Конспект уроку "Розвиток мовлення. Складання твору за серією малюнків" 2 клас

Про матеріал
Конспект на тему: "Розвиток мовлення, складання твору за серією малюнків".складено за програмою Р. Б. Шияна
Перегляд файлу

Тема: Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків. Написання твору за серією малюнкв.

Мета: формування в учнів уміння складати розповідь за серією картинок, вправляти дітей у побудові причинно-наслідкових зв’язків, формувати вміння за дією визначати мету героя, фіксувати результат виконання даної мети; розвивати мовлення, увагу, пам’ять;  виховувати почуття любові та турботи про тварин.

Обладнання:  підручник 2 клас І. О. Большакова, М. С. Пристінська, цеглинки Лего, картки.

Хід уроку

  1. Організація класу

Пролунав уже дзвінок

Нас покликав на урок

- Створення позитивного психологічного клімату класу.

- Робота над загадками

По траві повзла змія.
Налякався добре я.
Від гадюки біг чимдуж,
А то виявився …

 

Лахматенький,
вусатенький,
Лапки м’якенькі,
а кігтики гостренькі.

  1. Актуалізація опорних знань

. Хвилинка-цікавинка. Відео «Що потрібно знати про вужі»

https://www.youtube.com/watch?v=kOiQisiy3wI

  1. Каліграфічна хвилинка. Робота в зошиті.

Вв вв ва ву вуж вужі вужик

  1. Картинки по запросу "текст будова тексту"Вивчення нового матеріалу

- Повторюємо будову тексту.

- Пригадаємо правила побудови тексту

 

  1. Робота з підручником. (с.28)

Визначаємо послідовність подій. Удосконалюємо навичку читання. Складаємо речення за малюнками.

  1.  Фізкультхвилинка.

 «Назви дії героїв»

- Спробуємо установити логічний ланцюжок на кожній картинці за «схемою детектива:

 

 

(Об’єкт  Дія  Ціль дії)

                                                                        ?!

Хто? Що робить?  Навіщо? 

- Розгляньте першу картинку.  Хто на ній зображений? Що робить?  Навіщо робить?

- Розгляньте другу картинку. 

- Розкажіть, що роблять герої на третій картинці?

  1. Складаємо текст за допомогою методу «Піраміда твору».

Довідка слів:

- помітив, стирчав, виднівся, подумав, зрадів;

- схопив, потягнув, старався,впирався, сподівався, зуби , лапки;

- витягнув, злякався, здивувався, вибачився, подружився.

Котик.

Цікавий та руденький.

Галявина, літо, нірка.

Картинки по запросу "піраміда твору"Котик хотів знайти друга.

Руденький котик побачив чийсь хвостик.

Котик хотів витягнути з нірки мишку.

Маленький котик витягнув з нірки вужа.

Дуже здивувався котик, коли замість мишки витягнув великого вужика.

- Самостійна робота в зошиті.

Записуємо текст у зошит.

  1. Закріплення вивченого

Робота в групах на картках.

- Придумайте продовження пригоди.

- Придумайте клички тваринам.

- Опишіть котика та змію.

- Складіть усно діалог між тваринами.

  1. Підсумок уроку. Рефлексія.

- Вправа «Інтерв’ю»

- Що нового дізнались на уроці?

- Чого навчились на уроці?

- Що найбільше вас здивувало чи вразило під час уроку?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
9049
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку