Урок №43
Тема уроку: Традиції святкування Нового року навколо світу
Мета уроку:
продовжити навчати учнів правильно писати та вимовляти дати англійською мовою, ознайомити учнів із новою лексикою, пов’язаною з датами, святами та особистими подіями, розвивати навички читання, аудіювання ,розвивати навички говоріння та читання, працюючи з датами, зміцнювати вміння слухати та взаємодіяти у діалогах, формувати культуру спілкування, сприяти розвитку інтересу до вивчення англійської мови через роботу з практичними темами. Розвивати навички читання, продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення, розвивати в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності, вибудовувати товариські стосунки з іншими.
Очікувані результати:
Учні зможуть:
-
правильно писати та вимовляти дати;
-
задавати та відповідати на запитання про дати й свята;
-
розповідати про традиції святкування Нового року.
Обладнання:
-
Підручник, робочий зошит.
-
Додаткові матеріали: презентація, ноутбук.
Тип уроку:
Урок формування вмінь, навичок та знань.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
-
Привітання
-
Вчитель: Hello, everyone! I am glad to see you. I hope you are in a safe place. Let’s start our lesson. Today, we will talk about holidays and important events.
-
Повідомлення теми та мети уроку.
Today, we are going to learn about New Year traditions in different countries. We’ll explore how people celebrate this holiday around the world. Let’s get started!
-
Уведення в іншомовну атмосферу (Warming up)
-
Питання для учнів:
-
When is your birthday?
-
What is your favourite holiday? When do you celebrate it?
ІІ. Основна частина уроку
-
1. Розвиток умінь мовлення. Робота за підручником
-
Вправа 1 (с. 67)
-
Усна робота: обрати правильний варіант та обговорення відповідей учнів на питання про святкування Нового року.
-
Подання нового лексичного матеріалу. Ознайомлення з новою лексикою (с. 67). Робота з флешкартками за посиланням
https://wordwall.net/resource/83071602
-
Слова та фрази, що описують свята й традиції (пояснення вчителя).
-
Аудіювання. Перегляд відео.
Учні переглядають відео https://youtu.be/qjPqNccGrnA?si=uYl4u7oLwehjPkn6
і виконують завдання за посиланням https://wordwall.net/resource/83108752
-
Подання тексту для читання. Ст. 67-68 впр. 2.
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
Учні роздивляються малюнки на с. 67-68 й намагаються здогадатися, якій темі присвячений текст.
Самостійне опрацювання вправ.
2) Reading. Етап читання.
-
Учні читають тексти про традиції Нового року в Китаї, Іспанії, Колумбії, Шотландії та Данії.
-
Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту. Робота над вправою 3 (с. 68)
-
Вправа 3: Письмова робота. Діти доповнюють речення назвами країн відповідно до тексту.
-
Розвиток умінь мовлення.
-
Why do people in China paint their front doors red?
-
What do people in Spain eat at midnight on New Year’s Eve? Why?
-
Which tradition do you find the most unusual or interesting, and why?
ІІІ. Заключна частина
-
Підведення підсумків
-
Учитель: What did you learn today? Which tradition did you find the most interesting?
-
Рефлексія
-
Запитання до учнів:
-
What did you like about today’s lesson?
-
What was the most surprising fact for you?
-
Домашнє завдання
-
Повторити нові слова (с. 67–68).
-
Написати короткий текст про традиції святкування Нового року у своїй сім’ї (5–7 речень). Використати щонайменше 5 нових слів, які вивчили на уроці.
Урок №43
Тема уроку: Традиції святкування Нового року навколо світу
Мета уроку:
-
Навчальна:
-
Розширити знання учнів про святкування Нового року в різних країнах.
-
Удосконалити вміння писати та вимовляти дати англійською мовою.
-
Ознайомити з новою лексикою, пов’язаною зі святами та датами.
-
Розвивальна:
-
Сприяти розвитку критичного мислення через аналіз традицій різних культур.
-
Виховна:
-
Формувати культуру спілкування.
Очікувані результати:
-
Учні зможуть:
-
правильно писати та вимовляти дати;
-
задавати та відповідати на запитання про дати й свята;
-
розповідати про традиції святкування Нового року.
Обладнання:
-
Підручник, робочий зошит.
-
Презентація, ноутбук, проєктор.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу
-
Привітання
Teacher: Hello, everyone! I’m glad to see you. How are you today?
Students: We are fine. Thank you!
Teacher: Great! I hope you are ready for today’s lesson. Today, we will talk about New Year celebrations around the world. Let’s begin!
-
Warming up
-
Teacher: Let’s start with a few questions. Please answer them one by one.
-
When is your birthday?
-
What is your favourite holiday? When do you celebrate it?
-
(Слайд 2: зображення святкових днів для стимуляції розмови).
Teacher: Thank you! Now let’s move on.
ІІ. Основна частина уроку
-
Vocabulary Work (с. 67)
-
Teacher: Open your books on page 67. Look at the list of words. Let’s read and repeat them together.
-
(Учні повторюють нові слова хором та індивідуально).
Teacher: Can you guess what some of these words mean? Let’s discuss.
-
Reading Texts (с. 67–68)
-
Teacher: Now let’s read some short texts about New Year traditions in different countries. I’ll read the first one, and then you’ll continue.
-
(Учні читають тексти про Китай, Іспанію, Колумбію, Шотландію та Данію).
-
Discussion (Слайди 4–5)
-
Teacher: Let’s answer some questions about the texts. Raise your hand if you know the answer.
-
What do most cultures associate New Year celebrations with?
-
Why do people in China paint their front doors red?
-
What do people in Spain eat at midnight on New Year’s Eve?
-
Which tradition do you find the most interesting or unusual? Why?
-
(Учні відповідають, обговорення в парах чи групах).
-
Exercises (с. 68)
-
Teacher: Let’s practice! Do exercise 3 on page 68 orally. Work with your partner to compare your answers.
-
(Учні працюють у парах, потім обговорюють результати з класом).
-
Teacher: Now, let’s move to exercise 4. Look at the sentences and complete them. Work individually.
ІІІ. Заключна частина
-
Summing up
Teacher: What did we learn today?
Students: We learned about New Year traditions around the world.
Teacher: Good! Which tradition did you find the most surprising?
-
Reflection
Teacher: Did you enjoy the lesson? What did you like most?
-
(Коротке обговорення з учнями).
-
Homework
Teacher: For homework, please write a short paragraph about how your family celebrates New Year. Use at least 5 new words from today’s lesson.