КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 16 ІМЕНІ ОЛЕКСІЯ БРАТУШКИ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Конспект уроку
«У зоопарку»
у 2 класі
Підготувала Губар Оксана Михайлівна
Тема: У зоопарку
Мета: навчальна: повторити вивчені слова по темі «У зоопарку», повторити вирази класного вжитку, практика усного мовлення , письма, продовжувати вчити учнів описувати тварин за їх ознаками;
розвиваюча: розвивати пам’ять, увагу та мислення на уроці;
виховна: виховувати інтерес до предмету.
Тип уроку: засвоєння умінь та навичок.
Обладнання: картки із завданнями, підручник, лексика.
Stand up, please! Good morning, children!
My monkey is clever.
My rabbit is blue.
My rabbit says: “Good morning!”.
And so you!
Let’s start our English lesson now.
Dear children, сьогодні на уроці ми побуваємо у зоопарку, виконаємо цікаві завдання, дізнаємося нове про тварин.
Намалювати свою улюблену тваринку та описати її.
А зараз давайте пригадаємо тварин, яких ми знаємо, щоб не заблукати у зоопарку. Учитель показує малюнки тварин, а учні називають їх:
A fox, a lion, a parrot, a hippo, a bear, a penguin, a snake, a giraffe. Well done, children!
А тепер повторимо не лише назви тварин, а й інші слова по темі “Animals”. Діти стають у коло і передають м’ячик, називаючи слова з теми “Animals”: head, feed, cage, zoo, wild, domestic, tail, neck, body, animal, ears, skin, nose, eyes, mouth, teeth + назви тварин.
У зоопарку(куди ми приїхали) трапилася несподіванка: на кожній клітці є табличка з написом – назва тварини, але хтось переплутав букви у словах і відвідувачі не знають, хто знаходиться у клітці. Look at the blackboard! Discover what word it is. Діти виконують у зошиті:
kneomy – monkey
onli – lion
gooraank – kangaroo
erab – bear
efergiaf – giraffe
anterphel – elephant
seitorot – tortoise
seomu – mouse
naeks – snake
bibtar – rabbit
oxf – fox
resho – horse.
T.: Well done, children!
6) Physical activity Do “Hands up…”
А ще ми сьогодні дізнаємося назву ще однієї тварина: У підручнику с.40 – 44.
A camel. It is a camel. It lives in a dessert.
Діти у зошитах пишуть ці речення по верблюда, пишуть у словники:
A camel [kæməl] верблюд
Dessert [dezət] пустеля
Camel lives at the zoo too.
T.: Здогадайтесь, хто описаний у цьому вірші
Try to guess what the animal it is :
It looks like a camel
It looks like a camel
But it can’t be a camel
Because it’s blue!
It looks like a hippo
But it can’t be hippo
Because it jumps like a kangaroo.
It looks like a penguin
But it can’t be a penguin
Because it’s climbing up a tree!
It looks like a rabbit
Because it’s bigger than you and me!
Yes, it is monkey.
Imagine that you are an animal. Describe yourself. Stand in a circle.
1) I am a dog. I am a domestic animal. My name is Butch. I like to eat meat
|
2) I am a crocodile. I am green. I can swim very well.
|
3) I am a tiger. I am strong. I can run very fast.
|
T.: Listen to the description of the animal and guess this animal.
It can walk
It’s very, very big and fat.
No fingers, no toes.
But, oh, what a big nose!
Ps.: An elephant.
10) Summarizing Today all of you have worked very hard and well. I think now you know the names of animals and can describe them.
Вивчити вірш “It looks like a camel”. Good bye, dear pupils. Have a nice day!
1