14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Конспект уроку "Шкільне життя"

Про матеріал
Розгорнутий конспект уроку за підручником Французька мова 5 клас (Чумак Н., Кривошеєва Т., перший рік навчання)
Перегляд файлу

Тема уроку:  Шкільне життя ( La vie scolaire).

Підтема уроку:  Дні тижня. Шкільні предмети. Мої улюблені предмети.

Тип уроку: урок засвоєння умінь і навичок.

Мета уроку:

практична:

  • навчити учнів називати свій улюблений день тижня і пояснювати свій вибір;
  • навчити учнів називати предмети, які вивчають у пятому класі;
  • ознайомити учнів з новими ЛО;
  • пояснити вживання дієслівного звороту il y a;
  • закріпити типові мовні структури і конструкції за допомогою схем, таблиць, наочно-ілюстративного матеріалу;
  • навчити варіювати мовним матеріалом, переносити отримані знання та вміння в нову ситуацію;
  • сприяти удосконаленню навичок діалогічного мовлення на рівні мікродіалогу;
  • удосконалювати техніку читання вголос;
  • розширити знання учнів про числа від 11 до 20;
  • формувати навички групової роботи.

      

­розвивальна:

  • імпровізувати, демонструвати креативні здібності;
  • розвивати зорову пам’ять, мовну догадку, фонематичний слух, а також увагу та пам’ять учнів.

 

виховна:

  • виховувати в учнів почуття взаємодопомоги, бажання працювати в групі з єдиним комунікативним завданням;
  • виховувати толерантне ставлення до співрозмовників, позитивне ставлення до навчання.

 Обладнання уроку: комп’ютер,  роздатковий матеріал, наочність, предметні малюнки, Н.Чумак, Т.Кривошеєва Français підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

Хід уроку:
 

І. Початок уроку

    1. Привітання .

    (Відео міститься на диску)

Professeur  Bonjour, mes élèves. Je suis contente de vous voir.

Bonjour ! Bonjour !

Comment ça va ?

Elèves – épétez

Bonjour ! Bonjour !

Très bien, merci.

Je suis content d’être ici

Avec tous mes amis.

Professeur –

Bonjour ! Bonjour !

Comment ça va ?

Elèves –

Merci, merci, merci d’être ici.

 

2.Фонетична розминка.

 P: Послухайте мене і повторіть скоромовку (Écoutez moi et répétez le virelangue).

Un exellent taxi circulait avec succès à traver le Mexique.

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

P: Сьогодні ми поговоримо про дні тижня, також ви навчитеся розповідати про свій розклад уроків та навчитесь складати його.

Сommençons notre leçon! Почнемо наш урок!

 

 

 

II. Ознайомлення з темою та метою уроку.

  1. Введення в іншомовну атмосферу.
  • Діти слухають діалог і роздивляються малюнок на сторінці 36. (Запис на диску

P: Faites les exercices 1, 2,  à la page 36 et l’exercice 3 à la page 37.

 

  1. Активізація  ЛО з теми «Дні тижня та шкільні предмети»
  • Учні вивчають пісню про дні тижня. (Відео на диску)

Пов’язане зображення

 

- Учні вивчають нову лексику до теми.

https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-39-638.jpg?cb=1535966287

- Учні вивчають числа від 11 до 20.

Пов’язане зображення

 

  1. Подання лічилки для читання, впр.6 , с.42.

P: Lisez et apprenez la comptine.

https://image.slidesharecdn.com/tnqnz2apr4y4uwbfvbuy-signature-390b869d1c5bcb12b84ddd4fdc19c489c654fb8ffac568cf15b636c6ecaa5b5f-poli-180903091535/95/1-42-638.jpg?cb=1535966287

  1. Граматика ( Grammaire)

Дієслівний зворот il y a

   

   Безособовий зворот il у а вказує на наявність одного або декількох предметів:

II у а une revue sur la table. — На столі є журнал.

II у а des revues sur la table. — На столі лежать журнали.

Цей зворот перекладається словами: є, знаходиться, стоїть, лежить, або взагалі опускається при перекладі: Ici il y a une table. Il y a des livres sur la table.

Безособовий зворот il y a може стояти на початку речення, або після обставини місця:

Sur la place il y a des arbres en fleurs.

Il y a des arbres en fleurs sur la place.

Зворот il y a має питальну форму у a-t-il ? [ja-til]. У питальній формі він стоїть на початку речення: Y a-t-il des fleurs sur la table de l'institutrice ?

Після звороту il y a завжди вживається неозначений артикль: Au musée d'Art moderne il y a une exposition.

У заперечній формі неозначений артикль замінюється прийменником de:

 Il n'y a pas de dictionnaire sur mon bureau.

  • Гра «Подорожі» ( “ Voyages” )

Ця гра проводиться на активізацію структури  il y a. Вона може проводитися за представленою класу тематичною картинкою або за заданою ситуацією: класна кімната, кімната, будинок, подвіря, село, місто…

Dans le village il y a une école. Dans l’ école il y a  une classe. Dans la classe  il y a une table. Dans la table il y a un sac. Dans le sac il y a une trousse. Dans la trousse il y a un stylo.

Ця гра одночасно дозволяє активізувати вживання прийменників місця, означеного і неозначеного артиклів у ситуації, коли нове слово вживається з неозначеним артиклем, а в другому реченні – вже є означеним.

  • Впр.7, с.38. (Постав дієслова в дужках у відповідну форму)

Ex .7, p.38. (Mets les verbes à la bonne forme )

C:\Users\Ліля\Desktop\аудіювання\IMG_20191203_152035.jpg   C:\Users\Ліля\Desktop\аудіювання\20191203_133641.jpg

  1. Фізкультхвилинка  “A ram sam sam”
  2. Фонетика ( Phonétique)

            Le son [ks]

 

 

 

 

 

[ks]

Xx              x 

ekonom_taxi.jpg

Un taxi

 

Phonétique :

excursion     toxique   expliquer     exotique  

exception     fixer

excellent     il exagère  

  •  

 

 

Y avait une fois un taxi

Taxi taxi taximètre,

 

 

                                                          Il aimait tant les voyages

                                                                 Taxi taxi taximètre

                                                     Qu’il allait jusqu’en Hongrie

  Taxi taxi taxi cuit.

Qu’il allait jusqu’en Hongrie

Taxi taxi taxi cuit.

 

Qui circulait dans Paris

Taxi taxi taxi cuit

 

  1. Communication
  • Розіграйте міні-діалог. Поставте один одному запитання і заповніть таблицю.

(Jouez les mini-dialogues. Posez des questions à vos amis de classe et remplissez le tableau).

 

Example :

  • Est-ce que tu aimes le français ?
  • Oui, j’adore le français.

 

 

Élève 1 (Olia)

Élève 2

Élève 3

Français

oui

oui

non

Ukrainien

 

 

 

Mathématique

 

 

 

Histoire

 

 

 

Gymnastique

 

 

 

    

             III. Заключна частина.

  1. Підбиття підсумків уроку.

P : Ouvrez vos carnets, écrivez le devoir: les exercices 8, page 43. Merci les enfants! Vous avez travaillé bien. Je suis contente de votre travail. Ecoutez les notes et mettez les notes dans vos carnet, je les signe. La leçon est finie. Levez – vous. Au revoir!

 

 

 

docx
Додано
11 травня
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку