Дитина росте в русі. Мої спостереження показують, що сучасні діти більше знаходяться біля телевізора, комп'ютера, мобільного телефону. Вони мало спілкуються з друзями, проявляють почуття байдужості.
Школярі під час навчального процесу малорухливі, їхні органи і системи життєдіяльності втрачають здатність правильно функціонувати. За роки роботи прийшла до висновку, що потрібно частіше залучати дітей до рухливої гри, проводити естафети, які сприяють покращенню настрою і зміцненню здоров'я, проводити спортивні заходи.
Ігрові технології – важливий засіб всебічного виховання дітей шкільного віку. Рухливі ігри на уроці – це доступний і дуже ефективний метод дії на дитину. В грі використовую звичайні рухи в розважальній і ненав'язливій формі.
Конспект уроку
з фізичної культури
для учнів 5 -А класу
ВАРІАТИВНИЙ МОДУЛЬ «ФУТБОЛ»
Саванець Наталія Анатоліївна
учитель фізичної культури
КЗО СЗШ№15 ДМР
спеціаліст вищої категорії,
старший учитель
Дата проведення:__________ Час проведення:__________
Місце проведення :спортивна зала
Модуль: Футбол.
Тема уроку. Техніка удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи, зупинка
підошвою .
Мета: оновлення рухової пам`яті шляхом повторення отриманих навичок та
вмінь; виховання ініціативності, самостійності, творчої активності,
взаємодії з партнерами команди; активізація пізнавального інтересу до
уроків футболу.
Завдання:
1. Повторити техніку удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи та
техніку зупинки підошвою.
2. Закріпити техніку ведення м’яча вивченими способами.
3. Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей, швидкості, спритності,
сили.
Очікувані результати:
Учень виконує:
- удар внутрішньою стороною стопи, зупинку підошвою;
- ведення м’яча вивченими способами;
Тип уроку: повторення та закріплення знань.
Інвентар: футбольні м’ячі (10шт.), 2 комплекти манішок, 3 координаційні доріжки, скакалки,гімнастичні лави,футбольні ворота,фішки.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки
|
|||
Ос. гр. |
Під гр. |
Сп. м.г. |
|||
І. Підготовча частина - 10 хв. 1. Шикування в шеренгу. Привітання: «Футбол - улюбленіша гра! Фізкульт – привіт! Фізкульт –ура!» Повідомлення завдань уроку. 2. Інструктаж з правил БЖД на уроці футболу.
1. Різновиди ходьби: - на носках, руки на пояс; - на п'ятках, руки за голову; - перекатом з п`ятки на носок.
2. Біг та його різновиди: - рівномірний біг;
- з високим підніманням стегна; - з закиданням гомілки ;
-приставним кроком, лівим боком; - приставним кроком правим боком; - спиною вперед; - біг з прискоренням.
Вправи на відновлення дихання.
3.Вправи врусі.
ІІ.Основна частина-30хв. 1.Імітаціні рухи футболіста під час гри.
2.Перешикування в колону по 3.
3.Вправи на координаційній доріжці.
4.Гра на увагу "Ворота,штанга,гол!" 5.Колове тренування: 1ст.-стрибки на скакалці 2ст.-тримання"планки" 3ст.-піднімання тулуба з положення лежачи на спині 6.Технічні дії футболіста з м'ячем: -техніка гри воротаря
- удару по м’ячу внутрішньою стороною стопи та зупинка підошвою
-ведення м'яча правою та лівою ногою
-удари по "воротах"
7. Повтрити правила гри у футбол. 8.Гра у футбол.
ІІІ.Заключна частина-5 хв. 1.Шикування в шеренгу 2.Біг 3.Вправи на востановлення дихання 4.Підведення підсумків роботи. 5. Домашнє завдання: - відпрацьовувати удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи в стіну з відстані 5 - 10м; - присідання 3х12 разів (хлопці) 3х 8 разів (дівчата) «- Попрацювали дуже плідно?... - В футбол пограли на ура?... - Оцінку ставлю всім «відмінно»! - В футбол щоб грали ви щодня!»
|
30''
30'' 30''
по 9м
2хв
по 9м
30"
4хв
по 10 повт
1хв
30"
3хв
1хв
6хв
7хв
1хв 2х5хв.
30" 30" 1' 2' 1'
|
30''
30'' 30''
по 9м
1хв
по 6м
30"
4хв
по 8 повт
1хв
30"
3хв
1хв
4хв
5хв
1хв-
30" ход. 1' 2' 1' |
30''
30'' 30''
по 9м
К Р О К О М
К Р О К О М
30"
4хв
по 6 Повт
1хв
30"
3хв
1хв
-
-
1хв-
30" ход. 1' 2' 1' |
Дотримуватися дистанції. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і самопочуття. Звернути увагу на самопочуття учнів на початку уроку.
Дотримуватись інтервалу та дистанції. Темп середній. Стежити за поставою.
Зберігати дистанцію. Спину тримати прямо, лікті розведені. Дотримуватись заданого темпу руху. Спину тримати прямо. Максимальний темп руху з мінімальним пересуванням уперед, робота рук. Верхня частина тулуба розслаблена. Погляд назад через ліве плече. В колоні по одному,відстань 2 кроки
Слідкувати за зовнішніми признаками втоми учнів Дистанція 2 м.
Повороти головою робити обережно
Рухи руками з max амплітудою
Тримати спину рівно
Дивитись на 1м. вперед - униз
В колоні по одному
Поворотом у русі
поточно
t роботи на ст.-30" t відпочинку-15"
Робота у 3-х, фронтально. Вправи виконувати за свистком. Погляд на партнера Слідкувати за правильним виконанням технічних дій.
Слідкувати за положенням стопи при передачі
Ведення м`яча без зорового контролю.
На точність
4 команди Слідкувати за правилами гри
В колонні по одному Дихальні вправи Похвалити тих,хто старанно працював |
|