Тема уроку: Шкільне життя ( La vie scolaire).
Підтема уроку: Дні тижня. Шкільні предмети. Мої улюблені предмети.
Тип уроку: урок засвоєння умінь і навичок.
Мета уроку:
практична:
розвивальна:
виховна:
Обладнання уроку: комп’ютер, роздатковий матеріал, наочність, предметні малюнки, Н.Чумак, Т.Кривошеєва Français підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
Хід уроку:
І. Початок уроку
1. Привітання .
(Відео міститься на диску)
Professeur – Bonjour, mes élèves. Je suis contente de vous voir.
Bonjour ! Bonjour !
Comment ça va ?
Elèves – épétez
Bonjour ! Bonjour !
Très bien, merci.
Je suis content d’être ici
Avec tous mes amis.
Professeur –
Bonjour ! Bonjour !
Comment ça va ?
Elèves –
Merci, merci, merci d’être ici.
2.Фонетична розминка.
P: Послухайте мене і повторіть скоромовку (Écoutez moi et répétez le virelangue).
Un exellent taxi circulait avec succès à traver le Mexique.
P: Сьогодні ми поговоримо про дні тижня, також ви навчитеся розповідати про свій розклад уроків та навчитесь складати його.
Сommençons notre leçon! Почнемо наш урок!
II. Ознайомлення з темою та метою уроку.
P: Faites les exercices 1, 2, à la page 36 et l’exercice 3 à la page 37.
- Учні вивчають нову лексику до теми.
- Учні вивчають числа від 11 до 20.
P: Lisez et apprenez la comptine.
Дієслівний зворот il y a
Безособовий зворот il у а вказує на наявність одного або декількох предметів:
II у а une revue sur la table. — На столі є журнал.
II у а des revues sur la table. — На столі лежать журнали.
Цей зворот перекладається словами: є, знаходиться, стоїть, лежить, або взагалі опускається при перекладі: Ici il y a une table. Il y a des livres sur la table.
Безособовий зворот il y a може стояти на початку речення, або після обставини місця:
Sur la place il y a des arbres en fleurs.
Il y a des arbres en fleurs sur la place.
Зворот il y a має питальну форму у a-t-il ? [ja-til]. У питальній формі він стоїть на початку речення: Y a-t-il des fleurs sur la table de l'institutrice ?
Після звороту il y a завжди вживається неозначений артикль: Au musée d'Art moderne il y a une exposition.
У заперечній формі неозначений артикль замінюється прийменником de:
Il n'y a pas de dictionnaire sur mon bureau.
Ця гра проводиться на активізацію структури il y a. Вона може проводитися за представленою класу тематичною картинкою або за заданою ситуацією: класна кімната, кімната, будинок, подвір’я, село, місто…
Dans le village il y a une école. Dans l’ école il y a une classe. Dans la classe il y a une table. Dans la table il y a un sac. Dans le sac il y a une trousse. Dans la trousse il y a un stylo.
Ця гра одночасно дозволяє активізувати вживання прийменників місця, означеного і неозначеного артиклів у ситуації, коли нове слово вживається з неозначеним артиклем, а в другому реченні – вже є означеним.
Ex .7, p.38. (Mets les verbes à la bonne forme )
Le son [ks]
|
|
[ks] |
Xx x
Un taxi |
Phonétique :
excursion toxique expliquer exotique
exception fixer
excellent il exagère
Y avait une fois un taxi
Taxi taxi taximètre,
Il aimait tant les voyages
Taxi taxi taximètre
Qu’il allait jusqu’en Hongrie
Taxi taxi taxi cuit.
Qu’il allait jusqu’en Hongrie
Taxi taxi taxi cuit.
Qui circulait dans Paris
Taxi taxi taxi cuit
(Jouez les mini-dialogues. Posez des questions à vos amis de classe et remplissez le tableau).
Example :
|
Élève 1 (Olia) |
Élève 2 |
Élève 3 |
Français |
oui |
oui |
non |
Ukrainien |
|
|
|
Mathématique |
|
|
|
Histoire |
|
|
|
Gymnastique |
|
|
|
III. Заключна частина.
P : Ouvrez vos carnets, écrivez le devoir: les exercices 8, page 43. Merci les enfants! Vous avez travaillé bien. Je suis contente de votre travail. Ecoutez les notes et mettez les notes dans vos carnet, je les signe. La leçon est finie. Levez – vous. Au revoir!