу в Сумській області (Президент Федерації флорбола в Сумській області – Чемелюх Олександр Васильович) та Івано-Франківська обласна федерація флорболу.
Спрощені правила гри у міні-флорбол
(3х3 з воротарем та без воротаря)
Ігровий майданчик, екіпіровка та учасники
Початок гри та спірні ситуації
Покарання:
Тема уроку: «Розвиток фізичної активності учнів молодших класів засобами флорболу»
Методичний коментар: урок розроблено відповідно до програми:
«Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3-4 клас», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.2019 року № 1273.
Мета уроку:
⮚пізнавальна: розширити знання учнів про види спортивних ігор, відомі у світі, сформувати розуміння потенціалу вправ з м’ячами;
⮚розвивальна: розвивати критичне мислення, уміння аналізувати та систематизувати інформацію, навички самостійного підбору і форми проведення рухливих вправ та вправ з м’ячами на місці для розвитку рухової активності.
⮚виховна: виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я, розуміння значення активної рухової діяльності.
Методико-технологічний інструментарій:
⮚профільний: методика проведення розминки та вправ на координацію рухів, розвиток спритності, швидкості, влучності, використання методики life-kinektik.
Обладнання:
⮚інформаційне: правила гри флорбол.
⮚спеціальне: клюшки для флорболу, м’ячики для флорболу, ворота для флорболу, фішки, манішки для 2 команд, свисток.
Попередня підготовка:
⮚педагога: підготовка спеціального інвентарю для проведення уроку; опрацювання правил гри у флорбол.
⮚дітей: підготовка комплексу вправ для розминки, опрацювання правил гри у флорбол.
План уроку: (виставити мені часовий розподіл уроку )
Хід заняття: (технологічна карта уроку)
№ |
Структурна частина уроку |
Основний вид діяльності учителя |
Основний вид діяльності учнів |
Примітка |
1. |
Підготовча частина – 12 хвилин. |
Шикування в шеренгу, привітання. Перевірка самопочуття учнів перед уроком. |
Вхід до спортивного залу.
|
|
Повідомлення теми та завдань уроку. Повторення правил безпеки і поведінки. Вимірювання ЧСС (за 6 секунд). Повторення стройових вправ на місці. Розминка в русі: |
ходьба (руки на поясі);
руки за голову – колінами дістаємо ліктів по діагоналі. |
|
||
|
легкий біг (руки на поясі):
|
|
||
|
|
|
||
|
ходьба (вправи на відновлення дихання) |
|
||
|
розрахунок на перший-другий, розімкнення на витягнуту руку |
|
||
Учитель коригує проведення розминки й одночасно розміщує по залу обладнання. |
Розминка на місці (проводить учень класу). |
|
||
2. |
Основна частина 25 хв.
|
Учитель показує і розповідає хват ключки. |
|
|
Демонструє ведення і передачу м’ячика. |
|
|
||
Показує різновиди передачі м’ячика. |
|
|
||
Пояснює різновиди ведення м’ячика з обведенням фішок. |
|
|
||
Пояснює ведення і удари по воротам. |
|
|
||
Нагадує основні правила гри у флорбол |
|
|
||
|
Навчальна гра (2 періоди по 10 хвилин). |
|
||
3. |
Заключна частина 3-4 хв. |
Підведення підсумків уроку |
Спеціальні вправи на відновлення дихання |
|
Вимірювання ЧСС |
|
|
||
4. |
Домашнє завдання |
|
переглянути ролики в інтернеті щодо гри флорбол |
|
1