Тема уроку. Шукаємо інформацію для навчання.
Цілі уроку:
Тип уроку: урок формування первинних умінь.
Вид уроку: інструктаж, презентація, вправа, тестування.
Хід уроку
І.Організаційний момент. Привітання, перевірка відсутніх.
II. Актуалізація опорних знань. (слайд 2)
Діти, Інтернет – це ніби велика бібліотека, у якій можна знайти інформацію на різні теми, які тільки цікавлять.
Інформацію в інтернеті шукають з допомогою браузера.
Браузер – програма для перегляду веб-сторінок.
Яким браузером ми користуємося в школі?
Назвіть браузери, що зображені на малюнках.
III. Мотивація навчальної діяльності
Інтернет надає великі можливості для пошуку цікавої й корисної інформації та навчання. Тут можна читати і слухати книжки, переглядати навчальні матеріали, відвідувати онлайн-бібліотеки та виставки картин тощо. На сайтах для навчання можна розв’язувати приклади, вивчати іноземні мови, отримувати оцінки, відповідаючи на запитання тестів
Сьогоднішня тема уроку: Шукаємо інформацію для навчання
ІV. Новий матеріал.
Інформацію в інтернеті можна знайти різними способами:
Якщо адреса сайту невідома, для пошуку використовують пошукові системи, у яких уводять ключові слова. Результатом такого пошуку є перелік вебсторінок у вигляді гіперпосилань.
Гіперпосилання (лінк) – це об’єкти веб-сторінок, у яких приховано містяться адреси інших веб-сторінок чи сайтів.
Пошук інформації (слайд 5)
Давайте розглянемо вікно пошуку інформації
Цікаву інформацію зберігають у браузері за допомогою закладок. Закладки розміщають на панелі закладок або впорядковують за темами у папках браузера.
Тепер розглянемо алгоритм створення закладки:
Давайте пригадаємо які джерела пошуку інформації люди використовували до створення мережі інтернет? (слайд 9)
Шукали у бібліотеці, у журналах, статтях, дізнавалися один від одного.
На нашій планеті проживає 7,8 млрд людей. За даними ООН (2020 р.), 4,5 млрд користуються інтернетом.
Але багато людей не користуються інтернетом. Що робить їхнє життя цікавішим і щасливим?
Що мене робить щасливим, коли я не користуюся інтернетом (перебуваємо офлайн)? (слайд 10)
«Неймовірні можливості зору у різних груп живих організмів»;
«Тренувальні вправи для здорового зору»;
«Про нестачу вітамінів у людей із різних кусочків світу».
V. Фізкультхвилинка
VІ. Практична робота «Пошук інформації в Інтернеті»
1. Правила безпечної роботи за ПК.
2. Виконання практичної роботи.
Робота в зошиті. Вправи 4
Скористайся програмою Перекладач.
Спробуй перекласти слова, вводячи їх спочатку у вигляді тексту, а потім – за допомогою голосу.
Зроби висновок про зручність кожного способу.
Спостерігай за собою. Якого вміння тебе навчає голосовий спосіб уведення даних?
Рефлексія
Учні по черзі висловлюються одним реченням, вибираючи початок фрази з рефлексивного екрана на дошці:
VII. Д/З
VIII. Підсумки.