Інструктивна картка. Практична робота 3 "Робота з тривимірними примітивами"

Про матеріал

Інструктивна картка для учня з покроковим виконанням практичного завдання.

Перегляд файлу

Інструктивн картк

                            Практ        н робот 3. Робот           тривимірним примітивам

Завдання: змоделювати журнальний столик за допомогою тривимірних примітивів.

Хід роботи

1.                   Запустіть програму Blender.

2.                   Додайте на сцену куб (або скористайтесь наявним) і, змінюючи його розміри, створіть стільницю.

                                                                                           Вказівка:       в        області             Властивості

image(права панель) / куб / трансформація / масштаб / встановити Х: 3.000, У: 1.500, Z: 0.100 (нові розміри кубу).

Перегляньте стільницю з усіх боків, затиснувши коліщатко миші та порухавши стільницю. Натисніть на клавіатурі:

цифру 1, щоб побачити вигляд стільниці спереду;

цифру 3 - вигляд ліворуч; цифру 7 - вигляд зверху; цифру 9 - вигляд знизу.

3. Підніміть стільницю вище

imageВказівка: вкладка засоби (ліва панель) / Трансформація / інструмент Пересув (Переміщення) / потягнути за синю стрілку вверх (або швидка клавіша G). Точне розташування:

Х: 0.000, У: 0.000, Z: 2.000

4. Створіть ніжку стільниці. Додайте куб і створіть з нього першу опору. Щоб точно розташувати її відносно стільниці, користуйтеся виглядами спереду (цифра 1), збоку (цифра 3) і зверху (цифру 7), масштабуванням сцени (коліщатко миші) та режимом прозорості (клавіша Z).

imageВказівка:

вкладка Створити (Додати) / куб / масштаб Х: 0.100, У: 1.100, Z: 1.000 (розміри ніжки) / пересунути ніжку вліво (або встановити точне розташування Х: -2.100, У: 0.000, Z: 1.000

5. Створіть другу ніжку (опору) стільниці.

Вказівка: вкладка Засоби / Редагувати / Дублювання (або швидка клавіша SHIFT+D) / перетягти новий об’єкт в потрібне місце (або встановити точне розташування Х:

2.100, У: 0.000, Z: 1.000

6. imageСтворіть перемичку між опорами (ніжками). Вказівка:        вкладка          Створити (Додати) / куб / масштаб

Х: 2.100, У: 0.100, Z: 0.300 / перемістіть перемичку між опори.

7. Додайте на поверхню стола червоний циліндр і ще декілька предметів різної форми (тривимірні примітиви різних видів).

Вказівка: вкладка Створити (Додати) / Циліндр / змінити розміри циліндра пропорційно (затиснути клавішу S та обрати розмір / додати Тор / змінити розміри циліндра пропорційно (затиснути клавішу S та обрати розмір / додати Конус аналогічно.

8. Надайте кольори частинам столика та предметам (див. рисунок).

Вказівка:

imageвиділити стільницю / в області Властивості обрати Матеріал /

обрати колір; виділити ніжку та натиснути “+ додати новий матеріал” / обрати колір;

                                                                                      виділити      іншу    ніжку     та       обрати          той

самий        колір,         натиснувши        на     “переглянути     матеріал   для пов’язання”;

виділити перемичку та натиснути “+ додати новий матеріал” / обрати колір; розфарбувати фігури аналогічно, попередньо виділивши фігуру.

9. Додайте площину (підлогу), доберіть її розташування, розміри та колір.

Вказівка:    вкладка     Створити   (Додати) / Площина (Шлях) / виділити площину та затиснувши клавішу S, збільшити її. Розташувати      площину під image столом, обрати Матеріал

10.Збережіть файл із назвою Практична робота 3_Прізвище.

Завершіть роботу за комп’ютером.

image

pdf
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку