Конспект уроку та Презентація до уроку "ПРавовий статус українських земель у складі Польщі"

Про матеріал
Конспект уроку та Презентація до нього може бути використанояк як під час звичайного уроку, так і під час дистанційного навчання. Закріплення знань учнів/учениць здійснюється за матеріалами Презентації, що містить завдання формату ЗНО з історії України. Підручник: Історія України (рівіень стандарту),10 клас, В.С. Власов, С.В. Кульчицький (Видавництво Літера ЛТД)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правовий статус українських земель у складі Польщі

Номер слайду 2

Укажіть назви мирних договорів, у яких, серед іншого, визначалася державна належність західноукраїнських земель у 1920-х роках.1. Версальський2. Сен-Жерменський3. Нейїський4. Тріанонський5. Севрський6. Ризький. А 1, 2, 5 Б 2, 4, 6 В 1, 3, 6 Г 2, 3, 5

Номер слайду 3

Рішення Паризької конференції, а також положення Ризького мирного договору щодо західноукраїнських земель: А входження до складу Польщі, Румунії, Чехо-Словаччини. Б входження до складу Української Соціалістичної Радянської Республіки. В федеративне об’єднання з УРСРГ формування незалежної Української держави. У складі якої держави українські землі називалися «східні креси»? А Польщі Б Чехо-Словаччини В Румунії Г Угорщини

Номер слайду 4

Становище українського підприємництва в Польщі: А відсутність українського підприємництва як такого зусиллями польської влади. Б існування на високому рівні, польська влада дозволяла українське підприємництво, вважаючи його вигідним для держави, але тримала його у певних рамках. В підприємницька ініціатива обмежена низкою законодавчих актів, лише кооперативи виявилися конкурентоспроможними і розвивалися нарівні з іноземним підприємництвом. Г рівноправність українських і польських підприємців, можливість створювати власні фабрики, заводи банки й успішно їх розвивати

Номер слайду 5

Сутність поняття «нормалізація»: А аграрна реформа з поділом і передачею значної частини поміщицької землі українцям, щоб уникнути селянських повстань. Б військова операція польської армії з метою внормування становища на Волині та ГаличиніВ програма польського уряду, яка допускала викладання української мови в гімназіях і передбачала відкриття українського університету. Г угода між польським урядом і УНДО, яке відмовлялося від антиурядової боротьби, а влада припиняла переслідування українських демократичних організацій, проводила амністію, дозволяла вживати термін «український»

Номер слайду 6

Укажіть основні українські політичні партії та течії в міжвоєнний період у Східній Галичині1 КПЗУ 2 УНП 3 УНДО 4 русини5 «мадярофіли» 6 ОУН 7 «москвофіли»Яка українська партія в 1920—1930-ті рр. мала найбільше представництво в Польському Сеймі?А КПЗУ Б ОУН В УНДО Г УСДПОУН була створена в. А 1928 р. Б 1929 р. В 1930 р. Г 1931р.

Номер слайду 7

Хто із зображених історичних діячів був засновником Організації українських націоналістів (ОУН)Соціальна база Організації українських націоналістів: А буржуазія, багаті та середні селяни. Б колишні військові, що боролися за незалежність України, молодь, студентство. В робітничий клас, підприємці, члени кооперативів. Г селянство, духовенство, інтелектуальна еліта

Номер слайду 8

Сутність Української військової організації: А організація, заснована у Празі групою старшин УГА, що прагнули продовжити боротьбу за незалежність українських земель. Б організація, заснована на Волині з метою продовжити боротьбу за незалежність українських земель шляхом рейдів на територію радянської України. В підпільна організація, створена на Буковині для боротьби з румунською окупацією. Г підпільна організація, створена на Закарпатті для боротьби за незалежну Українську державу на цій території

Номер слайду 9

Сутність Організації українських націоналістів: А організація, метою якої було відновлення ЗУНР, використання всіх можливих методів, зокрема збройну допомогу СРСР, діяла нелегально. Б організація, метою якої була демократична Українська Народна Республіка, використання тільки мирних парламентських методів боротьби, діяла легально. В організація, метою якої було утворення Української Держави, на чолі з Павлом Скоропадським, використання мирних методів боротьби, йшла на компроміс з Польщею, діяла легально. Г організація, метою якої було утворення Української самостійної соборної держави, використання мирних і немирних методів боротьби, зокрема тероризм, діяла нелегально

Номер слайду 10

Сутність поняття«пацифікація»: А заходи з мобілізації західноукраїнської молоді в польську армію. Б поділ землі на дрібні ділянки та роздача їх полякам. В політика окатоличення українського населення, яке перебувало під польською окупацією. Г «умиротворення», «втихомирення», офіційна назва масових репресій режиму Юзефа Пілсудського щодо українців у 1930 р.«осадники»: А охоронні загони польських військ, які розташовувалися в західноукраїнських містах. Б польські колоністи, які осідали на західноукраїнських землях у 20-30-х рр. В польські прикордонники, які використовувалися і для боротьби з українським національним рухом Г спеціальні загони ОУН, які готували збройні акції проти польської влади

Номер слайду 11

Для якого року були характерними події, описані в уривку з історичного джерела: «У селі Копилів Сокальського повіту Львівського воєводства знищене приміщення читальні, подерто бібліотечні книжки і портрети Шевченка і Франка. Після знищення читальні установлено людей перед читальнею і змушено їх кричати: "Хай живе Пілсудський!"...»?А 1919 р. Б 1926 р. В 1930 р. Г 1935 р.

Номер слайду 12

Назвіть особу«Роки життя— 1891-1938. Народився поблизу Львова. Навчався на юридичному факультеті Львівського університету. Воював у Першій світовій війні в складі австрійської армії. У Києві в 1917 р. став одним із засновників і командиром Галицько-Буковинського куреня Січових стрільців. У 1920 р. очолив УВО, а з 1929 р.— ОУН. Убитий московським агентом у Роттердамі». А Степан Бандера Б Євген Коновалець В Микола Лебідь Г Андрій Мельник

Номер слайду 13

Визначте заходи, що характеризують політику польського уряду щодо українських земель у 1927 – 1937 рр. 1 Конституційне закріплення прав українців на власну мову й отримання початкової освіти українською мовою, надання Східній Галичині автономних прав. 2 Пошук порозуміння з українством шляхом створення двомовних шкіл на Волині, призначення українців на високі державні посади. 3 Заборона використовувати терміни «Україна» й «українці», передання українських земель польським осадникам. 4 Запровадження політики «пацифікації», створення табору для політв’язнів у Березі-Картузькій. А 1, 3 Б 2, 4 В 1, 4 Г 2, 3

Номер слайду 14

Домашнє завдання1. Опрацювати матеріали §28 та матеріали відео:«Українські землі у складі Польщі (1921 - 1939) | ЗНО ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» https://www.youtube.com/watch?v=tfq. G75 Np. Wa. I2. Виконати завдання 1-4 с. 189, 1-3 с.196.3. *Підготувати проект «Повсякденне життя населення УСРР/ УРСР та в українських регіонах у складі Польщі у міжвоєнний період: спільне і відмінне»

pptx
Додано
4 липня 2021
Переглядів
1105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку