Конспект уроку у 2 класі за темою "Clothes. What are you wearing?"

Про матеріал
Конспект уроку у 2 класі за темою "Clothes. What are you wearing?" Урок проводиться наприкінці вивчення теми "Одяг" для закріплення та узагальнення знань.
Перегляд файлу

Theme: Clothes. What are you wearing?

Objectives:

  1. закріплювати вживання вивченої лексики з теми «Одяг», вміння описувати одяг людей за допомогою конструкцій He’s wearing…/ She’s wearing…; складати речення до малюнків, розв’язувати кросворд, співати пісню «Every day I put on my shoes»;
  2. розвивати навички діалогічного мовлення  (конструкція  Is he/she wearing…? Yes, he/she is. No, he/she isn’t.), аудіювання, читання та письма;

Materials: роздатковий матеріал, картки зі словами True/False, кросворд, аудіоматеріал до розминки, наочність до лексики уроку.

Outcomes: Наприкінці уроку учні зможуть описувати одяг людей за допомогою конструкцій He’s wearing…/ She’s wearing…; складати речення до малюнків, розв’язувати кросворд, співати пісню «Every day I put on my shoes»; запитувати та відповідати про одяг людини, використовуючи конструкцію Is he/she wearing…? Yes, he/she is. No, he/she isn’t.

Хід уроку:

  1. Організаційний момент.
  1. Розповідь вірша.

Good morning, good morning,

Good morning to you!

Good morning, good morning,

I’m glad to see you!

  1. Читання дати.

What is the date today? – Today is ______, the ____ of ______.

  1. Актуалізація опорних знань.

1) Фонетична розминка.

Let’s revise rules of reading.

ir [3:] skirt shirt girl

ow, ou [au] blouse trousers brown

wh [w] whistle white   wh [h] who whose

                     sh [ʃ] shoes she T-shirt 

ck [k] jacket socks black

ng [ŋ] wearing ring

               2) Розповідь вірша (колективно та індивідуально).

  • C:\Users\Наталья\Desktop\Черкашин Егор\istockphoto-472301363-612x612.jpgC:\Users\Наталья\Desktop\Черкашин Егор\goat-in-santa-coat-vector-3133946.jpgC:\Users\Наталья\Desktop\Черкашин Егор\500_F_275123740_CelvKJLKuvblULvZbNbtTPzY1fG95Y08.jpgC:\Users\Наталья\Desktop\Черкашин Егор\41d9f477e3e63d1008e4891a9d1e7049.jpgThe cat put on my hat.

The mouse put on my blouse.

The goat put on my coat.

The butterfly put on my tie.

 

C:\Users\Наталья\Desktop\Черкашин Егор\red-shoes-for-girls-vector-9800528.jpg   3) Скоромовка

 sh [ʃ] Cindy’s shoes are on the shelf.

                4)Повторення лексики.

  1. Індивідуальна робота за роздатковим матеріалом по варіантах. 2 учні працюють за цими ж завданнями за дошкою. Draw lines.

               I variant    

socks

shirt

skirt

dress

blouse

trousers

shoes

 [dres]

['traʊzəz]

 [ʃɜːt]

[sɒks]

[blaʊz]

[ʃuːz]

[skɜːt]

   

                      II variant

hat

dress

blouse

trousers

gloves

jacket

jeans

C:\Users\Наталья\Downloads\Белозёрова О.В. - Тематические карточки - 2008\Clothes\17.jpg

C:\Users\Наталья\Downloads\Белозёрова О.В. - Тематические карточки - 2008\Clothes\1.jpg

C:\Users\Наталья\Downloads\Белозёрова О.В. - Тематические карточки - 2008\Clothes\22.jpg

C:\Users\Наталья\Desktop\маша\t________3____________________________41809[1].jpg

C:\Users\Наталья\Downloads\Белозёрова О.В. - Тематические карточки - 2008\Clothes\10.jpg

C:\Users\Наталья\Downloads\Белозёрова О.В. - Тематические карточки - 2008\Clothes\7.jpg

C:\Users\Наталья\Downloads\Белозёрова О.В. - Тематические карточки - 2008\Clothes\30.jpg

  1. Взаємоперевірка. Swap your cards and let’s check the tasks.
  1. Розв’язування  кросворду. Let’s do the crossword.

C:\Users\Наталья\Desktop\Урок для На урок\page0002.jpgC:\Users\Наталья\Desktop\Урок для На урок\page0001.jpg       

  1.  Повідомлення теми та мети уроку.

The topic of our lesson is Clothes. We are going to describe clothes, we’ll make sentences with He’s wearing…/ She’s wearing… . .

  1. Закріплення та систематизація знань.
  1. Look at the board. You can see funny photos. Listen to the description and guess the character I’m describing.

C:\Users\Наталья\Documents\Scanned Documents\Documents\одежда.jpeg      C:\Users\Наталья\Documents\Scanned Documents\Documents\одежда11.jpeg

        Rick        Megan                 Ben           Sally

  • He’s wearing a yellow shirt, a green hat, white gloves, orange and blue trousers and purple shoes. (Rick)
  • She’s wearing a red and yellow dress, a red hat and red shoes. She’s got a red bag. (Megan)
  • He’s wearing brown trousers, brown shoes, a red jacket, a white and yellow T-shirt and a black hat. (Ben)
  • She’s wearing a pink hat, a green and red skirt, a yellow and blue blouse and black shoes. (Sally)

                      2) Послухайте твердження та підніміть картку True або False.

  • Rick is wearing orange and purple trousers. (no)
  • Rick is wearing white gloves. (yes)
  • Ben is wearing a black hat. (yes)
  • Ben is wearing brown jacket. (no)
  • Sally is wearing a pink and red skirt. (no)
  • Sally is wearing black shoes. (yes)
  • Megan is wearing a yellow hat. (no)
  • Megan is wearing a red and green dress. (no)

               3) Опис малюнків учнями з використанням конструкції He’s  wearing…/ She’s wearing…

Фізкультхвилинка

Song “Every day!”

Every day ,

I put on my socks,

I put on my socks,

Every day.

 

Every day ,

I put on my socks,

I put on my shoes,

Every day.

 

Every day ,

I put on my socks,

I put on my shoes,

I put on my coat,

Every day.

 

Every day ,

I put on my socks,

I put on my shoes,

I put on my coat,

I put on my hat,

Every day.

Goodbye, mum!

 (за підручником Family and friends 1)

4) Робота в парах. Складання діалогів за малюнками. Ask each other.

  • Is Rick wearing a green hat? Yes, he is.
  • Is Megan wearing a red and green dress? No, she isn’t.

   5) Робота в групах за картками. Colour and describe the character (кольори можуть бути різними).

C:\Users\Наталья\Documents\Scanned Documents\Documents\одежда выбери1.jpeg.     1.

Helen has got long brown hair. She’s wearing a yellow T-shirt, blue jeans and green shoes. She’s got a grey rabbit. 

 

 

      2.

C:\Users\Наталья\Documents\Scanned Documents\Documents\одежда выбери2.jpegTom has got short  black hair. He’s wearing a green sweater, blue jeans and black shoes. He’s got a black skateboard.

 

 

 

C:\Users\Наталья\Desktop\одежда выбери2 (2).jpeg3.

Bill has got short  brown hair. He’s wearing a red T-shirt, blue jeans and green shoes. He’s eating a yellow banana.

                                                          

 

 

V. Підсумок уроку.

  • We’ve revised words on the topic “Clothes”.
  • We’ve made sentences with He’s wearing…/ She’s wearing….
  • We’ve practiced the dialogues.

VI. Домашнє завдання.

Write about your friend, what he is wearing. Draw or stick pictures.

(за бажанням вивчити розповідь.)


C:\Users\Наталья\Documents\Scanned Documents\Documents\одежда11.jpeg

C:\Users\Наталья\Documents\Scanned Documents\Documents\одежда1.jpeg

C:\Users\Наталья\Documents\Scanned Documents\Documents\одеждаа1.jpeg

C:\Users\Наталья\Documents\Scanned Documents\Documents\одежда.jpeg

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кукушкіна Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
9 січня 2023
Переглядів
1152
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку