Конспект уроку "Самопочуття і здоров'я" + презентація

Про матеріал
Інтегрований урок-казка, мета якого: дати учням уявлення про життєрадісність, настрій, розкрити їх значення та вплив на самопочуття і здоров’я; формувати навички спілкування у групі, колективі; розвивати мовлення, вміння формулювати та висловлювати власні думки, робити висновки. Посилання на презентацію на початку конспекту.
Перегляд файлу

 

 

 

 

КОНСПЕКТ

   ВІДКРИТОГО    УРОКУ

+ презентація - посилання

3 – А клас

    

 

 

 

 

 

Вчитель          

Вацик Л.М.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Самопочуття і здоров’я.

 Мета: формування ключових компетентностей, зокрема: вміння вчитися; дати учням уявлення про життєрадісність, настрій, розкрити їх значення та вплив на самопочуття і здоров’я; формувати навички спілкування у групі, колективі; розвивати мовлення, вміння формулювати та висловлювати власні думки, робити висновки.

предметних компетентностей: систематизувати знання учнів про дорожні знаки, правила поведінки на дорозі; розвивати спостережливість, увагу, вміння орієнтуватись на вулицях за допомогою дорожніх знаків, розпізнавати їх; виховувати обережність, культуру поведінки на вулицях.

 

Обладнання: презентація, дорожні знаки, конверти із завданнями, мультимедійна установка.

 

Тип уроку: інтегрований урок – казка

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

    1. Любі діти,  добрий день!

    2. Молитва.

          Боже, Отче, глянь на діти,

           На дрібненькі оці квіти!

           Світи сонцем і зірками

           Над малими школярами.

           Дай нам сили і охоти

           До науки, до роботи.

          Щоб росли ми здоровенькі

           На потіху батька й неньки.

        Дух Святий хай з нами буде

        Щоб з нас стали добрі люди.

3. Ранкове коло. Привітання.

     В нашому класі друзі всі (плескаємо в долоні)

     Я і ти, і ми, і ви. (показуємо)

      Добрий день тому, хто зліва,

      Добрий день тому, хто справа.

      Ми – одна сім’я.

 

    

    В нашому класі веселі всі (клацання пальцями)

    Я і ти, і ми, і ви.

     Пожалій того, хто зліва.

     Пожалій того, хто справа.

     Ми – одна сім’я.

 

    В нашому класі щасливі всі (плескання по колінах)

    Я і ти, і ми, і ви.

    Помирись з тим, хто зліва,

    Помирись з тим, хто справа.

    Ми – одна сім’я.

 

   В нашому класі  здорові всі (плескання в долоні)

   Я і ти, і ми, і ви.

   Усміхнись тому, хто зліва,

   Усміхнись тому, хто справа.

   Ми – одна сім’я.

4. Щоденні новини.

    Сьогодні –

  Число –

  Місяць –

  Погода –

  ( В зошитах з української мови записують число, класна робота).

5. Ігровий тренінг «Я обираю настрій».

Пропоную прислухатись до власних почуттів і брати той малюнок, який відповідає вашому настрою, який ви  хотіли б зберегти на цілий день.

6.Обмін інформацією.

   Сьогодні ми розпочинаємо тему тижня «Піклуємося про здоров’я».

        Девіз :   Здоров’я – це сила !

                      Здоров’я – це клас !

                      Хай буде здоров’я

                      У вас і у нас !                                                                          Слайд 1

7. Інтелектуальна розминка.

     (Доберіть дієслова і вставте на місці пропусків).

     Щоб здоров’я добре мати

     Слід про нього змалку …(дбати)

     Кожний ранок обливатись

     І зарядкою … (займатись).

     У дворі щодня гуляти

     Повноцінно їсти й … (спати).

  • Обґрунтуйте відповіді.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Створення проблемної ситуації.                                                   Слайд 2

 

Хлопчик Нехворійко заблудився в непрохідному  густому лісі. І ось перед ним з’явилися три дороги. Кожна може вивести із лісу за певних умов.

 

ПРАВОРУЧ підеш – велике багатство знайдеш та здоров’я загубиш.

ПРЯМО підеш – половину багатства знайдеш і половину здоров’я загубиш.

ЛІВОРУЧ підеш – нічого не знайдеш, але здоров’я збережеш.      Слайд 3

 

  1. Технологія «Займи позицію».

Давайте допоможемо нашому герою і вирішимо якою дорогою іти далі…

Станьте праворуч ті, хто… .

Станьте прямо … .

Станьте ліворуч … .

 

Як називається те місце, де сходяться три дороги?                            Слайд 4

(Перехрестя)

 

Нехворійко пішов далі дорогою, що вела ліворуч.

    3.Інтерактивна вправа « Незвичайні приклади»

Іде Нехворійко…

І раптом він побачив на своєму шляху незвичайний малюнок.         Слайд 5

Зображення було йому невідоме.

 

А давайте допоможемо хлопчику і виконаємо завдання.

 

ІІІ.Повідомлення теми уроку.

1.Розповідь вчителя.

Дорожні знаки називають помічниками пішоходів і водіїв.

Вони попереджають, наказують, забороняють, дають поради. А щоб їх було далеко видно, то фарбують у яскраві кольори. Їх є багато і вони різні. Але всі дорожні знаки застерігають кожного з нас.

БУДЬ ОБЕРЕЖНИЙ, НЕ ЛОВИ ҐАВ – ЦЕ ТВОЄ ЗДОРОВ’Я !

Тема сьогоднішнього уроку «Самопочуття і здоров’я»

 

2.Технологія «Мозковий штурм».                                                            Слайд 6

Втомився казковий хлопчик:                                                       

-підвищилася температура

-зблід

-захотів плакати

Про що свідчать ці ознаки?

Тож давайте, допоможемо Нехворійку і назвемо ознаки здорової та ознаки хворої дитини.

(На дошці плакати здорової і хворої людини. Учні називають ознаки і прикріплюють, утворюючи асоціативний кущ).

3.Фізкультхвилинка

Нехворійко трохи стало краще. Та все потрібна була допомога.

І тут на своєму шляху він побачив…                                                Слайд 7

Для покращення самопочуття  давайте виконаємо фізкультхвилинку.

                                                                                                                Слайд 8

ІV.Закріплення вивченого матеріалу.

Нехворійко підбадьорився і помандрував дорогою.

Ішов, ішов – і знову нова перешкода.                                                 Слайд 9

Щоб дізнатися, як ця перешкода називапється – давайте виконаємо завдання.

1.Словниковий диктант.

Слухаємо загадки, відгадки записуємо в зошит.

Не золото, а найдорожче.                       (Життя)

 

Різні скельця є у мене: червоне, жовте і зелене.

Можу ними я сказати: «Йти», «Стояти», «Зачекати».    (Світлофор)

 

Тут рух порядок має строгий –  друзі ,слово честі,-

Де схрестилися дороги. Там і …             (Перехрестя)

 

На дорозі звір лежить. Весь у смужку, ніби спить.

Цього звіра звати «зебра», В нього є смугасті ребра.

Знає кожний пішохід – Це безпечний …         (Перехід)

 

Стоять вони всі  при дорозі, Допомогти людині в змозі,

Це знає кожен, знає всякий – Слід поважать дорожні … (Знаки)

Тротуаром йдуть малята, жваві хлопчики й дівчата,

Не кричать і не пустують – дуже ввічливо крокують.

Симпатичні всі на вроду. Наші дітки - … (Пішоходи)

 

Чого не купиш за гроші?               (Здоров’я)

Перевіримо диктант. Назвіть орфограми.

3.Вправа «Добери слова».

Добрати споріднені слова до слова здоров’я.

 

 4.Робота в групах.                                                                                      Слайд 10

   І нарешті наш казковий персонаж побачив світло, яке світило прямо в очі.

Давайте підкажемо нашому Нехворійку , дослідимо знаки, відшукаємо підписи до них.

 

 І група

 

 

 

 

 

 2 група

 

 

 

 

 

 

 3 група

 

 

 

 

 

 

 

4.Звіт про виконану роботу.

 

V. Релаксація.                                                                                   Слайд 11

 

VІ.Самооцінювання.     

                                                                  Слайд 12

 

VІІ.Домашнє завдання

 

VІІІ.Підсумок уроку.                                                                        Слайд 13

Зрозумів Нехворійко, треба бути уважним, вчитися і вже сам розшифрував приказку.

Тож, будьте обережні, бережіть своє здоров’я, майте хороший настрій та відміні успіхи! Всього найкращого! Дякую.

 

docx
Додано
25 грудня 2022
Переглядів
1053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку