Задачи:
1.Удосконалювати техніку ведення м'яча, передачі та ловіння м'яча, кидків м'яча у кошик.
2. Розвиток координації рухів, спритності, швидкісних і силових якостей.
3.Сприяти формуванню в учнів рухових умінь та навичок з використанням рухливих ігор та естафет з елементами баскетболу.
4.Сприяти збагаченню рухового досвіду учнів під час спортивних розваг.
План-конспект
урока з фізичної культури
для учнів 3-х класів
Копила В.В.
Тема: Удосконалення виконання технічних прийомів гри у баскетбол .
Ціль: Формування і розвиток рухових навичок в учнів.
Задачи:
Место проведения: спортивний зал.
Инвентарь: б/б м’ячі, фішки, набивні м’ячі
Части урока |
ЗМІСТ |
ДОЗУВАННЯ |
ОМУ |
1.Підготовча частина.
2.Основна частина.
3.Заключна частина. |
1.1. Шикування, привітання, повідомлення задач уроку. Опитування: «Правила баскетболу». Правила техніки безпеки під час занять баскетболом. Замір ЧСС.
1.2.Жонглювання м’ячем на місці
1.3. Жонглювання м’ячем у русі
1.4.Рухлива гра для удосконалення техніки ведення м’яча «Автобус». 6 набивних м’ячей покласти у різні кути залу(це автобус). У кожної дитини м’яч. У обмеженому майданчику усі виконують ведення у русі. По свистку у кожний автобус сідає три дитини. Зайвий програв. Замір ЧСС.
2.1. Рухлива гра для удосконалення техніки ведення «Вовк у рові» Бокові лінії в/б майданчику - края рову. На одній стороні - «вівці» з м’ячами, посередині – три «вовки». Виконуючи ведення, «вівці» повинні перебігти на інший бік «Вовки» повинні осаліти якомога більше «овець».
2.2. Рухлива гра для удосконалення техніки передач та ловіння м’яча «Боротьба за м'яч». У грі беруть участь дві команди. Майданчик обмежений. Капітани команд виходять на середину майданчика. Всі інші гравці встають парами на майданчику: один гравець - з першої команди, другий-з іншої. М'яч підкидають між капітанами. Вони повинні зловити або відбити м'яч своєму гравцю. Заволодівши м'ячем, гравець намагається виконати передачу гравцям своєї команди. Гравці іншої команди намагаються перехопити м'яч (відбити, зловити). Завдання граючих - зробити 5 передач поспіль між своїми гравцями. Команда, якій це вдається, отримує очко, і гра починається спочатку з середини майданчика. Якщо м'яч перехоплений суперником, то підрахунок кількості передач починається заново. Виграє команда, яка набрала більше очок. Замір ЧСС.
2.3. Естафета для удосконалення техніки кидків м’яча у кошик. Поділити клас на дві команди. Одна команда - біля одного кошика, друга - біля іншого в колону один за одним обличчям до щита. У кожної команди один м’яч. Передавати м’яч назад. Останній веде м’яч до кошика та виконує кидок(забити гол з трьох спроб). Веде м’яч до колонки,стає першим та передає назад. І так далі. Перемагає команда,у якої більше влучень. Гра на час. 2.3.1.передавати м’яч над головою; 2.3.2.передавати м’яч між ногами. Замір ЧСС.
3.1.Вправа на відновлення «Велетні і карлики». Велетні-руки вгору,карлики-упор присів. 3.2. Шикування, підведення підсумків уроку. Домашнє завдання. Замір ЧСС.
|
3 хв.
7 хв.
7 хв.
7 хв.
7 хв.
3 хв. 3 хв.
1 хв.
2 хв.
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і чіткість шикування. .
Стежити за правильністю виконання вправ. Чітке пояснення, правильний показ, під рахунок.
Не можна виштовхувати того,хто вже сів. М’яч тримати в руках. Діти,що програли,виконують жонглювання на місці.
Якщо «вівця» забігла за лінію,«вовк» вже не може її спіймати. Діти,що програли,виконують жонглювання на місці.
Правила: не можна виривати м'яч, його можна тільки вибивати і перехоплювати; якщо м'яч вилетить за межі майданчика, то він скидається за бокової лінії; якщо м'яч схопили два гравці, то кидають між ними спірний м'яч; з м'ячем бігати не можна, тільки можна вести ; якщо під час гри противник допустив грубість (вирвав м'яч, навмисне штовхнув), м'яч передається постраждалої команді.
М’яч не можна передавати через одного.
Відновити дихання і привести в нормальний стан всі системи організму після роботи. |