Конспект уроку .Тема " Бадмінтон"

Про матеріал

Вивчення модулю Бадмінтон.

Дана гра є дієвим засобом для підвищення загального тонусу, вона чудово знімає напругу, розвиває швидкісні якості, підвищує витривалість.

Якщо сказати десяти незнайомим людям, що бадмінтон - це олімпійський вид спорту, то половина з них щиро здивується. А інша половина здивується тому, що це взагалі вид спорту...

Під час занять бадмінтоном можна легко дозувати фізичне навантаження, що обумовлює користь для здоров'я від цієї гри. Оскільки грати в бадмінтон можна на відкритому повітрі, то це створює прекрасні умови для насичення організму дитини киснем під час виконання рухової активності.

Перегляд файлу

Тип уроку: навчально-тренувальний

Дата проведення:                       Час проведення:                    

Місце проведення: спортивна зала

Задачі уроку: 1.Вивчити удар волану зверху. 

                          2.Повторити правила гри у бадмінтон,тримання ракетки,високу та низьку подачу.

3.Сприяти  створенню високого емоційного фону на уроці шляхом використання ігрового методу.

4.Розвивати швидкість та координацію.


                           5.Виховувати  стійкі мотивації до  самостійних занять фізичною культурою та спортом. 

Інвентар та обладнання : 22 волана,22 бадмінтонні ракетки,7 скакалок,7 гімнастичних палиць, 12 гантель,4 обручи, навчальні картки, магнітофон,дошка для пульсометрії.

 

 

 

Вчитель фізичної культури КЗО СЗШ№15 – Саванець Наталія Анатоліївна м.Дніпро

 

  

З м і с т

Дозува ння

О М В

1

2

3

4

І.

1

 

 

 

2

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Підготовча частина Шикування,пояснення задач

уроку,правила з ТБ,вимірювання ЧСС

 

Перешикування у 4 шеренги

Комплекс ЗРВ вправ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ходьба:-на вшпиньках

               -на п'ятах

              -на зовнішній

(внутрішній) стороні стопи

               -напівприсіді

Біг

-                     з високим підніманням стегна,с захлестом гомілок -приставним кроком правим

(лівим) боком

      -схресним кроком лівим(правим) боком       -спиною вперед

-                     з прискоренням

Перешикування в 4 шеренги

10 хв 2’

 

 

 

30”

    4’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30’’

 

 

 

 

     1’

1’30’’

 

 

 

 

 

 

   

30”

 

В шерензі по одному

Правила:УВАГА,ТИША,

ОБЕРЕЖНІСТЬ

В.П.-о.с.,вимір. - ЧСС

Поворотом у русі,вимірювання

ЧСС

фронтальний метод роботи Повторення вправ 10-15 раз

Під музику

В колоні по одному,слідкувати за осанкою

З різним положенням рук

Відстань 2 кроки

По колу

Темп повільний

Пересування змійкою

Слідкувати за диханням

Під музику

 

 

 

уступом

 

 

ІІ.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

3.

 

 

 

 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина

Колова треніровка.Робота по картках.

Істанція-вправи з г/палицею

ІІст.-стрибки на скакалці

ІІІст.-піднімання тулуба з положення лежачи

ІVст.- вправи з гантелями (почергове піднімання

гантелей вгору )

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикування в 4 колони

Естафета «Човниковий біг»

 

 

 

Вправи з воланом

-перекидання волана з однієї руки в іншу

-підкидання волана  вгору та ловля,те саме з оплеском у долоні

-ходьба з воланом на голові -утримати волан на зовнішній стороні стопи,піднявши ногу,те саме з оплеском у долоні під ногою

 

 

  Вправи з ракеткою та воланом:

-тримання ракетки - В.П.-руки  вперед. Повертати ракетку вліво,вправо,догори,вни з,до себе

- В.П.-те саме.

Намалювати у повітрі

  30’

5’ 2 повт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30’’

2’

 

 

 

2’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3’

 

По 5 р.

повт.

 

 

 

 

 

фронтальний метод роботи 

Метод колового тренування                t роботи на cт.=30’’ t відп.=10’’

 

 

Поворотом в

русі

Повторити пересування бадмінтоніста 3м-6м-12м

Вимір. - ЧСС

 

Фронтально,в 4 -х

шеренгах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

вісімку ракеткою

-         присісти,підняти  ракетку паралельно полу

-         нахилившись доторкнутись ракеткою носків ніг

-         зробити випад, руку з ракеткою витягти вперед

-         В.П.-ракетка на підлозі збоку,стрибки через ракетку

-         Біг навкруги ракетки 

 

 

-відбивання волана різними способами(правою, лівою рукою),відкритою(закритою) стороною

ракетки,сильно(слабо),з касанням ракеткою спини,з поворотом на 360о

Естафета«Зажени волан у коло» влучне попадання воланом у  коло

 

 

 

Стійки бадмінтоніста 

А-висока

Б-середня

В-низька

В.П.- о.с.

А-вчитель піднімає руки вгору(треба прийняти високу стійку)

Б-в сторони(середню стійку) В –о.с.(низьку стійку)

 

Удар волану зверху 1-й учень накидає волан рукою вгору

2-й учень виконує удар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2’

 

 

 

 

 

2’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота в парах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

волану зверху

Те саме,але з В.п.-ракетка на підлозі.2-й учень повинен успіти підняти ракетку та виконати удар.

 

 

 

 

 

 

 

Правила гри у бадмінтон.

Гра у бадмінтон,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2х5’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30’’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила гри,ТБ

 

 

фронтально

 

        

      Показники навантаження по ЧСС за 10 сек.

       Високе навантаження -23 уд .

        Середнє                      -21 уд .         Низьке                        -17 уд .

 

ІІІ

1

 

2

 

3

 

4

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключна частина

Шикування в коло

 

Підсумок за урок

 

Домашнє завдання

 

Взятись за руки,підняти їх вгору,сказати„Ми сьогодні молодці”

Ходьба

„ Грайте,стрибайте, кружляйте на дворі, Хоч і перерви маленькі у школі.

Хочу вас бачити всіх я здоровими, Геть всі хвороби! Не будемо кволими!”

 

      5

30’’

 

2’

 

1’

 

     30’’

 

1’

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінити дії учнів,вказати на що звернути увагу

Розвиток гнучкості та сили м’язів черевного пресу

В колі Оплески

Вимір. - ЧСС

По колу

 

 

 

 

 

pdf
Додано
10 листопада 2018
Переглядів
2470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку