Конспект уроку учня. Практична робота "Моделювання витисканням"

Про матеріал
Інтерактивний конспект уроку для учня містить інформацію "Вивчаємо на уроці", "Цілі уроку" та "Очікувані результати навчання", інструктивну картку з покроковим виконанням практичного завдання, а також необхідні довідкові матеріали. Інструктивна картка, підручник та деякі довідкові матеріали розгортаються у окремому вікні при натисненні на них.
Перегляд файлу

Інструктивн картк

image                                                              Практ        н робот 4.

Моделюванн витискання

Завдання: Перетворити циліндр на модель горщика для кімнатних рослин за допомогою витискання вершин.

Хід роботи

1.                  Запустіть програму Blender. Відкрийте файл Практична робота 3.

2.                  Виберіть циліндр (ПКМ) і налаштуйте перегляд так, щоб він був у центрі екрана (клавіша        з        крапкою    на     додатковій цифровій       клавіатурі) на     вигляді       спереду     (NUM1).     Для точнішого       керування процесом  вимкніть    перспективу (NUM5).

3.                  Перейдіть у режим редагування (клавіша Tab).

4.                  Виберіть вершини верхньої основи циліндра:

4.1.                                   Оберіть режим роботи з вершинами.

4.2.                                   image4.3.

5.                  imageЗбільште виділений фрагмент

(клавіша   S,       перетягування,  клацнути ЛКМ), щоб  отримати   форму         зрізаного конуса (верхня      основа       має   бути розширеною).

6.                  Витисніть вибрані     вершини   вгору

(клавіша   E,       перетягування   вверх, клацнути ЛКМ) і збільште фрагмент.

7.                  Повторіть операцію декілька разів, щоб отримати форму, подібну до наведеної на рисунку (натисніть знову S і розширте, а потім E і вверх).

8.                  Зробіть фігуру порожнистою:

8.1.                                   Для точнішого контролю товщини стінок перемикайте режим прозорості (клавіша Z).

8.2.                                   Виконайте витискання         вниз поетапно:

8.2.1.                Натиснувши клавішу E, потягнути вниз (до нижнього кінця верхньої частинки).

image

8.2.2.                Натиснувши клавішу E, потягнути ще вниз, а далі клавіша S і стиснути по фігурі.

image

8.2.3.                Натиснувши клавішу E, потягнути ще вниз (залишити дно!), а далі клавіша S і стиснути по фігурі.

image

8.2.4.                Перейти в Об’єктний режим.

image

9.                  Збережіть файл із назвою Практична робота 4_Прізвище. Заверште роботу за комп’ютером.

10.             Зробіть висновок: як виконується і які можливості дає операція витискання.

image

Перегляд файлу

image

zip
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку