Конспект уроку.Тема "Футбол"

Про матеріал

Дитина росте в русі. Мої спостереження показують, що сучасні діти більше знаходяться біля телевізора, комп'ютера, мобільного телефону. Вони мало спілкуються з друзями, проявляють почуття байдужості.

Школярі під час навчального процесу малорухливі, їхні органи і системи життєдіяльності втрачають здатність правильно функціонувати. За роки роботи прийшла до висновку, що потрібно частіше залучати дітей до рухливої гри, проводити естафети, які сприяють покращенню настрою і зміцненню здоров'я, проводити спортивні заходи.

Ігрові технології – важливий засіб всебічного виховання дітей шкільного віку. Рухливі ігри на уроці – це доступний і дуже ефективний метод дії на дитину. В грі використовую звичайні рухи в розважальній і ненав'язливій формі.

Перегляд файлу

futebol-logo-illustration-48291027.jpgКонспект уроку

з фізичної культури

для учнів 5 -А  класу

ВАРІАТИВНИЙ МОДУЛЬ «ФУТБОЛ»

Саванець Наталія Анатоліївна

учитель фізичної культури

КЗО СЗШ№15 ДМР

спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

Дата проведення:__________ Час проведення:__________

 Місце проведення :спортивна зала

Модуль: Футбол.

Тема уроку. Техніка удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи, зупинка

підошвою .

Мета: оновлення рухової пам`яті шляхом повторення отриманих навичок та

вмінь; виховання ініціативності, самостійності, творчої активності,

взаємодії з партнерами команди; активізація пізнавального інтересу до

уроків футболу.

Завдання:

1. Повторити техніку удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи та

техніку зупинки підошвою.

2. Закріпити техніку ведення м’яча вивченими способами.

3. Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей, швидкості, спритності,

сили.

Очікувані результати:

Учень виконує:

- удар внутрішньою стороною стопи, зупинку підошвою;

- ведення м’яча вивченими способами;

Тип уроку: повторення та закріплення знань.

Інвентар: футбольні м’ячі (10шт.), 2 комплекти манішок, 3 координаційні доріжки, скакалки,гімнастичні лави,футбольні ворота,фішки.

 

deca-sport.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

 

Ос. гр.

Під

гр.

Сп.

м.г.

І. Підготовча частина - 10 хв.

1. Шикування в шеренгу.

Привітання:

«Футбол - улюбленіша гра!

Фізкульт – привіт!

Фізкульт –ура!»

Повідомлення завдань уроку.

2. Інструктаж з правил БЖД на уроці

футболу.

 

 

 

1. Різновиди ходьби:

- на носках, руки на пояс;

- на п'ятках, руки за голову;

- перекатом з п`ятки на носок.

 

 

2. Біг та його різновиди:

- рівномірний біг;

 

 

 

 

 - з високим підніманням стегна;

- з закиданням гомілки ;

 

 

 

-приставним кроком, лівим боком;

- приставним кроком правим боком;

- спиною вперед;

- біг з прискоренням.

 

 

 

 

 

 

Вправи на відновлення дихання.

 

 

 

3.Вправи врусі.

1ab1abc63bbf81ec6fa0f672ea9111abc.jpg

 

 

ІІ.Основна частина-30хв.

1.Імітаціні рухи футболіста під час гри.

 

2.Перешикування в колону по 3.

 

3.Вправи на координаційній доріжці.

Без названия.pngБез названия (1).pngimage009.png

4.Гра на увагу "Ворота,штанга,гол!"

5.Колове тренування:

1ст.-стрибки на скакалці

2ст.-тримання"планки"

3ст.-піднімання тулуба з положення лежачи на спині

6.Технічні дії футболіста з м'ячем:

-техніка гри воротаря

1-2(2).jpg

 

 

 

 

18-19.jpg

 

Рис. 10.jpg

- удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи та зупинка підошвою

 

 

2.png

 

 

 

 

 

 

 

-ведення м'яча правою та лівою ногою

 

img-GaG70m.jpg

 

 

-удари  по  "воротах"

Удар по воротам.gif

 

7. Повтрити правила гри у футбол.

8.Гра у футбол.

article_18.jpg

ІІІ.Заключна частина-5 хв.

1.Шикування в шеренгу

2.Біг

3.Вправи на востановлення дихання

4.Підведення підсумків роботи.

5. Домашнє завдання:

- відпрацьовувати удари по м’ячу

внутрішньою стороною стопи в стіну з

відстані 5 - 10м;

- присідання 3х12 разів (хлопці)

3х 8 разів (дівчата)

«- Попрацювали дуже плідно?...

- В футбол пограли на ура?...

- Оцінку ставлю всім «відмінно»!

- В футбол щоб грали ви щодня!»

 

 

30''

 

 

 

 

30''

30''

 

 

 

 

по

 

 

 

 

2хв

 

 

 

 

 

по

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30"

 

 

 

4хв

 

по

10

повт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

30"

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

1хв

 

6хв

 

 

 

 

7хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

2х5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30"

30"

1'

2'

1'

 

 

 

30''

 

 

 

 

30''

30''

 

 

 

 

по

 

 

 

 

1хв

 

 

 

 

 

по

6м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30"

 

 

 

4хв

 

по

8

повт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

30"

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

1хв

 

4хв

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30"

ход.

1'

2'

1'

 

30''

 

 

 

 

30''

30''

 

 

 

 

по

 

 

 

 

К

Р

О

К

О

М

 

 

 

 

К

Р

О

К

О

М

 

 

 

 

 

30"

 

 

 

4хв

 

по

6

Повт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

30"

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

1хв

 

-

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30"

ход.

1'

2'

1'

 

Дотримуватися дистанції.

Звернути увагу на

зовнішній вигляд учнів і

самопочуття.

Звернути увагу на самопочуття учнів на початку уроку.

 

Дотримуватись інтервалу та

дистанції.

Темп середній.

Стежити за поставою.

 

Зберігати дистанцію.

Спину тримати прямо, лікті розведені.

Дотримуватись заданого

темпу руху.

Спину тримати прямо.

Максимальний темп руху з мінімальним пересуванням

уперед, робота рук.

Верхня частина тулуба

розслаблена.

Погляд назад через ліве плече.

В колоні по одному,відстань 2 кроки

 

 

 

Слідкувати за зовнішніми признаками втоми учнів

Дистанція 2 м.

 

Повороти головою робити обережно

 

Рухи руками з max амплітудою

 

Тримати спину рівно

 

Дивитись на 1м. вперед - униз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В колоні по одному

 

Поворотом у русі

 

 

1455172815641_bulletin.jpgпоточно

 

t роботи на ст.-30"

t відпочинку-15"

 

 

Робота у 3-х, фронтально.

Вправи виконувати за свистком.

 Погляд на партнера

Слідкувати за правильним виконанням технічних дій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за положенням

стопи при передачі

 

 

5.png

 

 

 

 

 

 

Ведення м`яча без зорового

контролю.

 

 

 

 

 

На точність

 

 

 

 

 

 

 

4 команди

Слідкувати за правилами гри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В колонні по одному

Дихальні вправи

Похвалити тих,хто старанно працював

 

 

DSC02239.JPG

 

 

DSC02176.JPG

DSC02178.JPG

DSC02193.JPG

DSC02201.JPG

DSC02219.JPG

DSC02212.JPG

docx
Додано
15 листопада 2018
Переглядів
1750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку