Конспект уроку Таблиця множення числа 5"

Про матеріал
Метою уроку є перевірити як діти засвоїли вивчені таблиці множення та ділення, навчити складати таблицю множення числа 5, повправлятися у її засвоєнні, використати ці знання під час розв'язування виразів та задач.
Перегляд файлу

Тема: Складання таблиці множення числа 5.

Мета: Вчити складати таблицю множення числа 5, використовувати її знання під час розв’язування задач і вправ.

Розвивати креативне мислення, увагу, пам’ять.

Виховувати інтерес до роботи, наполегливість.

Хід уроку

І. Організація дітей

Ось дзвінок нам дав сигнал.

Працювати час настав.

То ж і ми часу не гаймо,

До роботи приступаймо

- До нас на урок завітав Незнайко. Він чув, що ви активні, креативні, творчі, наполегливі, можете навчити його математики.  Я вважаю, що ми з радістю йому допоможемо.

ІІ. Усні обчислення

1.Гра « Забий гол»

( Встановити відповідність)

 91                                       2*5 +20                               38

 51                                       16:2:4                                   9

  2                                       34+16:4                                30

  34                                     98-21:3                                  3

                                           3*6:2

                                           31+ 4*5

                                           27:3:3

                                          18+2*8

2.      Каліграфічна хвилинка

Написання цифри 5.

ІІІ. Тема і мета уроку

IV. Сприймання  матеріалу

1.Складання таблиці множення числа 5.

(Діти пояснюють, як складається дана таблиця: на основі заміни суми однакових доданків, а також використання переставної властивості множення

(5*2=2*5,  5*3=3*5, 5*4=4*5) .

2. Вправи на вивчення таблиці множення числа 5.

- самостійне читання таблиці;

- знаходження відповіді за початком;( 5*7=)

- називання виразу за відповіддю. (45 – це 5* …)

V.  Фізкультхвилинка

Наші ручки: раз, два, три.

Наші ніжки: раз, два, три.

На носок, на каблучок,

Руки вліво, руки вправо

Ми танцюєм козачок.

Раз- присіли, два- присіли.

Гарний настрій- добре всім.

Покрутились, повертілись

І за столик сіли всі.

VІ. Усвідомлення матеріалу

1.Обчислення значень виразів:

5*3+12=27            5*7-23=12             5*9+50=95

2. Складання задачі за схемою та малюнком (підручник Г. Лишенко

 « Математика» 2 клас с. 98)

-Які квіти зображені?

-Скільки букетів на малюнку?

-Скільки квіток в 1 і 2 букетах?

-Скільки в 3 букеті?

-Чи можна відразу дізнатись скільки всього квіток?

-Про що спочатку дізнаємось?

( Скільки квіток у двох букетах)

-Як дізнаємось скільки всього квіток?

( До кількості квітів у двох букетах додаємо ще 3)

Розв’язання:

5*2+3= 13 (кв.)

3.Розв’язування задачі 6

-читання умови задачі та запитання;

- аналіз задачі:

= Якого кольору квіти використовувала квітникарка для букетів?

=Що відомо про червоні гвоздики?

= Що сказано про білі гвоздики?

=Чи можемо зразу дізнатись скільки білих гвоздик? ( Ні)

=Чому? ( Спочатку потрібно дізнатись скільки червоних гвоздик.

Для цього слід 5*7=35).

= Про що дізнаємось другою дією?

( Скільки всього гвоздик. Для цього до числа червоних гвоздик додаємо 25).

Розв’язання:

5*7=35(гв.)

35+25=60 (гв.)

4.Виконання завдання 7.

-Як обчислити периметр трикутника?

-Чи відомі нам довжини всіх сторін?

(Ні. Потрібно знайти довжину другої та третьої сторони, а тоді обчислити периметр)

3*2=6 (см) – друга сторона;

6-2=4(см)- третя сторона;

3+6+4=13(см) – периметр.

VІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

Незнайкові дуже сподобалось з вами працювати. Він багато навчився і зрозумів, наскільки важливо вивчати математику, вміти розв’язувати задачі, обчислювати вирази, знати таблиці додавання та відніманнячисел,  таблиці множення та ділення. Давайте разом із ним обчислимо значення виразів.

( Приклади 9 – с.98)- самостійне розв’язування

5*6-9=21                      5*9+36=81                   5*8-19=21                   5*4-3=17

5* (12-3)=45                ( 24-19)*7=35              5*(11-5)=30                5*3-4=11

Перевірка виконання.

VІІІ. Підсумок уроку         

docx
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
1035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку