КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 16 ІМЕНІ ОЛЕКСІЯ БРАТУШКИ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Конспект уроку
«Тваринний світ»
у 2 класі
Підготувала Губар Оксана Михайлівна
Тема: Тваринний світ.
Мета: навчальна: продовжувати знайомити учнів з тваринним світом, практикувати усне мовлення, вправи на аудіювання та розвиток артикуляційного апарату;
розвиваюча: розвивати мовленнєві навички дітей з теми “Animals” із використанням ігор, стимулювати мовно-розумову активність учнів, розвивати мовну реакцію, оперативну пам’ять, культуру спілкування англійською мовою;
виховна: виховувати інтерес до предмету.
Тип уроку: урок використання знань, умінь та навичок.
Обладнання: малюнки із зображеннями тваринок (lion, fox, tiger, wolf, bear, elephant, crocodile, squirrel, parrot), касета з піснею, картки.
1) Greeting
Good morning, children! I am glad to see you. How are you?
Ps.:
I am fine I am gay I am happy today. |
I am bad I am sad I am not very glad. |
Вірш “My monkey is clever”
2.)Phonetic drill
Sounds [h], [v], [w], [s], [z] за схемою: T-Ps-P1.
3) Aim: Діти, сьогодні ми вирушаємо у подорож до країни тварин, але для цього нам треба дечого навчитись. Отже починаємо!
4) A)Зупинка “Guessing” And now we have the first task. Look at the blackboard. You can see some pictures(на дошці ви бачите малюнки із зображенням різних тваринок). За моєю командою “Close your eyes” ви закриваєте очі, я ховаю малюнок. Потім я даю команду “Open your eyes”, ви відкриваєте очі та вгадуєте , якої тваринки не вистачає. Ok? Do you remember me? Let’s start.
T.: Діти, подивіться, що це у мене в руках? Це завдання із загадками, і на них треба відповісти. Let’s start.
1) It is red. It has a big and nice tail. (A fox)
2) It is brown. It is very big. It likes to sleep in winter. (A bear)
3) It is green. It has a big mouth. (A frog)
4) It is big, it is grey. It has a big nose. (An elephant)
5) It is red, yellow, and green, brown. It can speak. (A parrot)
C) Зупинка “Describe the animal”. Монологічне мовлення
T.: А зараз ви самі по черзі спробуєте описати якусь тваринку, а ми разом будемо відгадувати. Дати малюнок тваринки учневі(клас малюнка не бачить), щоб він описав її, а клас відгадав, хто зображений.
D) Зупинка “Crossword”.
T.: Для наступного завдання нам треба розділитись на дві команди. Кожній команді приготовано кросворд. Діти на швидкість усією командою виконують кросворди.
e |
l |
p |
h |
a |
n |
t |
|
|
b |
e |
a |
r |
|
|
|
||||||
|
n |
e |
c |
k |
|
l |
i |
o |
n |
||||||||||||
t |
a |
i |
l |
|
g |
i |
r |
a |
f |
f |
e |
|
|
||||||||
|
m |
o |
u |
s |
e |
|
|
h |
i |
p |
p |
o |
|||||||||
b |
e |
a |
r |
|
|
|
h |
o |
r |
s |
e |
||||||||||
l |
i |
o |
n |
|
|
c |
a |
t |
|
|
|||||||||||
|
n |
e |
c |
k |
|||||||||||||||||
t |
i |
g |
e |
r |
|||||||||||||||||
E) Зупинка “A song” T.: І ось прийшов час для наступного та для останнього завдання. Потрібно заспівати пісню, а рядочки в ній переплутані. Зберіть правильно всю пісню. Учитель роздає дітям переплутані рядочки із пісні. Діти слухають запис пісні, а потім складають рядочки.
Can you see the monkey in her cage?
Can you see the monkey in her cage?
Can you see the monkey…
Can you see the monkey…
Can you see the monkey in her cage?
Can you hear the lion in his cage?
Can you hear the lion in his cage?
Can you hear the lion…
Can you hear the lion…
Can you hear the lion in his cage?
А я пропоную ще вам одну пісню, щоб вивчити:
1) Let’s go, Mummy to the zoo,
On Sunday, on Sunday
I’d like to see a kangaroo,
On Sunday, on Sunday.
2) It’s so funny with it’s bag
And a long tail, and a long tail,
Let’s go, Mummy to the zoo
On Sunday, on Sunday.
T.: The lesson is over. Я дуже рада, що ми добре попрацювали сьогодні і активним учням я хочу роздати картки: “Very good”, “Good”(“Not good”).
5) Homework
Вивчити пісню “Can you see the monkey in her cage?”