Діагностична робота: мовна тема "Частини мови" 2 клас НУШ

Про матеріал
Діагностична робота з української мови у 2 класі. Тема "Частини мови" до підручника Н. Кравцової, О. Придаток, В. Романової
Перегляд файлу

Діагностина робота: мовна тема «Частини мови»

ПІ_____________________________________   Дата________________________

І варіант

 1. Слова, які означають назви предметів і відповідають на запитання хто? що? називаються …

А) іменники;             Б) прикметники;             В) прийменники.

 

2. Допиши відповідні числівники словами.

Мені _________________________________ років.

Через один рік мені буде _____________________________  років.

Я знаю, що вісім додати вісім буде ________________________________.

 

3. Познач рядок, у якому подано службові слова.

А ) на, по, в, із, до, над     Б)  службовий, служити, служба     В) сум, сім, над.

4. Дописати слова -  прикметники протилежні за значенням:

 Швидкий –________________________,

 радісний –_________________________,

 м’який - __________________________.

 

5. Дописати клички тварин.

 У Маринки вдома є собака ____________________.

 Мені подарували кішку, яку я назвав _____________________.

 

6. До назв тварин добери дієслова.

Слон - ______________ . Білка - _______________. Метелик - ________________.   

 

7. Спиши  речення,  вставляючи  потрібні службові слова.

 

Виручив Василько … біди бджілку. Вона хотіла напитися і впала … бочку … водою.

 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

Діагностина робота: мовна тема «Частини мови»

ПІ_____________________________________Дата________________________

 

ІІ варіант

 

1. Слова, які називають дії предметів, відповідають на запитання:

А) Який? Яка? Яке? Які?     Б) Що робити? Що робить? Що робив?     В) Хто? Що?

 

2. Допиши відповідні числівники словами.

Мені _________________________________ років.

Через один рік мені буде _____________________________  років.

Я знаю, що вісім додати сім буде ________________________________.

 

 3. Познач рядок, у якому вжито службові слова.

А) на, по, біля, за, у; Б) підрізати, написати, покласти  В) підхід, намисто, подушка
 

4. Допиши слова - прикметники  протилежні за значенням:

Повільний - ______________________, 

глибокий - ________________________,

низький ___________________________.

 

5. Дописати клички тварин.

   Марійка гладить кішку ___________________.

   Багато молоко дає корова __________________.

 

6. До назв тварин добери дієслова.

Заєць -_______________. Дельфін - _______________. Орел - _______________.

 

7. Спиши речення, вставляючи потрібні службові слова.

 

Тамара прокинулася разом … сонечком. Вона подалася … лісу …гриби.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

Познач V :

(Як тобі було виконувати завдання?)

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

Вчитель V V  має значні успіхи;  V    демонструє помітний прогрес ;

?    досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
4.9
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Лупуляк Світлана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Колдоба Жанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мартынова Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Урда Світлана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Pashchenko Hanna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. колодій світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ковалева Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Полторацкая Люда
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  9. Баранчук Світлана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
doc
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
14244
Оцінка розробки
4.9 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку