Урок "Формування і розвиток рухових навичок в учнів. "

Про матеріал

Задачи:

1.Удосконалювати техніку ведення м'яча, передачі та ловіння м'яча, кидків м'яча у кошик.

2. Розвиток координації рухів, спритності, швидкісних і силових якостей.

3.Сприяти формуванню в учнів рухових умінь та навичок з використанням рухливих ігор та естафет з елементами баскетболу.

4.Сприяти збагаченню рухового досвіду учнів під час спортивних розваг.

Перегляд файлу

План-конспект

 урока з фізичної культури

для учнів 3-х класів

Копила В.В.

 

Тема:  Удосконалення виконання технічних прийомів гри у баскетбол .

 

Ціль: Формування і розвиток рухових навичок в учнів.

 

Задачи: 

  1. Удосконалювати техніку ведення м’яча, передачі та ловіння м’яча, кидків м’яча у кошик.
  2.  Розвиток координації рухів, спритності, швидкісних і силових якостей.
  3. Сприяти формуванню в учнів рухових умінь та навичок з використанням рухливих ігор та естафет з елементами баскетболу.
  4. Сприяти збагаченню рухового досвіду учнів під час спортивних розваг.

 Место проведения:  спортивний зал.

 

 Инвентарь: б/б м’ячі, фішки, набивні м’ячі


Части урока

ЗМІСТ

ДОЗУВАННЯ

ОМУ

1.Підготовча частина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Основна частина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Заключна частина.

1.1. Шикування, привітання, повідомлення задач уроку. Опитування: «Правила баскетболу». Правила техніки безпеки під час занять баскетболом.  Замір ЧСС.

 

1.2.Жонглювання м’ячем на місці

 

 

1.3.  Жонглювання м’ячем у русі

 

 

 

1.4.Рухлива гра для удосконалення техніки ведення м’яча «Автобус».

6 набивних м’ячей покласти у різні кути залу(це автобус). У кожної дитини м’яч. У обмеженому майданчику усі виконують ведення у русі. По свистку у кожний автобус сідає три дитини. Зайвий програв.

Замір ЧСС.

 

2.1. Рухлива гра для удосконалення техніки ведення «Вовк у рові»

Бокові лінії в/б майданчику - края рову. На одній стороні - «вівці» з м’ячами, посередині – три «вовки». Виконуючи ведення, «вівці» повинні перебігти на інший бік «Вовки» повинні осаліти якомога більше «овець».

 

2.2. Рухлива гра для удосконалення техніки передач та ловіння м’яча  «Боротьба за м'яч».

  У грі беруть участь дві команди. Майданчик обмежений. Капітани команд виходять на середину майданчика. Всі інші гравці встають парами на майданчику: один гравець - з першої команди, другий-з іншої. М'яч підкидають між капітанами. Вони повинні зловити або відбити м'яч своєму гравцю. Заволодівши м'ячем, гравець намагається виконати передачу гравцям своєї команди. Гравці іншої команди намагаються перехопити м'яч (відбити, зловити). Завдання граючих - зробити 5 передач поспіль між своїми гравцями. Команда, якій це вдається, отримує очко, і гра починається спочатку з середини майданчика. Якщо м'яч перехоплений суперником, то підрахунок кількості передач починається заново. Виграє команда, яка набрала більше очок.

Замір ЧСС.

 

2.3. Естафета для удосконалення техніки кидків м’яча у кошик.

Поділити клас на дві команди. Одна команда - біля одного кошика, друга - біля іншого в колону один за одним обличчям до щита. У кожної команди один м’яч. Передавати м’яч назад. Останній веде м’яч до кошика та виконує кидок(забити гол з трьох спроб). Веде м’яч до колонки,стає першим та передає назад. І так далі. Перемагає команда,у якої більше влучень. Гра на час.

2.3.1.передавати м’яч над головою;

2.3.2.передавати м’яч між ногами.

Замір ЧСС.

 

 

3.1.Вправа на відновлення «Велетні і карлики».

Велетні-руки вгору,карлики-упор присів.

3.2. Шикування, підведення підсумків уроку. Домашнє завдання. Замір ЧСС.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

3 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів і чіткість шикування.

.

 

 

Стежити за правильністю виконання вправ. Чітке пояснення, правильний показ, під рахунок.

 

 

 

 

Не можна виштовхувати того,хто вже сів.

М’яч тримати в руках. Діти,що програли,виконують жонглювання на місці.

 

 

 

 

 

Якщо «вівця» забігла за лінію,«вовк» вже не може її спіймати. Діти,що програли,виконують жонглювання на місці.

 

 

 

 

 

 

Правила: не можна виривати м'яч, його можна тільки вибивати і перехоплювати; якщо м'яч вилетить за межі майданчика, то він скидається за бокової лінії; якщо м'яч схопили два гравці, то кидають між ними спірний м'яч; з м'ячем бігати не можна, тільки можна вести ; якщо під час гри противник допустив грубість (вирвав м'яч, навмисне штовхнув), м'яч передається постраждалої команді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М’яч не можна передавати через одного.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відновити дихання і привести в нормальний стан всі системи організму після роботи.

 

doc
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку