визначає тему і головну думку в тексті;
розуміє вплив розпорядку дня на здоров'я;
знає, чому мрія залежить від дотримання режиму дня;
знає, як емоції впливають на здоров'я людини;
складає алгоритм виконання свого бажання;
уміє визначати час за годинником.
Конспект уроку у 2 класі .
Тиждень 21. Хочу-можу-треба.
Тема уроку: Пригода 2. Хитромудрий час (за оповіданням Олени Касьян)
Мета:
вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для здійснення мрій та збереження і зміцнення свого здоров’я;
розвивати в дітей вміння самостійно організовувати свою працю і відпочинок розширити знання про вплив емоцій на здоров’я людини;
закріпити знання про вплив емоцій людини на її здоровʹя;
збагачувати словниковий запас учнів відповідно до тематики тижня;
закріпити знання про час, вчити визначати час за годинником;
активізувати пізнавальну діяльність дітей;
розвивати критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки;
виховувати бажання дбати про своє здоров’я, бажання мріяти, поважати один до одного, взаєморозуміння, вдячність, тактовність, щирість у спілкуванні з іншими.
Очікуванні результати учіння:
з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі;
сприймає монологічне висловлення;
розповідає про те, що його вразило;
звертається, вітається дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
спілкується з однокласниками та з вчителем;
організує своє робоче місце для навчання;
об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;
обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;
читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання;
розрізняє головне і другорядне в тексті;
визначає тему і головну думку в тексті;
розуміє вплив розпорядку дня на здоров’я;
знає, чому мрія залежить від дотримання режиму дня;
знає, як емоції впливають на здоров’я людини;
складає алгоритм виконання свого бажання;
уміє визначати час за годинником.
Обладнання: підручник, зошит, картки для індивідуальної, парної, групової роботи, цеглинки LEGO .
I. Ранкова зустріч.
Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.
Треба разом привітатись:
Добрий день. Добрий день.
Дружно й весело сказати:
Добрий день. Добрий день.
Вправо, вліво повернутись.
Добрий день. Добрий день.
Один одному всміхнутись.
Добрий день. Добрий день.
Як вас, друзі, всіх багато
Синьооких і чорнявих,
Карооких і білявих,
І високих, і низеньких,
І товстеньких, і худеньких…
Всіх вас рада привітати
І найкраще побажати.
Добрий день!
Діти, давайте спочатку посміхнемось та привітаємо один одного і побажаємо «Доброго здоров’я! Доброго дня!».
1. Діагностична вправа «Кольоровий настрій».
- Прислухайтесь до себе.
Що ви відчуваєте: радість чи сум, спокій чи тривогу?
Якого кольору ви уявляєте свій настрій?
- Покажіть цеглинку LEGO, який відповідає вашому настрою. З чим у вас асоціюється обраний колір?
- Я думаю, що у всіх настрій хороший. Подивіться один на одного, посміхніться і давайте заспіваємо пісню «Посміхайтеся» (музика О. Осадчого, слова В. Дмитрука).
2. Виконання пісні В. Дмитрука «Посміхайтеся».
Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk
2.Вправа “Парні і непарні числа”(Учні називають по черзі парні і непарні числа).
2. Новини дня. Дитина дня.
Календар погоди. Повідомлення синоптика.
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
II. Повідомлення теми уроку. Тиждень 21.
Пригода 2.Хитромудрий час (за оповіданням Олени Касьян)
Робота з підручником.Частина 2.( стор.34) Волощенко, Козак.
ІІІ.Опрацювання оповідання “Хитромудрий час”.
- дощик сильнішає (читати голосніше);
- дощик затихає (тихіше);
- дощик перестав (припинити читання).
4. Усно дай відповіді на запитання за змістом прочитаного тексту.
-Як поставилася Поліна до прохання мами прибрати в кімнаті?
-Прочитай з відповідною інтонацією.
-Про що мріяла дівчинка, опинившись у своїй неприбраній кімнаті? Прочитай.
-Як пояснила собі Поліна, чому її мрія не здійснюється? Розкажи.
Фізкульхвилинка.
А тепер відпочинь. Порухайся під композицію: https://youtu.be/MlleO8qJvPU
IV. Перевір, чи уважно ти читаєш.
1. Виконай завдання 1 у зошиті на с. 17.
2. Розфарбуй годинник відповідними кольорами.
3. Математична гра «Віднови час». Робота в групах.
- Розгляньте режим дня хлопчика.
- Позначте на годиннику час режимних моментів хлопчика.
- Продовжте ряд наліпками так, щоб утворилася закономірність.
https://www.youtube.com/watch?v=j642uQO7aVM&feature=emb_logo
VІ. Підсумок уроку. Щоденні 5.
Оберіть одне із речень і продовжте його. Запишіть свої враження у щоденник вражень.
1