КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 16 ІМЕНІ ОЛЕКСІЯ БРАТУШКИ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Конспект уроку
«Тварини. Я можу, не можу»
у 2 класі
Підготувала Губар Оксана Михайлівна
Тема: Тварини. Я можу, не можу.
Мета: навчальна: ознайомити учнів з новими словами та практикувати в їх вживанні: A dolphin, ugly, beautiful, повторити слова: a lion, an elephant, повторити вживання: can, cannot, буквосполучення ow;
розвиваюча: розвивати навички усного мовлення, увагу та мислення на уроці;
виховна: виховувати любов до тварин, природи, оточуючого світу.
Тип уроку: засвоєння умінь та навичок.
Обладнання: підручник, малюнки для введення нових лексичних одиниць, зошит.
Stand up, please! Учні та учитель вітають один одного віршем “My monkey is clever”.
Today’s topic is “Animals”. Today we are going to learn the new words, read words with ow, learn new warming – up.
Вивчити вірш “It looks like a camel”.
Вивчимо нову розминку:
I’ve got a dog
His name is Jack.
His head is white,
His nose is black,
I have a cat
My cat is black
My cat is fat
My cat likes rat.
My friend has a rat.
It lives in his hat.
A very nice rat
But it’s afraid of the cat.
До дошки прикріплений малюнок дельфіна, таблички з написами ugly, beautiful. Окремо: малюнки слона та лева.
T.: Look at the pictures and name them. (Учитель пише по черзі ці слова, вимовляючи їх, потім викликає декількох учнів промовити їх). Now open your vocabularies. Write down the words. (Учні переписують з дошки нові слова з транскрипцією та перекладом). Open your books at page 117. Read the words (Чотири – п’ять учнів за бажанням читають слова).
Учні складають діалоги із словами ugly, beautiful, lion, elephant
Повторити граматичний матеріал: can, cannot. T.: Children make up dialogues:
Can you fly?
T.: Let’s play the game “Simon says”.
Гра проводиться з командами: Touch your nose/ face/ eyes/ ears/ neck/ body/head/ hair/toes/ legs/ feet.
8)Grammar
Повторення граматичного матеріалу. Учні ланцюжком складають речення до малюнків на с.117
T.: Page 117. Point and say. Chain drill.
Read ow [au]:
clown
cow
bow
Reading p.118. Read after me: and, can, hand, animal, rabbit, Africa. Now you read (два – три учні читають слова).
Now you know new words: dolphin, ugly, beautiful, how to read ow.
Вивчити нові слова, розминку, читати с.117.Stand up, please! The lesson is over! Good bye!