Вивчення модулю Бадмінтон.
Дана гра є дієвим засобом для підвищення загального тонусу, вона чудово знімає напругу, розвиває швидкісні якості, підвищує витривалість.
Якщо сказати десяти незнайомим людям, що бадмінтон - це олімпійський вид спорту, то половина з них щиро здивується. А інша половина здивується тому, що це взагалі вид спорту...
Під час занять бадмінтоном можна легко дозувати фізичне навантаження, що обумовлює користь для здоров'я від цієї гри. Оскільки грати в бадмінтон можна на відкритому повітрі, то це створює прекрасні умови для насичення організму дитини киснем під час виконання рухової активності.
Тип уроку: навчально-тренувальний
Дата проведення: Час проведення:
Місце проведення: спортивна зала
Задачі уроку: 1.Вивчити удар волану зверху.
2.Повторити правила гри у бадмінтон,тримання ракетки,високу та низьку подачу.
3.Сприяти створенню високого емоційного фону на уроці шляхом використання ігрового методу.
4.Розвивати швидкість та координацію.
Інвентар та обладнання : 22 волана,22 бадмінтонні ракетки,7 скакалок,7 гімнастичних палиць, 12 гантель,4 обручи, навчальні картки, магнітофон,дошка для пульсометрії.
Вчитель фізичної культури КЗО СЗШ№15 – Саванець Наталія Анатоліївна м.Дніпро
|
З м і с т |
Дозува ння |
О М В |
1 |
2 |
3 |
4 |
І. 1
2 3
4
5
6 |
Підготовча частина Шикування,пояснення задач уроку,правила з ТБ,вимірювання ЧСС
Перешикування у 4 шеренги Комплекс ЗРВ вправ
Ходьба:-на вшпиньках -на п'ятах -на зовнішній (внутрішній) стороні стопи -напівприсіді Біг - з високим підніманням стегна,с захлестом гомілок -приставним кроком правим (лівим) боком -схресним кроком лівим(правим) боком -спиною вперед - з прискоренням Перешикування в 4 шеренги |
10 хв 2’
30” 4’
30’’
1’ 1’30’’
30” |
В шерензі по одному Правила:УВАГА,ТИША, ОБЕРЕЖНІСТЬ В.П.-о.с.,вимір. - ЧСС Поворотом у русі,вимірювання ЧСС
фронтальний метод роботи Повторення вправ 10-15 раз Під музику В колоні по одному,слідкувати за осанкою З різним положенням рук Відстань 2 кроки По колу Темп повільний Пересування змійкою Слідкувати за диханням Під музику
уступом
|
ІІ. 1.
2. 3.
4.
5.
|
Основна частина Колова треніровка.Робота по картках. Істанція-вправи з г/палицею ІІст.-стрибки на скакалці ІІІст.-піднімання тулуба з положення лежачи ІVст.- вправи з гантелями (почергове піднімання гантелей вгору )
Перешикування в 4 колони Естафета «Човниковий біг»
Вправи з воланом -перекидання волана з однієї руки в іншу -підкидання волана вгору та ловля,те саме з оплеском у долоні -ходьба з воланом на голові -утримати волан на зовнішній стороні стопи,піднявши ногу,те саме з оплеском у долоні під ногою
Вправи з ракеткою та воланом: -тримання ракетки - В.П.-руки вперед. Повертати ракетку вліво,вправо,догори,вни з,до себе - В.П.-те саме. Намалювати у повітрі |
30’ 5’ 2 повт.
30’’ 2’
2’
3’
По 5 р. повт.
|
фронтальний метод роботи Метод колового тренування t роботи на cт.=30’’ t відп.=10’’
Поворотом в русі Повторити пересування бадмінтоніста 3м-6м-12м Вимір. - ЧСС
Фронтально,в 4 -х шеренгах
|
6.
7.
|
вісімку ракеткою - присісти,підняти ракетку паралельно полу - нахилившись доторкнутись ракеткою носків ніг - зробити випад, руку з ракеткою витягти вперед - В.П.-ракетка на підлозі збоку,стрибки через ракетку - Біг навкруги ракетки
-відбивання волана різними способами(правою, лівою рукою),відкритою(закритою) стороною ракетки,сильно(слабо),з касанням ракеткою спини,з поворотом на 360о
Естафета«Зажени волан у коло» влучне попадання воланом у коло
Стійки бадмінтоніста А-висока Б-середня В-низька В.П.- о.с. А-вчитель піднімає руки вгору(треба прийняти високу стійку) Б-в сторони(середню стійку) В –о.с.(низьку стійку)
Удар волану зверху 1-й учень накидає волан рукою вгору 2-й учень виконує удар |
2’
2’
3’
|
Робота в парах
|
8.
9.
|
волану зверху Те саме,але з В.п.-ракетка на підлозі.2-й учень повинен успіти підняти ракетку та виконати удар.
Правила гри у бадмінтон. Гра у бадмінтон,
Вимірювання ЧСС |
2х5’
30’’
|
Правила гри,ТБ
фронтально
Показники навантаження по ЧСС за 10 сек. Високе навантаження -23 уд . Середнє -21 уд . Низьке -17 уд .
|
ІІІ 1
2
3
4
5
|
Заключна частина Шикування в коло
Підсумок за урок
Домашнє завдання
Взятись за руки,підняти їх вгору,сказати„Ми сьогодні молодці” Ходьба „ Грайте,стрибайте, кружляйте на дворі, Хоч і перерви маленькі у школі. Хочу вас бачити всіх я здоровими, Геть всі хвороби! Не будемо кволими!”
|
5’ 30’’
2’
1’
30’’
1’
|
Оцінити дії учнів,вказати на що звернути увагу Розвиток гнучкості та сили м’язів черевного пресу В колі Оплески Вимір. - ЧСС По колу
|