Конспект уроку у 2 класі . Тиждень 21. Хочу-можу-треба. Тема уроку: Пригода 2. Хитромудрий час (за оповіданням Олени Касьян)

Про матеріал

визначає тему і головну думку в тексті;

розуміє вплив розпорядку дня на здоров'я;

знає, чому мрія залежить від дотримання режиму дня;

знає, як емоції впливають на здоров'я людини;

складає алгоритм виконання свого бажання;

уміє визначати час за годинником.

Перегляд файлу

Конспект уроку у 2 класі .     

Тиждень 21. Хочу-можу-треба.

 

Тема уроку: Пригода 2. Хитромудрий час (за оповіданням Олени Касьян)

Мета:

вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для здійснення мрій та збереження і зміцнення свого здоров’я;

розвивати в дітей вміння самостійно організовувати свою працю і відпочинок розширити знання про  вплив емоцій на здоров’я людини;

закріпити знання про вплив емоцій людини на її здоровʹя;

збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;

закріпити знання про час, вчити визначати час за годинником;

активізувати пізнавальну діяльність дітей;

розвивати критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки;

виховувати бажання дбати про своє здоров’я, бажання  мріяти, поважати один до одного, взаєморозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.

Очікуванні результати учіння:

з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;

сприймає монологічне висловлення;

розповідає про те, що його вразило;

звертається, вітається дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;

спілкується з однокласниками та з вчителем;

організує своє робоче місце для навчання;

об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари  для спільної діяльності;

обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;

читає правильно та виразно вголос  різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;

розрізняє головне і другорядне в тексті;

визначає тему і головну думку в тексті;

розуміє вплив розпорядку дня на здоров’я;

знає, чому мрія залежить від дотримання режиму дня;

знає, як емоції впливають на здоров’я людини;

складає алгоритм  виконання свого бажання;

уміє визначати час за годинником.

Обладнання:  підручник, зошит, картки для індивідуальної, парної, групової роботи, цеглинки LEGO .

I. Ранкова зустріч.

Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.

Треба разом привітатись:

Добрий день. Добрий день.

Дружно й весело сказати:

Добрий день. Добрий день.

Вправо, вліво повернутись.

Добрий день. Добрий день.

Один одному всміхнутись.

Добрий день. Добрий день.

Як вас, друзі, всіх багато

Синьооких і чорнявих,

Карооких і білявих,

І високих, і низеньких,

І товстеньких, і худеньких…

Всіх вас рада привітати

І найкраще побажати.

Добрий день! 

Діти, давайте спочатку посміхнемось та привітаємо один одного і побажаємо «Доброго здоров’я! Доброго дня!».

1. Діагностична вправа «Кольоровий настрій».

- Прислухайтесь до себе.

Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу?

Якого кольору ви уявляєте свій настрій?

- Покажіть цеглинку LEGO, який відповідає вашому настрою. З чим у вас асоціюється обраний колір?

- Я думаю, що у всіх настрій хороший. Подивіться один на одного, посміхніться і давайте заспіваємо пісню «Посміхайтеся» (музика О. Осадчого, слова В. Дмитрука).

2. Виконання пісні  В. Дмитрука «Посміхайтеся».

Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk

 

2.Вправа “Парні і непарні числа”(Учні називають по черзі парні і непарні числа).

2. Новини дня. Дитина дня.

Календар погоди. Повідомлення синоптика.

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

II. Повідомлення теми уроку. Тиждень 21.

Пригода 2.Хитромудрий час (за оповіданням Олени Касьян)

 

Робота з підручником.Частина 2.( стор.34) Волощенко, Козак.

ІІІ.Опрацювання оповідання “Хитромудрий час”.

  1. Читання тексту вчителем.
  2. Читання для себе(Щоденні 5).
  3. Хорове читання вголос “Дощиком” - дощик накрапає (тихо)

- дощик сильнішає (читати голосніше);

- дощик затихає (тихіше);

- дощик перестав (припинити читання).

4. Усно дай відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту.

-Як поставилася Поліна до прохання мами прибрати в кімнаті?

-Прочитай з відповідною інтонацією.

-Про що мріяла дівчинка, опинившись у своїй неприбраній кімнаті? Прочитай.

-Як пояснила собі Поліна, чому її мрія не здійснюється? Розкажи.

Фізкульхвилинка.

А тепер відпочинь. Порухайся під  композицію:  https://youtu.be/MlleO8qJvPU

 

IV. Перевір, чи уважно ти читаєш. 

1. Виконай завдання 1 у зошиті на с. 17.

2. Розфарбуй годинник відповідними кольорами.

3. Математична гра «Віднови час». Робота в групах.

- Розгляньте режим дня хлопчика.

- Позначте на годиннику час режимних моментів хлопчика.

- Продовжте  ряд наліпками так, щоб утворилася закономірність.

V. Перегляд мультфільму  "Корисні підказки 2. Ну, постривайте, гармидерята!"

https://www.youtube.com/watch?v=j642uQO7aVM&feature=emb_logo

 

VІ.  Підсумок  уроку. Щоденні 5.

Оберіть одне із речень і продовжте його.  Запишіть свої враження у щоденник вражень.

  • Сьогодні я дізнався/дізналася про…
  • Мені було цікаво дізнаватися про…
  • Я навчився/навчилася…

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бондар Інна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
7 лютого 2021
Переглядів
2777
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку